quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:05 schreef Kapara het volgende:
De gehele lijst met wel 4.000 namen/telnummers is te downloaden.
PM mij, dan krijg je de link! AIVD op je dak![]()
Yolanthe en Wesley?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:25 schreef Kapara het volgende:
Connie Breukhoven, Lee Towers, Pleuni Touw, Carry Tefsen,
Nee helaas, die wilde ik al bellenquote:
En? Wat zegt Lee ervan? Of ligtie al op één oor?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:20 schreef Rosbief het volgende:
Wil iemand die lijst pm'en?
Ik wil aan Lee Towers vragen wanneer ik z'n nieuwe Cadillac mag rijden.
Ja al een tijdje: http://www.linkedin.com/pub/jaap-friso/3/b92/11quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:11 schreef SCH het volgende:
Sta ik er ook tussen?
Wat is je telefoonnummer?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:50 schreef Here2Stay het volgende:
Ehm, waarom zou je in vredesnaam een BN'er bellen zonder reden? Net zo triest als elke andere wildvreemde bellen, sorry hoor.
Is anders best lachen hoor. Gewoon op een avondje met wat bier erbij willekeurige (buitenlandse) nummers bellen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:50 schreef Here2Stay het volgende:
Net zo triest als elke andere wildvreemde bellen, sorry hoor.
Zijn niet hun huidige nummers, maar ga jij maar lekker de belheld uithangen hoor..quote:
dus mevrouw de moraalridder had al even gebeld?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:53 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
Zijn niet hun huidige nummers, maar ga jij maar lekker de belheld uithangen hoor..
Mevrouw de moraalridder kent beide dames persoonlijk en werkt met een ervan zelfs al jaren samen... Net zo goed kent mevrouw de moraalridders de meeste mensen die in dit topic voorbij zijn gekomen. Ben ik nu de aller-, allerstoerste van dit topic?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:57 schreef BereNDD het volgende:
[..]
dus mevrouw de moraalridder had al even gebeld?
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:09 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
Mevrouw de moraalridder kent beide dames persoonlijk en werkt met een ervan zelfs al jaren samen... Net zo goed kent mevrouw de moraalridders de meeste mensen die in dit topic voorbij zijn gekomen. Ben ik nu de aller-, allerstoerste van dit topic?
Jaloers omdat jij niet gebeld bent?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:50 schreef Here2Stay het volgende:
Ehm, waarom zou je in vredesnaam een BN'er bellen zonder reden? Net zo triest als elke andere wildvreemde bellen, sorry hoor.
Nu wil ik helemaal je telefoonnummer!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:09 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
Mevrouw de moraalridder kent beide dames persoonlijk en werkt met een ervan zelfs al jaren samen... Net zo goed kent mevrouw de moraalridders de meeste mensen die in dit topic voorbij zijn gekomen. Ben ik nu de aller-, allerstoerste van dit topic?
leuk verhaal.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:09 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
ken je ze goed?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:09 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
Net zo goed kent mevrouw de moraalridders
dan moet je wel heel erg stoer zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:59 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
oeps. Nou ja, spreek graag over mezelf ik meervoud
Gut, is jouw leven zo treurig?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:13 schreef gnilrednoz het volgende:
ja heel slecht ik weet t maar ik wilde iets sturen waarop ze heel misschien wel iets terug zou sturenkan ik voor eeuwig stoer doen tegen me vrienden
elke x tijdens een discussie "jaa, maar ik sms met kim holland"
helaas all1 nog geen ontvangstbevestiging gekregen ;[
PM mij dat nummer eensquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:13 schreef gnilrednoz het volgende:
PM sent, Kapara
Had btw al wel wat nrs gevonden op een of andere wazige site, maar dat waren er maar 20 ofzo
Wel Kim Holland even een smsje gestuurd:
"Lieve Kim, ik wou je even zeggen dat ik het jammer voor je vind dat je nr. is uitgelekt. Ook wou ik even zeggen dat ik je echt superheet vind en graag een keer sex met je zou willen hebben. Groetjes & kus. Text me back?"
ja heel slecht ik weet t maar ik wilde iets sturen waarop ze heel misschien wel iets terug zou sturenkan ik voor eeuwig stoer doen tegen me vrienden
Zeikstraalquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:57 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Gut, is jouw leven zo treurig?
Gast klopt er nog wel iets van wat je me net hebt gestuurd?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:00 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
ZeikstraalKan je niet ff buiten gaan kijken of t regent?
Oh fail. Ik zat op een nieuwsartikel over die laatste leak te scrollen naar alternatieve links voor nrs, en kwam toen die tegen, helemaal niet meer gekeken naar data, ging er maar gewoon van uit dat het actueel was, waarom zou iemand anders die link postenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Gast klopt er nog wel iets van wat je me net hebt gestuurd?
Het is een blog van 2002.
Theo van Gogh staat er zelfs tussen![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:13 schreef gnilrednoz het volgende:
PM sent, Kapara
Had btw al wel wat nrs gevonden op een of andere wazige site, maar dat waren er maar 20 ofzo
Wel Kim Holland even een smsje gestuurd:
"Lieve Kim, ik wou je even zeggen dat ik het jammer voor je vind dat je nr. is uitgelekt. Ook wou ik even zeggen dat ik je echt superheet vind en graag een keer sex met je zou willen hebben. Groetjes & kus. Text me back?"
Hij was de 1 van de eerste die ik op zocht maar hij stond er niet meer bij.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:37 schreef Szura het volgende:
Godver is er eigenlijk niemand op het idee gekomen om Alberto Stegeman te bellen![]()
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!
pix or did NOT happen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:41 schreef franksetank het volgende:
ik had femke gesmt:
femke, wil je met mij trouwen?
krijg ik vannacht een sms terug:
hoe oud ben jij eigenlijk
GOOOOEEEEDDDDENNNavondquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hij was de 1 van de eerste die ik op zocht maar hij stond er niet meer bij.
Maar toen stond Peter er ook al niet meer bij.
Gaston Starreveld staat ook op de lijst. ff bellen vanavond en kijken hoe hij opneemt.....
Voor mij is het allemaal betekenisloos zolang het nummer van Daphne er niet tussenstaat. Eigenlijk maar goed ook want ik wil niet dat Daphne gespamd wordt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:06 schreef Re het volgende:
wel een trieste nutteloosheid dit trouwens
Had je haar gebeld dan? En dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:47 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Voor mij is het allemaal betekenisloos zolang het nummer van Daphne er niet tussenstaat. Eigenlijk maar goed ook want ik wil niet dat Daphne gespamd wordt.
Misschien, maar waarschijnlijk niet. Maar ik had in ieder geval wel haar nummer dus dan heb ik het gevoel dat ik haar zou kunnen bellen als ik dat zou willen.quote:
Wie is Kees?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:35 schreef demonseeker14 het volgende:
Ja hallo ik heb zonet Kees gebeld en ze kankerkachel was kapot dus hij was niet blij. 1!!1!! einz ±D ±D:D D:D:D ! 1
Wie wil me aanraken.
http://www.google.nl/search?q=kees+kankerkachel&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-aquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |