Stand AKQ 1700quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:59 schreef tomtomaat het volgende:
Prins Albert de 2de
qonmann +2quote:
Ik denk dat ik toch om echtscheiding zou vragen als mijn vrouw ooit zulke armen kreeg....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:08 schreef skittelman het volgende:
op zulke armen ben ik zelfs jaloers
Groenland?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:14 schreef qonmann het volgende:
Wat is het dunstbevolkste land in Europa ?
(dus met de minste inwoners per vierkante kilometers)
Yep en velen wonen in Reykjavikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:16 schreef zebaz het volgende:
ijsland?
Cat's eyequote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:27 schreef zebaz het volgende:
In welke film zien we achtereenvolgens iemand op onconventionele wijze gemotiveerd om te stoppen met roken, iemand aan de buitenkant om een gebouw lopen op tientallen meters hoogte, en hoe een kat een meisje redt van een vreemd monster dat leeft in haar slaapkamer?
Bravoquote:
Nee....maar zijn daden zijn niet minder bruut.....quote:
Kijk eens wie er op de achtergrond zit op plaatje twee......quote:
Ooit gelezen dat iemand zei dat ie nog nooit de duivel had gezien tot hij oog in oog stond met Lavrenti Beria....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:45 schreef skittelman het volgende:
aaah das meneer stalin
dan moet het Beria zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is de huidige Korpschef van Amsterdam?Lege virente, virent cuncta
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:48 schreef skittelman het volgende:
njah die kerel verkrachte half vrouwelijk rusland, geen aardig kereltjeVan Riessen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is de huidige Korpschef van Amsterdam?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Joop van Riessen was van 1965 tot 2004 werkzaam bij de Amsterdamse politie.quote:
die stopte ook in 2004quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Kuipers dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lege virente, virent cuncta
Jammer dat ie het nu niet meer is.... Ik geloof dat hij graag free fighters in dienst nam....quote:
Van Kooten?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:08 schreef Ofyles2 het volgende:
-Hallo bij MetMichiel!
-Welke Michiel?
-Veenstra! Veenstra!
Welke beroemdheid sprak de tweede zin uit?
Fan?quote:
Niet echt....quote:
Automatische Externe Defibrilator eigenlijk.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:30 schreef Yurithemaster het volgende:
automatisch elektrinische defribrilator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |