Ik ben ook geen lid van de SV, nu ben ik dus geen Feyenoorder?quote:Geen Feyenoorder
De 19-jarige Rotterdammer die zaterdagavond werd doodgeschoten, is geen lid van de officiële supportersvereniging van Feyenoord. Dat heeft een woordvoerder van de fanclub maandag gezegd.
''Hij komt niet voor op de ledenlijst'', aldus algemeen manager Joop Verschuuren. Hij vindt het vervelend dat de dodelijke vechtpartij in de media gelinkt is met Feyenoord.
Wat een ongelovelijk stomme opmerkingquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:11 schreef ASroma het volgende:
wat hebben stillen op zo n feest te zoeken man![]()
ajax komt echt niet met 150 man naar het hol van de leeuw
mag je vinden, maar kom dan ook met argumentatie.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:32 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat een ongelovelijk stomme opmerking
Waarom zouden stillen niet op zo'n feest kunnen komen? Das toch totale onzin, ze hebben vantevoren gehoord dat er hooligans op dat feest afkwamen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:48 schreef ASroma het volgende:
[..]
mag je vinden, maar kom dan ook met argumentatie.
Sow heyquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:23 schreef Noshiba het volgende:
En als stille kun je zelfs nog hebben dat sommige mensen je drugs aanbieden, die kan je dan oppakken. Al sta jij daar in je blauwe uniform of met je fuoriserende hesje aan bieden ze je niks aan hoor.
Niet eens.. op elk feestje lopen wel agenten in burger rond. Zoeken naar dealers en tijdig ingrijpen bij mogelijk uit de hand lopen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:36 schreef Klaphark het volgende:
Die gasten zijn er toch altijd als er geruchten zijn vwb hooligans etcNiets nieuws aan.
Ja maar die weten toch vaak niks af van de harde kern van voetbalclubs. Dus logisch dat die stille er ook zijnquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Niet eens.. op elk feestje lopen wel agenten in burger rond. Zoeken naar dealers en tijdig ingrijpen bij mogelijk uit de hand lopen.
JOH echt, maar die op drugs fouillern zijn wel andere dan die op harde kernen letten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:12 schreef Prosac het volgende:
Stille = Agent in burger
Wat een aandachtshoertjesquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar is dezelfde gozer in de blauwe hoodie te zien als op de foto die gisteren op sbs6 getoond werd.
http://www.hartvannederla(...)trandfeest_in_shock_
ze kunnen er komen maar dan loopt het gewoon uit de hand, juist bij zo n gratis feest waar de gekhoofden allemaal aanwezig zijn. Klinkklare provocatie, en dan ook nog eens triggerhappy.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:23 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Waarom zouden stillen niet op zo'n feest kunnen komen? Das toch totale onzin, ze hebben vantevoren gehoord dat er hooligans op dat feest afkwamen.
En als stille kun je zelfs nog hebben dat sommige mensen je drugs aanbieden, die kan je dan oppakken. Al sta jij daar in je blauwe uniform of met je fuoriserende hesje aan bieden ze je niks aan hoor.
Fredje Louis Vuitton? Of die poolquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:53 schreef Stofje het volgende:
Ik vind 'stillen' altijd wel humoristisch. Al een paar keer gehad dat ze een vriendelijk praatje met je houden en hele suggestieve vragen gaan stellen. Jahallo, ik weet niets en zelfs dat hoef je niet te weten.
En zo 'stil' zijn ze niet. Je herkent ze toch direct, of ligt dat nou aan mij? Ze staan altijd in een groepje bij elkaar om zich heen te kijken (niet gezellig bij elkaar kletsen, of biertjes drinken, of wat dan ook). Ze hebben gewoon een oortje in, en de echte sufferds trekken dan ook nog eens een houthakkersblousje aan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:53 schreef Stofje het volgende:
Ik vind 'stillen' altijd wel humoristisch. Al een paar keer gehad dat ze een vriendelijk praatje met je houden en hele suggestieve vragen gaan stellen. Jahallo, ik weet niets en zelfs dat hoef je niet te weten.
Een stille tocht of een minuut stilte is echt onzin. Ook al was het een Feyenoord supporter, dit is niet tijdens een wedstrijd of in een stadion gebeurt.quote:
Nou, denk dat er tenminste één club is waar niemand het verschrikkelijk zal vinden hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het lijkt mij door de politie. Je hoort dat ze opeens heel vaak schieten, en hoe gek hooligans ook zijn, die gaan niet zomaar in 1 keer met verschillende pistolen op de politie schieten. Anyway; 1 dode dus, 19 jaar.. Verschrikkelijk. Dit zal nog voor heel veel problemen zorgen
Nee, met z'n 2'en.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:11 schreef ASroma het volgende:
wat hebben stillen op zo n feest te zoeken man![]()
ajax komt echt niet met 150 man naar het hol van de leeuw
Dat vind je terecht?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:03 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Een stille tocht of een minuut stilte is echt onzin. Ook al was het een Feyenoord supporter, dit is niet tijdens een wedstrijd of in een stadion gebeurt.
Milan fans wilden een paar jaar geleden ook een minuut stilte. Is toen (terecht) niet doorgegaan doordat de spelersgroep (Seedorf) er niets voor voelde.
Ik zie elke keer weer nieuwe stillen bij thuiswedstrijden. Gisteren ook weer. Bij uitwedstrijden zijn het vaak dezelfde.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
En zo 'stil' zijn ze niet. Je herkent ze toch direct, of ligt dat nou aan mij? Ze staan altijd in een groepje bij elkaar om zich heen te kijken (niet gezellig bij elkaar kletsen, of biertjes drinken, of wat dan ook). Ze hebben gewoon een oortje in, en de echte sufferds trekken dan ook nog eens een houthakkersblousje aan.
Bovendien weet iedereen na verloop van tijd wel wie 'de stillen' zijn. Bij Ajax gaan er ook altijd twee mee, die staan altijd met de veiligheidsmensen van Ajax te praten en staan altijd op een afstandje van de groep iedereen te bestuderen. Trek dan maar gewoon een uniform aan, wat mij betreft.
Lol inderdaadquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:53 schreef Stofje het volgende:
Tsjah dat ze het zondagmorgen voor een voetbalwedstrijd nog houden op dat de politie pas na de schietpartij in actie is gekomen is nog wel begrijpelijk te noemen.quote:
Jopie V weer in de bocht hoor...quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:27 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik ben ook geen lid van de SV, nu ben ik dus geen Feyenoorder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |