http://robs-010.hyves.nl/quote:Op maandag 24 augustus 2009 01:46 schreef denthemen het volgende:
Het zou waarschijnlijk dus gaan om een Feyenoord "hooligan". Volgens berichten op fora e.d. (die dus niet al te serieus te nemen zijn) was het niet echt iemand van de harde kern, 1 van de vele meelopers waarschijnlijk dus. triest dat het zover gekomen is
Dan ben ik wel echt benieuwd hoe alles nou gegaan is, want de groep van Feyenoord leek de enige groep te zijn, tenminste, de enige met een grote groep. De politie is pas na de vechtpartij , en dus de dood van deze jongen, in actie gekomenquote:Op maandag 24 augustus 2009 01:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
http://robs-010.hyves.nl/
Lijkt me een meeloper inderdaad.. Niet echt relevant overigens denk ik.
Lees ook her en der dat het gerucht van Ajax is ontstaan omdat de politie voor 'Joden' werd uitgemaakt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dan ben ik wel echt benieuwd hoe alles nou gegaan is, want de groep van Feyenoord leek de enige groep te zijn, tenminste, de enige met een grote groep. De politie is pas na de vechtpartij , en dus de dood van deze jongen, in actie gekomen
Daar is dezelfde gozer in de blauwe hoodie te zien als op de foto die gisteren op sbs6 getoond werd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:09 schreef Robjuhhh het volgende:
Op 50 seconden zie je hier iemand met een pistool lopen die ermee de lucht in zwaait! Schijnt politie undercover te zijn!
quote:Harde kern
Volgens Jack van der Does, een hartsvriend van het slachtoffer, was Robby weliswaar een groot fan van Feyenoord maar behoorde hij niet tot de harde kern. „Hooligan ben je niet zomaar”, laat hij weten.
Jack was zelf ook op het feest aanwezig. Hij zegt niet te weten wat er precies is gebeurd. „Er was een vechtpartij. Daarbij zijn schoten gelost. Robby is daarbij geraakt. Een andere vriend is door de politie in zijn been geschoten”, is het enige dat hij over het drama kwijt wil.
Stille tocht
Jack en zijn vrienden willen een stille tocht houden voor hun overleden maat. Ook hopen ze op een minuut stilte bij de eerstvolgende wedstrijd van Feyenoord. „Robby en ik waren dag en nacht bij elkaar. Het was een drukke jongen met wie je veel lol kon hebben.”
Hoor je nou een schot op 0:56?quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:09 schreef Robjuhhh het volgende:
Op 50 seconden zie je hier iemand met een pistool lopen die ermee de lucht in zwaait! Schijnt politie undercover te zijn!
Achjo, al sta jij met 3 man. Kan je kiezen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:43 schreef w00h00 het volgende:
Triest dit. Beetje matten oke maar met geweren lopen zwaaien is echt not done.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Achjo, al sta jij met 3 man. Kan je kiezen.
- zelf doodgeslagen worden in de menigte
of
- hopen dat je door het trekken van je pistool weg kan komen.
Voor mij een easy pick iniedergeval, en in dat filmpje lijkt het erop dat hij alsnog word neergeslagen.
Hij heeft wel gelijk. Dit waren 3 agenten (in 1 van de filmpjes zie je ook hun badge en dat ze met de ruggen tegen elkaar aanstaan) die werden bedreigd door een groep van een paar honderd jongeren.quote:
Nooit zo moeilijk, zeker niet op zo'n strandfeest.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:09 schreef Kopbal het volgende:
Groepje stillen zal wel ontdekt zijn inderdaad.
Nog geen reden om ze aan te vallenquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:11 schreef ASroma het volgende:
wat hebben stillen op zo n feest te zoeken man![]()
ajax komt echt niet met 150 man naar het hol van de leeuw
Het is net 1.5 dag geledenquote:
tuurlijk wel, die stillen hadden daar niet moeten zijn. Provocateurs. Van de politie wordt professionaliteit verwacht, lekker rondhagen op zo n feest met 3000 plus mogelijke "hooligans"quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nog geen reden om ze aan te vallen
Jij denkt dat stillen alleen rondom voetbalwedstrijden actief zijn? hun taak is om informatie in te winnen, koppen te herkennen en tijdig dingen te signaleren en dan als bij-effect aanwezig te zijn om de 'hooligans' een gevoel te geven dat ze niks kunnen doen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:11 schreef ASroma het volgende:
wat hebben stillen op zo n feest te zoeken man![]()
ajax komt echt niet met 150 man naar het hol van de leeuw
nee dat denk ik niet, wat ik probeerde te zeggen is dat met zoveel lui aanwezig van feijenoord. Je gaat herkent worden, wat denken ze nu zelf? Dat ze lekker rustig mee kunnen feesten en "controle" kunnen houden. Dit is een grove inschattingsfout en misschien ook wel een overschattingsfout van eigen kunnen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:58 schreef Superheld het volgende:
[..]
Jij denkt dat stillen alleen rondom voetbalwedstrijden actief zijn? hun taak is om informatie in te winnen, koppen te herkennen en tijdig dingen te signaleren en dan als bij-effect aanwezig te zijn om de 'hooligans' een gevoel te geven dat ze niks kunnen doen.
Zou weinig nut hebben alleen rondom voetbalwedstrijden dan hè, die stillen zijn (bijna) overal te vinden waar harde kern aanwezig is...
Ehm, ze moeten mensen 'kennen' en herkennen van de harde kern, dus ze weten zelf ook wel dat ze bekend zijn en herkend zullen worden. Het gaat er meer om dat ze zich zelf even laten zien.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:12 schreef ASroma het volgende:
[..]
nee dat denk ik niet, wat ik probeerde te zeggen is dat met zoveel lui aanwezig van feijenoord. Je gaat herkent worden, wat denken ze nu zelf? Dat ze lekker rustig mee kunnen feesten en "controle" kunnen houden. Dit is een grove inschattingsfout en misschien ook wel een overschattingsfout van eigen kunnen.
Als ze er niet waren geweest was het ook niet zo uit de hand gelopen, waren het schermutselingen geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |