Gewoon ff lachen tussendoor, zure bol die je bent.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Speelde Cambuur gisterenmiddag? Of mis ik de link met voetbal?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:24 schreef Kopbal het volgende:
Was een tijdje terug een gozer vrijgesproken omdat hij verklaarde dat het acht cola, acht bier betekende toch?
quote:Politie vindt tattoo beledigend
Kan een tatoeage van vier letters beledigend zijn? Volgens twee agenten van de politie in Groningen wel. Zij zagen de letters ACAB in de nek van een verdachte staan en vertaalden deze afkorting als All Cops Are Bastards.
De verdachte, een 30-jarige inwoner van Groningen, kreeg daarom een proces verbaal. In een eerste verklaring zei de man de letters in zijn nek te hebben laten zetten toen hij voor een eerder vergrijp in de gevangenis was beland. Later herriep hij deze uitleg. De vier letters stonden voor Acht Cola Acht Bier. Deze vrolijke variant mocht niet baten. Het proces verbaal bleef staan.
De man was voor mogelijke drugshandel in de Hoekstraat in Groningen aangehouden.
Ajax is wel bezig de laatste tijdquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:02 schreef denthemen het volgende:
Ajax supporters gisteravond een aantal confrontaties gehad met Paok
totdat de kit besluit dat het wel weer leuk geweest is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajax is wel bezig de laatste tijd![]()
Volgens mij juist niet. Hij beweerde inderdaad zoiets maar de rechter concludeerde dat je gerust aan kan nemen dat het voor All Cops Are Bastards staat aangezien dat verreweg het meeste hits oplevert met Google. Zoiets las ik althans laatst.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:24 schreef Kopbal het volgende:
Was een tijdje terug een gozer vrijgesproken omdat hij verklaarde dat het acht cola, acht bier betekende toch?
Haha, geweldige foto.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:38 schreef Happel het volgende:
Kijk dat V-tje volop los gaan.
[ afbeelding ]
kijk mama ik ga eindelijk slaanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:38 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeguh hadden ze daar van die sportschooljongens, stonden ze daar heel stoer op het veld iedereen tegen te houden, iedereen sleaan met der riemenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:38 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
lbo beveiligingquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:38 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |