quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En als je je dan bedreigd voelt je camera op de grond gooien en erop gaan stampen.
Ik heb hem toch gekocht!!??![]()
11!!!
Ik heb AFCA op me lul staan, jwtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Eerlijk, wie hier heeft er een AFCA-boxershort?
Nope. Ik vind ze ook niet mooi. Terwijl de andere kleding toch van hoge kwaliteit is.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vind dit wel een mooi shirt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nope. Ik vind ze ook niet mooi. Terwijl de andere kleding toch van hoge kwaliteit is.
Heb er ooit een gekregen maar draag hem nooitquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Is er nog wat te merken van NL clubs die zich tegen elkaar keren, of is het nu ajax hooligans tegen engelsen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:57 schreef ASroma het volgende:
bussen met engelsen bekogeld bij de Arena, 1e charge vanuit ME kant.
Je bent er bij?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:57 schreef ASroma het volgende:
bussen met engelsen bekogeld bij de Arena, 1e charge vanuit ME kant.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:44 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij is er niks aan de hand. Ik zag iemand in een Aussie rondlopen, het zijn gewoon beelden uit 1993!
huh?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:18 schreef ASroma het volgende:
de boot vanuit rotterdam is inmiddels aangemeerd, zij worden onder begeleiding richting de arena geleid.
Zou Paul Elstak nog levenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:19 schreef TheZapster het volgende:
De boot?!
Toch niet weer die houseboot van de jaren 90?
ik dacht al, lul jij nou weer?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:22 schreef ASroma het volgende:
gasten ik zit maar te piepen, er is helemaal niks nada aan de hand.
Ik hoop het nietquote:
Feyenoorders naar Amsterdam en Paul Elstak draaide aan boord.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoop het niet![]()
Was ergens in de jaren 90 meen ik me te herinneren dat Feyenoord-hooligans met een houseboot naar Amsterdam kwamen of Ajaxhooligans naar Rotterdam.Weet het niet meer precies
Ja die was nog op Mallorca deze zomer, maat van me heeft nog met hem gepraat, hij vond hem een beetje een grote beerquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoop het niet![]()
Was ergens in de jaren 90 meen ik me te herinneren dat Feyenoord-hooligans met een houseboot naar Amsterdam kwamen of Ajaxhooligans naar Rotterdam.Weet het niet meer precies
hehehe het was een beetje een sneer naar de goeie ouwe tijd toen alles nog konquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:23 schreef cameleon020 het volgende:
[..]
ik dacht al, lul jij nou weer?
azquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:38 schreef Jasza het volgende:
WII en Bristol? tegen NAC, az en vitesse was een goede confrontatie.
Waren ook wat groepen ingesloten in Amsterdam die daar een aantal uur hebben vastgestaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:15 schreef AryaMehr het volgende:
Rond 21:00 nog even wezen kijken in Amsterdam. Was op zich best rustig. Wel veel ME en Politie aanwezig, maar verder niet echt iets bijzonders gezien. Van enig spanning bij de Wallen of op de Rembrandtplein was ook geen sprake. Wellicht was ik net iets te laat.
Was best wel een serieuze groep van Ajax volgens mij.Zag bij rtl4 op het nieuws een dikke kale vent die ik van vroeger ken en dat was echt harde kern Vakkie M.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waren ook wat groepen ingesloten in Amsterdam die daar een aantal uur hebben vastgestaan.
Zag ook een hoop ''jongetjes'' tussen de groep zitten op de beelden van RTL.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Was best wel een serieuze groep van Ajax volgens mij.Zag bij rtl4 op het nieuws een dikke kale vent die ik van vroeger ken en dat was echt harde kern Vakkie M.
Dat hoorde ik inderdaad ietsje later.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waren ook wat groepen ingesloten in Amsterdam die daar een aantal uur hebben vastgestaan.
Tja, die 410ers hou je niet tegen helaas.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zag ook een hoop ''jongetjes'' tussen de groep zitten op de beelden van RTL.
Boefje..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:22 schreef Kopbal het volgende:
Beetje matig. We vertrokkken vom 11.00 vanuit Wijchen. uiteindelijk werrd de bus stilgezet bij de toekomst. Namen allles opgeschreven, ik upload morgen wel het stillenkwartet. Mochten A'dam niet meer in vanwege een noodverordening oid
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:22 schreef Kopbal het volgende:
Beetje matig. We vertrokkken vom 11.00 vanuit Wijchen. uiteindelijk werrd de bus stilgezet bij de toekomst. Namen allles opgeschreven, ik upload morgen wel het stillenkwartet. Mochten A'dam niet meer in vanwege een noodverordening oid
Welke opgezette actie?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een failer deze hele opgezette actie!
Hehe jij ookalquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:44 schreef Apfel. het volgende:
wordt je om half 9 opgepakt, moet je de stad uit met een gvb bus. Dat duurde nog gvd 2,5 uur (toen was t dus 11 uur), kom je aan in fucking Breukelenen staat daar een trein voor je klaar om vervolgens weer naar Amsterdam te gaan.
noodverodering
Frodo is er dit keer weer bij, heb ik vernomen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weinig bijzonders allemaal dus.
In Engeland zijn West Ham en Millwall aan elkaar gekoppeld in de beker, ook een leuk affiche!
En terecht. Ik hoop dat ze de groep dit seizoen bij elkaar kunnen houden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Alle groepen die aanwezig waren, praten met erg veel respect over de groep van Ajax gisteren. Zelfs jongens van DH.
Als ik het verslag op afca.nl lees, is er wel degelijk een korte confrontatie geweest.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:20 schreef RijstNatie het volgende:
Dus als ik het goed begrijp was er dus veel bombarie, maar uiteindelijk heeft geen 1 engelsman een klap of stoot gehad
is niet raar toch, iedereen mocht gezellig op de foto / camera alleen als je niet in Amsterdam woonde moest je de stad uit. Eerst begleiden ze je gewoon naar de trein enzo, maar nu was t dus even wat anders.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe jij ookal![]()
Je hebt nog mazzel dat ze je nog optijd daar terugbrachten zodat je met de trein kon![]()
Scheve was wel dat mensen uit Adam wel gewoon wegmochten van ze
Leuk geprobeerd, maar helaas.quote:
Mag ook wel hequote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Alle groepen die aanwezig waren, praten met erg veel respect over de groep van Ajax gisteren. Zelfs jongens van DH.
Anders krijg je FCDB-ADO taferelenquote:
Gek he als het in Amsterdam is en er bussen met supporters uit andere steden terug worden gestuurd omdat ze niet uit Amsterdam komen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Je bent echt achterlijk, he?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gek he als het in Amsterdam is en er bussen met supporters uit andere steden terug worden gestuurd omdat ze niet uit Amsterdam komen?
Wat hebben die agenten in burger eigenlijk voor uitrusting? meer dan wat tie-wraps en wat pepperspray gaat er niet in die zakken volgens mij?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:23 schreef Kopbal het volgende:
Voor de verzameling.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2006 belde...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:08 schreef Silenus het volgende:
Ik kwam vanmiddag ook nog even langs dat youtubefilmpje van Danny Dyer, de episode over de 'Dutch Hooligans". En wie zag ik daar met z'n groen-witte Rotterdamvlag? Wist helemaal niet dat onze inmiddels afwezige forumvriend in die aflevering zat.
Ik had die aflevering wel gezien maar volgens mij had ik toen ook nog nooit een foto van 'm gezien. Vanmiddag was 't ineens van 'Heeyyy, was dat nietttt?!?'quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
2006 belde...Maar hoe zag je ineens dat hij het was?
wat zijn dat voor tokkies?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:23 schreef Kopbal het volgende:
Voor de verzameling.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje aan het trollen knul? Zo vreemd is die foto niet, is gewoon een gast die op dat moment iets roept / scandeert. Vind het niet echt direct een mongool, op basis van deze foto.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:35 schreef Blupp het volgende:
[..]
en dit dan je gelooft het toch niet, moet je die rechter zien, sjezus wat een mongool
haha die trui, die ketting, die pet... kom op zegquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Beetje aan het trollen knul? Zo vreemd is die foto niet, is gewoon een gast die op dat moment iets roept / scandeert. Vind het niet echt direct een mongool, op basis van deze foto.
geluidswandquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand enig idee waarom die stillen een grote glasplaat bij hebben?
Moet je ook maar niet zo debiel zijn om met bussen de stad in te willenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gek he als het in Amsterdam is en er bussen met supporters uit andere steden terug worden gestuurd omdat ze niet uit Amsterdam komen?
Sowieso word je tegenwoordig snel opgemerkt als je met een volle bus aankomt op zo'n wedstrijddag. Lopen al in een grote straal te spotten, dan wel na een tip uit de vertrekkende stad.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet zo debiel zijn om met bussen de stad in te willen
Zoveel stelde het niet voorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:24 schreef Paul het volgende:
Straks de rellen van Amsterdam bij Netwerk
Werken graag achter het glas.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand enig idee waarom die stillen een grote glasplaat bij hebben?
Hahaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:15 schreef Luni het volgende:
Ik val voor NAC![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ier_zuipen_fail.html
geniaalquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:15 schreef Luni het volgende:
Ik val voor NAC![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ier_zuipen_fail.html
Haha die meidquote:
quote:
Komt seker uit wasseneaurrrrrquote:
we hebben een adresquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:39 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zou d'r doen, boeie.
Lijkt er wel. Kan het weten, heb daar op school gezeten. Lekkere errrrrrrrrr.quote:
Of van Slavia-Rode Ster?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:14 schreef MaxPower het volgende:
Iemand al beelden gespot van Dinamo Boekarest - Slovan Liberec?
quote:Politie vindt wapens bij Slowaakse supporters
AMSTERDAM - De Amsterdamse politie heeft donderdag voorafgaand aan de voetbalwedstrijd tussen Ajax en Slovan Bratislava onder supporters van de bezoekende club een aanzienlijke hoeveelheid wapens in beslag genomen. Bij een controle onder circa honderd Slowaakse aanhangers bij de Amsterdam Arena trof de politie onder meer zes messen, twee busjes traangas, twee schroevendraaiers, een boksbeugel en vuurwerk aan.
Dat maakte de politie vrijdag bekend. De supporters die messen en traangas bij zich droegen, zijn aangehouden. Enkele supporters slaagden erin om de messen en het vuurwerk dat ze bij zich hadden weg te gooien voor de politie hen controleerde. De politie heeft de groep afgezonderd gehouden op een terrein buiten het stadion en later in het bezoekersvak geplaatst, waar de supporters hun club met 5-0 van Ajax zagen verliezen.
Volgens de politie vormde de ingesloten groep de harde kern van de Bratislava-supporters. Een ander deel van de supporters, die allemaal met de trein naar Amsterdam waren gekomen, was al eerder naar de Amsterdamse binnenstad getrokken. Dat leidde niet tot problemen.
Ook is het nergens tot een confrontatie met supporters van Ajax gekomen, zo meldde een politiewoordvoerder. (ANP)
Gaat lekker de laatste tijd met die clubs uit het Oostblokquote:Mogelijk drie jaar geen Europees voetbal voor Dinamo Boekarest
De supporters van Dinamo Boekarest hebben hun club in grote problemen gebracht. Bij een 0-2 achterstand tegen Slovan Liberec besloten de supporters na 88 minuten de sintelbaan te betreden. Dit kan grote gevolgen hebben voor de ploeg.
In de 88ste minuut werd het 0-2 dankzij een doelpunt van Jan Blazek. Thomas Einwaller, de Oostenrijkse scheidsrechter, besloot de laatste twee minuten niet vol te maken en haalde de spelers van het veld af.
Het ligt voor de hand dat Dinamo dit seizoen uit de Europa League wordt gehaald. Als de UEFA streng is kan de straf zelfs oplopen tot drie jaar uitsluiting van Europees voetbal. Ook is het goed mogelijk dat de supporters de eerste jaren niet welkom zijn in uit en thuiswedstrijden.
Dalijk ff kijken. Hoorde van een maat dat er alleen strijd is geleverd met de politie en niet met Slavia-fansquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:53 schreef M0NTANA het volgende:
Of van Slavia-Rode Ster?
Nouja, ze zijn er op uit he al ga je met z'n alle naar zo'n feest.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:07 schreef Happel het volgende:
Gisteren goed fout gegaan op dat strandfeest bij Hoek van Holland. 1 dode, veel gewonde. Gaan veel verschillende verhalen de ronde over de exacte oorzaak. Zal wel een staartje krijgen.
Verhaal gaat dat de dode een Feyenoordhooligan was.
Jeetje..quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:07 schreef Happel het volgende:
Gisteren goed fout gegaan op dat strandfeest bij Hoek van Holland. 1 dode, veel gewonde. Gaan veel verschillende verhalen de ronde over de exacte oorzaak. Zal wel een staartje krijgen.
Verhaal gaat dat de dode een Feyenoordhooligan was.
Het lijkt mij door de politie. Je hoort dat ze opeens heel vaak schieten, en hoe gek hooligans ook zijn, die gaan niet zomaar in 1 keer met verschillende pistolen op de politie schieten. Anyway; 1 dode dus, 19 jaar.. Verschrikkelijk. Dit zal nog voor heel veel problemen zorgenquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:25 schreef Kopbal het volgende:
Alleen door wie er is geschoten is nog niet bekend?
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het lijkt mij door de politie. Je hoort dat ze opeens heel vaak schieten, en hoe gek hooligans ook zijn, die gaan niet zomaar in 1 keer met verschillende pistolen op de politie schieten. Anyway; 1 dode dus, 19 jaar.. Verschrikkelijk. Dit zal nog voor heel veel problemen zorgen
Pas daarna hebben ze waarschuwingsschoten gelost en één schot gericht geschoten. Diegene is maar lichtgewond.quote:HOEK VAN HOLLAND - Een dancefeest op het strand van Hoek van Holland is zaterdagavond ontaard in een grote vechtpartij, waarbij een 19-jarige jongen om het leven is gekomen en acht anderen gewond raakten. Dat heeft de politie gemeld.
Volgens een woordvoerder van de politie klonk er rond 23.30 uur schoten op het terrein van het gratis toegankelijke Veronica Sunset Grooves.Tientallen agenten gingen het strand op en troffen daar mensen met schotwonden aan.
http://robs-010.hyves.nl/quote:Op maandag 24 augustus 2009 01:46 schreef denthemen het volgende:
Het zou waarschijnlijk dus gaan om een Feyenoord "hooligan". Volgens berichten op fora e.d. (die dus niet al te serieus te nemen zijn) was het niet echt iemand van de harde kern, 1 van de vele meelopers waarschijnlijk dus. triest dat het zover gekomen is
Dan ben ik wel echt benieuwd hoe alles nou gegaan is, want de groep van Feyenoord leek de enige groep te zijn, tenminste, de enige met een grote groep. De politie is pas na de vechtpartij , en dus de dood van deze jongen, in actie gekomenquote:Op maandag 24 augustus 2009 01:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
http://robs-010.hyves.nl/
Lijkt me een meeloper inderdaad.. Niet echt relevant overigens denk ik.
Lees ook her en der dat het gerucht van Ajax is ontstaan omdat de politie voor 'Joden' werd uitgemaakt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dan ben ik wel echt benieuwd hoe alles nou gegaan is, want de groep van Feyenoord leek de enige groep te zijn, tenminste, de enige met een grote groep. De politie is pas na de vechtpartij , en dus de dood van deze jongen, in actie gekomen
Daar is dezelfde gozer in de blauwe hoodie te zien als op de foto die gisteren op sbs6 getoond werd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:09 schreef Robjuhhh het volgende:
Op 50 seconden zie je hier iemand met een pistool lopen die ermee de lucht in zwaait! Schijnt politie undercover te zijn!
quote:Harde kern
Volgens Jack van der Does, een hartsvriend van het slachtoffer, was Robby weliswaar een groot fan van Feyenoord maar behoorde hij niet tot de harde kern. „Hooligan ben je niet zomaar”, laat hij weten.
Jack was zelf ook op het feest aanwezig. Hij zegt niet te weten wat er precies is gebeurd. „Er was een vechtpartij. Daarbij zijn schoten gelost. Robby is daarbij geraakt. Een andere vriend is door de politie in zijn been geschoten”, is het enige dat hij over het drama kwijt wil.
Stille tocht
Jack en zijn vrienden willen een stille tocht houden voor hun overleden maat. Ook hopen ze op een minuut stilte bij de eerstvolgende wedstrijd van Feyenoord. „Robby en ik waren dag en nacht bij elkaar. Het was een drukke jongen met wie je veel lol kon hebben.”
Hoor je nou een schot op 0:56?quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:09 schreef Robjuhhh het volgende:
Op 50 seconden zie je hier iemand met een pistool lopen die ermee de lucht in zwaait! Schijnt politie undercover te zijn!
Achjo, al sta jij met 3 man. Kan je kiezen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:43 schreef w00h00 het volgende:
Triest dit. Beetje matten oke maar met geweren lopen zwaaien is echt not done.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Achjo, al sta jij met 3 man. Kan je kiezen.
- zelf doodgeslagen worden in de menigte
of
- hopen dat je door het trekken van je pistool weg kan komen.
Voor mij een easy pick iniedergeval, en in dat filmpje lijkt het erop dat hij alsnog word neergeslagen.
Hij heeft wel gelijk. Dit waren 3 agenten (in 1 van de filmpjes zie je ook hun badge en dat ze met de ruggen tegen elkaar aanstaan) die werden bedreigd door een groep van een paar honderd jongeren.quote:
Nooit zo moeilijk, zeker niet op zo'n strandfeest.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:09 schreef Kopbal het volgende:
Groepje stillen zal wel ontdekt zijn inderdaad.
Nog geen reden om ze aan te vallenquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:11 schreef ASroma het volgende:
wat hebben stillen op zo n feest te zoeken man![]()
ajax komt echt niet met 150 man naar het hol van de leeuw
Het is net 1.5 dag geledenquote:
tuurlijk wel, die stillen hadden daar niet moeten zijn. Provocateurs. Van de politie wordt professionaliteit verwacht, lekker rondhagen op zo n feest met 3000 plus mogelijke "hooligans"quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nog geen reden om ze aan te vallen
Jij denkt dat stillen alleen rondom voetbalwedstrijden actief zijn? hun taak is om informatie in te winnen, koppen te herkennen en tijdig dingen te signaleren en dan als bij-effect aanwezig te zijn om de 'hooligans' een gevoel te geven dat ze niks kunnen doen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:11 schreef ASroma het volgende:
wat hebben stillen op zo n feest te zoeken man![]()
ajax komt echt niet met 150 man naar het hol van de leeuw
nee dat denk ik niet, wat ik probeerde te zeggen is dat met zoveel lui aanwezig van feijenoord. Je gaat herkent worden, wat denken ze nu zelf? Dat ze lekker rustig mee kunnen feesten en "controle" kunnen houden. Dit is een grove inschattingsfout en misschien ook wel een overschattingsfout van eigen kunnen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:58 schreef Superheld het volgende:
[..]
Jij denkt dat stillen alleen rondom voetbalwedstrijden actief zijn? hun taak is om informatie in te winnen, koppen te herkennen en tijdig dingen te signaleren en dan als bij-effect aanwezig te zijn om de 'hooligans' een gevoel te geven dat ze niks kunnen doen.
Zou weinig nut hebben alleen rondom voetbalwedstrijden dan hè, die stillen zijn (bijna) overal te vinden waar harde kern aanwezig is...
Ehm, ze moeten mensen 'kennen' en herkennen van de harde kern, dus ze weten zelf ook wel dat ze bekend zijn en herkend zullen worden. Het gaat er meer om dat ze zich zelf even laten zien.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:12 schreef ASroma het volgende:
[..]
nee dat denk ik niet, wat ik probeerde te zeggen is dat met zoveel lui aanwezig van feijenoord. Je gaat herkent worden, wat denken ze nu zelf? Dat ze lekker rustig mee kunnen feesten en "controle" kunnen houden. Dit is een grove inschattingsfout en misschien ook wel een overschattingsfout van eigen kunnen.
Als ze er niet waren geweest was het ook niet zo uit de hand gelopen, waren het schermutselingen geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |