Dat laatste is duidelijk, waarom zou je tevreden zijn met een blauwe BMW X5.quote:Een vrouw huilt tot de leeftijd van 78 jaar gemiddeld genomen zo’n 16 maanden van haar leven. Omgerekend is dat 12.000 uur. De redenen achter de tranen veranderen wel naarmate zij ouder wordt.
Dat blijkt uit onderzoek van thebabywebsite waarover de Britse krant The Telegraph bericht.
Als baby huilt een vrouw zo’n 3 uur per dag, om een nieuwe luier, vanwege honger of uit pure verveling. Dat wordt een uur minder tussen het eerste en het derde jaar. Meisjes zouden op die leeftijd vooral wenen uit pijn, vermoeidheid of omdat ze hun zin niet krijgen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:05 schreef L.no het volgende:
Meisjes tussen 1 en 3 zouden niet echt tevreden zijn met een BMW.
Die 12.000 uur halen ze niet in die eerst drie jaar, daar moeten ze later nog heel wat tranen voor laten rollenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:05 schreef L.no het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:06 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Die 12.000 uur halen ze niet in die eerst drie jaar, daar moeten ze later nog heel wat tranen voor laten rollen
Behalve die dozen uit 'echte gooise meisjes'quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:05 schreef L.no het volgende:
Die uitspraak he, die is best wel triest.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:08 schreef Office-sir het volgende:
Ach weetje, vrouwen heb ik jaren geleden al afgezworen, k heb nog nooit een computer zien huilen.
Best welquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die uitspraak he, die is best wel triest.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:08 schreef Office-sir het volgende:
Ach weetje, vrouwen heb ik jaren geleden al afgezworen, k heb nog nooit een computer zien huilen.
ST.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:58 schreef zagevent het volgende:
Dat is simpel. Vrouwen gebruiken huilen als chantagemiddel en wij, domme mannen trappen daar steeds in.
Ja, jij dus ook. Bereid je maar voor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:46 schreef Crack_ het volgende:
Vrouwen huilen in hun leven gemiddeld 16 maanden, ZESTIEN MAANDEN!
Ik ben een jankerd, dat wist ik al hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:49 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ja, jij dus ook. Bereid je maar voor.
...de watjes he, echte vrouwen zoals jij slaan zich er gewoon stoer doerheen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:46 schreef Crack_ het volgende:
Vrouwen huilen in hun leven gemiddeld 16 maanden, ZESTIEN MAANDEN!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |