abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71821755
In Kathmandu wordt een baby met vier armen, vier benen en twee buikjes vereerd als een godheid. Risab kwam eind januari ter wereld in een bergdorpje in de Himalaya. Sinds zijn geboorte trekken massa's pelgrims op bedevaart naar zijn geboortedorp Ramechhap. Ze vereren hem als reïncarnatie van de hindoegod Ganesha. Toch kan het weldra afgelopen zijn met de zeven maanden oude Risab. Als hij niet snel geopereerd wordt, is zijn einde nabij.

Geldoffers
"Sommigen komen ons kindje bezoeken en maken dan geldoffers. Vaak geven ze ons ook kleren en eten", zegt de 32-jarige papa Rhiki Ghimire. Meer dan 5.000 pelgrims zijn het kindje al komen begroeten. Sommigen hadden daar zelfs een reis van tientallen uren voor over. De familie Ghimire leeft met zijn vijven op 2.000 meter hoogte tussen de geiten en de kippen in een kaduuk kamertje.

Operatie
"We weten dat hij moet geopereerd worden om levensvatbaar te blijven maar we hebben er gewoon geen centen voor. De operatie die hij zal moeten ondergaan is ook geen lachertje hé", klinkt het bij Ghimire, die op de rijstvelden het nodige geld probeert te bekomen. Dokters geven Risab amper 25 procent kans om te overleven. (dea)

Bron
pi_71821808
mislukte kinderen worden door hindoes meestal verward met een god..

pi_71822166
Dat zal overigens wel een hele fijne bevalling zijn geweest
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:35:29 #4
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_71822589
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:06 schreef devuser_250 het volgende:
In Kathmandu wordt een baby met vier armen, vier benen en twee buikjes vereerd als een godheid. Risab kwam eind januari ter wereld in een bergdorpje in de Himalaya. Sinds zijn geboorte trekken massa's pelgrims op bedevaart naar zijn geboortedorp Ramechhap. Ze vereren hem als reïncarnatie van de hindoegod Ganesha. Toch kan het weldra afgelopen zijn met de zeven maanden oude Risab. Als hij niet snel geopereerd wordt, is zijn einde nabij.

Geldoffers
"Sommigen komen ons kindje bezoeken en maken dan geldoffers. Vaak geven ze ons ook kleren en eten", zegt de 32-jarige papa Rhiki Ghimire. Meer dan 5.000 pelgrims zijn het kindje al komen begroeten. Sommigen hadden daar zelfs een reis van tientallen uren voor over. De familie Ghimire leeft met zijn vijven op 2.000 meter hoogte tussen de geiten en de kippen in een kaduuk kamertje.

Operatie
"We weten dat hij moet geopereerd worden om levensvatbaar te blijven maar we hebben er gewoon geen centen voor. De operatie die hij zal moeten ondergaan is ook geen lachertje hé", klinkt het bij Ghimire, die op de rijstvelden het nodige geld probeert te bekomen. Dokters geven Risab amper 25 procent kans om te overleven. (dea)

[ afbeelding ]

Bron
Wauw
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_71837208
DIE BENEN
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_71837295
In feite een siamese tweeling...alleen waar is het hoofdje van die ander?

Wel heel triest dit!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 00:49:59 #7
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_71837332
idd erg triest.... ....wat voor leven krijgt dat kind....
13 Juni: Bon Jovi
27 Juni: Muse
Liebe ist für alle - auch für mich
  donderdag 13 augustus 2009 @ 00:52:35 #8
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71837377
Was in de Coen en Sander Show.
Hij zou volgens hen wel snel en goed zijn krantenwijk kunnen doen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_71837378
Hop, op de kermis ermee.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_71837391
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:52 schreef Szura het volgende:
Was in de Coen en Sander Show.
Hij zou volgens hen wel snel en goed zijn krantenwijk kunnen doen
Ik voorzie een transfer naar Bayern Munchen. Louis van Gaal heeft al 2000 rupees geboden.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 13 augustus 2009 @ 00:55:08 #11
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71837425
Echt zo'n raar gezicht. 'k Heb ze wel vaker met extra armen oid gezien, maar nog nooit zo
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_71837527
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2009 @ 01:35:25 #13
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_71838073
quote:
Deze taferelen doen denken aan de geboorte, twee jaar geleden, van Lakshmi Tatma. Dit meisje had vier armen en vier benen. Lakshmi werd toen genoemd naar de hindoegod van de rijkdom.

Lakshmi Tatma, genoemd naar de Hindoe-godin met vier armen, wordt in haar geboortedorp Rampur Kodar Katti beschouwd als een rechtstreeks geschenk van God.

http://www.nietnuttig.nl/2007/11/05/4-armen-en-4-benen/

http://www.hln.be/hln/nl/(...)-stelt-het-wel.dhtml
quote:
Lali werd vorige maand in India geboren met één hoofd maar met twee gezichten, twee paar ogen en lippen, twee monden en twee neuzen. Alles dubbel dus, behalve de oren. Lali, die als de reïncarnatie van de Hindugodin Durga vereerd wordt in India, stelt het wel, zeggen haar ouders Vinod Kumar en diens vrouw Sushma. "We kiezen de mond die vrij is om haar te voeden, want ze kan uit alle twee probleemloos eten."

quote:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)babylichaampje.dhtml

Een Indiaas meisje werd geboren met haar hart en deel van de lever buiten haar lichaampje. Chirurgen zullen proberen het wichtje te opereren, om alles weer op de goede plaats te krijgen en zo het leven van de baby te redden.
Zou het door hun slechte eetpatroon komen? Iets moet toch dit soort dingen veroorzaken . Gif in de grond? Drinkwater? Experimenten van de VS? Bewust doelgericht een vrucht zo manipuleren dat er iets bizars uitkomt? De verplichte pakjes schoolmelk die hun moeders op school moesten drinken als kind?
Lambiekje? Help 's ff

[ Bericht 14% gewijzigd door Loedertje op 13-08-2009 01:46:09 ]
pi_71838097
Nou als ik in India woonde zou ik het ook geloven hoor
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_71838151
Lijkt op het vliegend spaghettiemonster

Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_71838160
Die misvormde kinderen worden in dat soort landen als goden vereerd. Whehe sukkels.
pi_71838218
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:41 schreef DrDentz het volgende:
Die misvormde kinderen worden in dat soort landen als goden vereerd. Whehe sukkels.
Was jij er maar geboren he?
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2009 @ 01:47:14 #18
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_71838228
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:41 schreef DrDentz het volgende:
In Nederland halen vreemde zaken óók de pers, waarom zie je dan nooit zoiets over een Nederlands kind?
pi_71838235
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:47 schreef Loedertje het volgende:

[..]

In Nederland halen vreemde zaken óók de pers, waarom zie je dan nooit zoiets over een Nederlands kind?
Wij zien het niet als kleine godheden...denk ik?
pi_71838246
quote:

[..]

Wij schamen ons daar toch een beetje voor denk ik. Met zo'n kind wil je niet op straat gezien worden.
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2009 @ 01:55:33 #21
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_71838326
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:48 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Wij schamen ons daar toch een beetje voor denk ik. Met zo'n kind wil je niet op straat gezien worden.
Behalve als je Jomanda of Rachel Hazes heet denk ik . Die zouden proberen zoveel mogelijk geld in te zamelen voor operaties, zou nooit genoeg zijn , ze blijven de pers opzoeken.

Even serieus, áls dit zo extreem zou voorkomen in Nl dan zou het de pers op wat voor manier dan ook gaan halen, er is altijd wel iemand die het *lekt*, Nederlanders ouwehoeren graag.
pi_71838356
Ik zag ook eens zo'n filmpje van een baby met een soort.. reptielenhuid. Allemaal schubben.. heel zielig, maar het werd wel meteen vastgelegd met een mobiele telefoon. Dat zou hier toch binnenskamers gehouden worden? Was een arabisch land.
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2009 @ 02:04:52 #23
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_71838429
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag ook eens zo'n filmpje van een baby met een soort.. reptielenhuid. Allemaal schubben.. heel zielig, maar het werd wel meteen vastgelegd met een mobiele telefoon. Dat zou hier toch binnenskamers gehouden worden? Was een arabisch land.
Als ik naar de Nederlandse TV kijk verbaas ik mij juist over de dingen die niet binnenshuis worden gehouden, men schaamt zich juist werkelijk nergens voor, alles komt op TV, huwlijksproblemen, erectieproblemen, kinderachtig gezeur over de plaats van het tuimhekje van de buren of een boom die, raar he, blaadjes laat vallen in de herfst. Ben je te vet? Hop, kleren uit en laat zien die vetrollen. Een vaginaal onderzoek> Speculum komt dreigend in beeld en verdwijnt in de ietwat kalende grijze poes van oma, inzooooooooooooooooomen.

Kom op, mochten er dit soort kinderen worden geboren in ons land dan zit hart van Nederland er~boven~op
pi_71838448
Ach ja. Het tuinhekje.
Maar als mensen in Nederland deze arme kinderen als goden gaan vereren vind ik dat net zo goed sukkels.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 02:15:31 #25
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71838531
Als er hier iemand met een extra arm geboren wordt komt dat ook wel in het nieuws hoor.

China is schijnbaar ook lekker bezig
quote:
In China wordt elke dertig seconden een misvormde baby geboren. Dat is bijna een verdubbeling in vergelijking met 2001. Zes procent van alle baby’s wordt geboren met extra vingers en tenen of met aandoeningen als een hazenlip of een waterhoofd.

Aanleiding voor de stijging is de ernstige milieuvervuiling waar het land mee kampt sinds de explosieve economische groei. Ook treden de ouders van misvormde baby’s steeds makkelijker naar buiten
http://www.dag.nl/overige/baby-armen-124858
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2009 @ 02:19:49 #26
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_71838578
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 02:15 schreef Harajuku. het volgende:
Als er hier iemand met een extra arm geboren wordt komt dat ook wel in het nieuws hoor.
Nog nooit gezien, wel een schaap met 5 poten of een geit met 2 hoofden maar geen mensen.
quote:
China is schijnbaar ook lekker bezig
Aanleiding voor de stijging is de ernstige milieuvervuiling .. daar is dus een reden te vinden .
  donderdag 13 augustus 2009 @ 02:21:36 #27
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71838599
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 02:19 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Nog nooit gezien, wel een schaap met 5 poten of een geit met 2 hoofden maar geen mensen.
[..]

Aanleiding voor de stijging is de ernstige milieuvervuiling .. daar is dus een reden te vinden .
Ik weet niet meer waar ik t vandaan heb, maar t ging over een dorp waar de meeste tweelingen wonen oid? Dat zijn ze ook aan t onderzoeken maar er werd gedacht dat het door t water kwam.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 02:23:27 #28
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71838625
quote:
Rare boel, daar in Kodinji. Het dorpje van zo'n vijftienduizend inwoners kent namelijk ruim 230 tweelingen. En dat is best veel. Per jaar worden er in het dorpje zo'n 35 tot 45 tweelingen geboren en dat is vier keer zo veel als gemiddeld.

En het aantal dubbelgangers blijft maar stijgen, want op het moment zijn vijf vrouwen in verwachting van een tweeling.

Hoe het precies kan dat er in het dorp zoveel tweelingen worden geboren, weet niemand. Het afgelegen plaatsje is niet blootgesteld aan schadelijke medicijnen of chemicaliën. Een plaatselijke dokter denkt dat het komt door het water.
http://www.endandit.nl/bi(...)ergt-boel-tweelingen

Ah, India natuurlijk!
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2009 @ 02:37:46 #29
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 02:37:57 #30
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71838758
quote:
The village is noted for having a high twinning rate although India has one of the lowest twinning rates in the world

The village entered the international spotlight when a survey done by locals found an unusually large number of twin births in the region. Though initial estimates put the instance of multiple births at 100 pairs, follow-up surveys found the figure to be closer to 204 pairs (408 individuals) of twins, and two sets of triplets.[6] Despite several studies being conducted, the exact cause of this phenomenon is yet to be ascertained. Women from Kodinji married off to far away places are also known to give birth to twins.[7] According to locals, the oldest known twin pair in the village was born in 1949. The number of twin births in Kodinji has been increasing over the years, with surveys showing over 79 pairs of twins within the age group of 0-10 years.[6]

This phenomenon of a large number of twin births is not unique to Kodinji, and has also been observed in the town of Igbo-Ora in Nigeria. In Igbo-Ora, research has suggested that the multiple births could be related to the eating habits of the women in the region.[8] Though no direct relation between dietary intake and twin births has been proven, a research study carried out at the University of Lagos Teaching Hospital has suggested that a chemical found in the Igbo-Ora women and the peelings of a widely consumed tuber could account for the high level of multiple births. In the case of Kodinji, however, no such relationship has been observed, as the residents' dietary patterns are not known to be significantly different from the rest of Kerala.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kodinji
pi_71842906
In Argentinië was er toch ook zo'n Ariër/tweelingdorpje ofzoiets
pi_71845566
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:35 schreef Loedertje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

http://www.hln.be/hln/nl/(...)-stelt-het-wel.dhtml
[..]

[..]

Zou het door hun slechte eetpatroon komen? Iets moet toch dit soort dingen veroorzaken . Gif in de grond? Drinkwater? Experimenten van de VS? Bewust doelgericht een vrucht zo manipuleren dat er iets bizars uitkomt? De verplichte pakjes schoolmelk die hun moeders op school moesten drinken als kind?
Lambiekje? Help 's ff
IK ZIT EEN CROISSANTJE TE ETEN!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:35:31 #33
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71851994
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:03 schreef bijdehand het volgende:
In Argentinië was er toch ook zo'n Ariër/tweelingdorpje ofzoiets
Brazilië.
Nazidokter zorgt voor Braziliaans dorp met tweelingen
  donderdag 13 augustus 2009 @ 23:11:51 #34
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71862755
WTF
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_71864468
ik zie een toekomst als katoenplukker
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_71864626
quote:
Boys from Brazil?

Die benen zijn echt... huuuu...
Ja, die met de ballen in de bek.
  † In Memoriam † vrijdag 14 augustus 2009 @ 01:49:23 #37
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_71865966
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:41 schreef raaavi het volgende:

[..]

IK ZIT EEN CROISSANTJE TE ETEN!
Wees blij dat je het niet hoeft te delen met een ander hoofd op je romp
pi_71865975
whahaha een ROFLKOPTER op ze buik
...
pi_71866377
Die foto's hier
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71869307
Het is inderdaad opmerkelijk, dat er zoveel misvormde kinderen met extra benen en/of armen in India geboren worden. Stel je voor dat er daar een kind geboren wordt met een combinatie van die vier gevallen: een kind met twee hoofden, vier armen en benen, twee buiken, een uitwendige lever en hart, dat is dan gewoon een monster
Are you from the Illuminati? No,of course not, that's an illusion
We gaan er allemaal aan in 2012, oei jaah
pi_71870899
In India wonen tuurlijk ook veel meer mensen dus de kans dat daar zoiets gebeurd is tuurlijk ook groter.
pi_71871276
quote:

[..]

Wat denk je van scans die men in week 12 maakt en dan een abortus pleegt.

In die landen heeft men 1 scan apparaat op 10 miljoen mensen , hier zal het wel 1 op die 100 zijn.
  † In Memoriam † vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:28:07 #43
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_71872910
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:26 schreef Basp1 het volgende:

Wat denk je van scans die men in week 12 maakt en dan een abortus pleegt.
Doen ze dat in Nederland bij elke zwangerschap of alleen op verzoek of bij twijfel hoelang de vrouw zwanger is ?
pi_71873007
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:28 schreef Loedertje het volgende:

Doen ze dat in Nederland bij elke zwangerschap of alleen op verzoek of bij twijfel hoelang de vrouw zwanger is ?
Bij alle vrouwen die ik ken en zwanger zijn geweest heb ik wel zo'n mooie zwart witte erwt foto op een gegeven moment gezien, en zit je als zwanger vrouw eenmaal in de malle molen dan mag je volgens mij nog minstens 1* terug komen voor nog een scan, maar dat kan nog wel meer zijn, zo goed weet ik dat ook weer niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')