quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:37 schreef Haaibaaike het volgende:
De jankerd krijgt 4 september een nieuw programma..(Glamour, Glitter met Gordon) dat zij Patty Brard in Shownieuws. 4 september is dat te zien op RTL 4!
Truus!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:37 schreef Haaibaaike het volgende:
De jankerd krijgt 4 september een nieuw programma..(Glamour, Glitter met Gordon) dat zij Patty Brard in Shownieuws. 4 september is dat te zien op RTL 4!
Dat deed ie ja.,..en gelijk heeft iequote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Truus!! Wat noem jij Goor een jankerd?!?
!!
Bob dat weet jij ook best dat ie een jankerd isquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Truus!! Wat noem jij Goor een jankerd?!?
!!
Gordon is tofquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bob dat weet jij ook best dat ie een jankerd is
Je hebt gelijk! Zo'n fijnbesnaard mens mag niet zo onheus bejegend worden, zeker niet als je je bedenkt dat hij altijd de eerste is om de andere kant van de zaak te zien, het voor mensen op te nemen. Hij is een boedhist in hart en nieren, blijkt. 'Snuif' nog maar eens wat op van zijn gevoelige poezie:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Gordon is tof. En Gordon vindt het vervelend dat iedereen hem maar zo negatief benadert
!
Ik vind het sneu voor hem..
Gordon!
Nee,dat is Kwalbert Verlindequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:34 schreef DrDentz het volgende:
Hij zit nu bij Eén Vandaag. Echt de meest vreselijke 'bekende Nederlander'. Brrr.
I k spring ff met je meequote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Gordon is tof. En Gordon vindt het vervelend dat iedereen hem maar zo negatief benadert
!
Gordon!
Dat doet Gordon ook over andere hé..afzeikenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef BVO het volgende:
[..]
!
Gordon!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
I k spring ff met je meeGordon
![]()
Ik vind het zo Nederlands om te vergeten hoeveel plezier veel mensen hebben beleeft aan een artiest,in welke vorm dan ook.Maar als het even niet lekker gaat wordt diezelfde persoon de grond in geboord.In sommige landen koesteren mensen hun"ex" artiesten/acteurs etc.En wieweet wordt het nieuwe programma best leuk ala Gert Jan Droge.Ik heb geen trema
Hij stond toch laatst op zijn vakantie in Ibiza eieren te bakken voor degenen die na het stappen honger hadden? Ik geloof wel dat ie zo kan zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:58 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Gordon wel lief, ik heb zo'n idee dat ie stiekem heel zorgzaam is en toastjes voor je smeert als je bij hem op de bank zit en zulks.
Zuur en zo enorm hypocriet. Peter R. moest er ook om meesmuilen. En Gordon maar denken dat dat was omdat ie zo fel uit de hoek kwam. Nee gast, de hypocrisie is te lach- en deerniswekkend voor woorden.quote:
toastje kaviaar met rattengif zeker ???quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:58 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Gordon wel lief, ik heb zo'n idee dat ie stiekem heel zorgzaam is en toastjes voor je smeert als je bij hem op de bank zit en zulks.
Frank Goovers was destijds zéér te spreken over de Masai.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij is zeker niet talentloos. hij moet gewoon ff lekker op vakantie en zich laten uitwonen door een stam ghanezen. is ie zo weer de oude goor.
Ik ben ook niet talentloos. Maar ik vrees dat het allemaal geen al te grote naam mag hebben. Lijkt me geheel op één lijn met Gordon.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gezien zijn staat van dienst, die jou en mij niet kunnen bekoren, blijf ik er bij dat ie niet talentloos is.
Het is ook niet voor niets dat zijn (vrouwelijke!) ex nog steeds zijn beste vriendin is natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:58 schreef Vivi het volgende:
Bij Boulevard kreeg ik wel die indruk. Zo van "als ik straks toch besluit te stoppen is het --> MIJN <-- keuze"quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:18 schreef Elske6 het volgende:
vr 21 aug 2009, 19:04 Telegraaf
Ik zou er bijna geld op in willen zetten dat hij de volgende maand zegt : [b]Ik heb een wel overwogen beslissing genomen en stop met de Toppers ; ik heb er de kracht niet meer voor !!![]()
Dit gewoon nog even een steek naar Geer 'jij mag alleen mijn plek innemen als ik hem afdank, bitch!'.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:18 schreef Elske6 het volgende:
vr 21 aug 2009, 19:04 Telegraaf
Gordon blijft bij de Toppers van onze redactie
AMSTERDAM - Na een gesprek met Toppers-manager Benno de Leeuw is het officieel, Gordon blijft gewoon bij de Toppers.
"Ik heb een fantastisch leuk gesprek gehad", laat Gordon weten in RTL Boulevard. "Er is absoluut nooit sprake van geweest dat ik vervangen zou worden door iemand anders of dat ik zelf de Toppers had willen verlaten."
Gordon zit nog steeds prima op zijn plek in het zangtrio. "En mocht het zo zijn dat ik volgende maand tóch besluit om uit de Toppers de gaan, dan doe ik dat met opgeheven hoofd. Dan is het míjn beslissing geweest."
SHOquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:04 schreef Copycat het volgende:
En de keren dat ik Gordon heb ontmoet vond ik het een hele toffe peer.
Zwart wit is niks, natuurlijk. Behalve in SHO.
was dat dan niet weer een nichtje van Geer? of was dat weer een ander verhaal?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is ook niet voor niets dat zijn (vrouwelijke!) ex nog steeds zijn beste vriendin is natuurlijk.
Want ondanks het feit dat hij nu 'van de mannen' is, houdt ze nog steeds van hem en haar dochter (niet van Gordon, red.) loopt ook met hem weg.
Ze vindt hem de meest lieve, menselijke, attente en zorgzame man die ze kent. Hij kookte goddelijk en schreef lieve briefjes aan haar moeder (). Zo schreef zij in de l'Homo met een 'I love Gordon' t-shirt aan
Maar aan de andere kant kan het ook een jengelende gefrustreerde pisnicht zijn.
Niets menselijks is hem vreemd zullen we maar zeggen.
Volgens mij niet hoor! Ik had het over Ingrid Simons, zij zat ook naast Gordon toen hij in zijn huis audities hield voor de vier/vijf (?) meiden die toen bij hem thuis een paar dagen verbleven, die 'zijn' groepje waren, zijn kandidaten. Toen zat er zo'n leuke donkere dame naast hem die ook de zangkunsten van de meiden beoordeelde. Ze is zelf ook een van de beste achtergrondzangeressen van het land, dus ze heeft er ook best verstand van en ook al zijn ze dus al jaren geen 'stelletje' meer, ze houden nog steeds veel van elkaarquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:20 schreef Ole het volgende:
[..]
was dat dan niet weer een nichtje van Geer? of was dat weer een ander verhaal?
gohquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:28 schreef Elske6 het volgende:
Gordon heeft NIET de Gouden Notenkraker gewonnen.......Ilse de Lange wel !!!!
Weet je wat het met die man is? Volgens mij dóet hij alleen maar zo naar de buitenwereld, strooit 'ie met zogenaamd grappige nichtenhumor, en is 'ie van binnen eigenlijk heel lief en onzeker en zachtaardig. Maar ja, iedereen kent die nare kant van hem die hij zich inmiddels heeft aangemeten.... Ik ken hem verder niet echt, en mag hem door dat rare gedrag jegens de buitenwereld dus ook niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:58 schreef Smikke het volgende:
Is dit het topic waar ik mijn galover Gordon kwijt kan?
Wat een misselijkmakende narcistische egotrip is die kerel.
Zeau!
Narcisten zijn ook onzeker (en soms ook lief en zachtaardig), ik begrijp werkelijk niet waarom hij altijd grappen moet maken ten koste van mensen die niet tegen hem opgewassen zijn. Maar oh wee als hij een keer de banaan is. Dan begint meneer te janken. En zo zijn we weer ontopic.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:55 schreef Andromache het volgende:
[..]
Weet je wat het met die man is? Volgens mij dóet hij alleen maar zo naar de buitenwereld, strooit 'ie met zogenaamd grappige nichtenhumor, en is 'ie van binnen eigenlijk heel lief en onzeker en zachtaardig. Maar ja, iedereen kent die nare kant van hem die hij zich inmiddels heeft aangemeten.... Ik ken hem verder niet echt, en mag hem door dat rare gedrag jegens de buitenwereld dus ook niet.
quote:Gordon vreest voor Jackson-dood
AMSTERDAM - Gordon is bang dat hij net als Michael Jackson zal eindigen.
Dit nadat hij zelf enige tijd out is geraakt door medicijngebruik. Dat onthult de zanger/presentator in het tijdschrift Miljonair.
Gordon, die sinds de dood van Michael Jackson veel affiniteit met hem heeft, vertelt over het angstige moment dat hij beleefde.
''Ik was helemaal alleen, kreeg ik een aanval van een medicijn dat ik gebruikte. Ik lag helemaal out op de bank en werd twee uur later wakker. Ik dacht Jezus Christus, stel dat het gewoon...gebeurt. Dat ik niet meer wakker word."
De hulp van Gordon heeft toen alarm geslagen. "Mijn hulp kwam binnen, die raakte helemaal in paniek, belde 112. Ja, heel heftig'', aldus de zanger in het interview.
Sindsdien is Gordon bang dat zijn veelvuldige medicijngebruik, net als bij Michael Jackson, zijn einde zal betekenen. ''Ik woon ook alleen. Voor hetzelfde geld blijft mijn hart ook een keer stilstaan.''
Gordon lijdt aan reuma, diabetes, chronische bronchitis en psoriasis.
quote:Gordon bezocht zondagmiddag samen met een vriendin een modeshow in de PC Hooftstraat. Hij parkeerde zijn auto gewoon op de stoep met een invalidenparkeerkaart achter de voorruit. Surveillerende agenten spraken de zanger daarop aan, waarop hij een bekeuring kreeg. De auto liet de zanger overigens gewoon staan, maar de invalidenparkeerkaart was opeens verdwenen. Volgens Jacques Happe (persmanager van Gordon) is de invalidenkaart van de moeder van Gordon en omdat de zanger zijn moeder net naar het ziekenhuis had gebracht lag de kaart nog achter de voorruit.
Dat gaat een keer gebeurenquote:De hulp van Gordon heeft toen alarm geslagen. "Mijn hulp kwam binnen, die raakte helemaal in paniek, belde 112. Ja, heel heftig'', aldus de zanger in het interview.
Sindsdien is Gordon bang dat zijn veelvuldige medicijngebruik, net als bij Michael Jackson, zijn einde zal betekenen. ''Ik woon ook alleen. Voor hetzelfde geld blijft mijn hart ook een keer stilstaan.''
quote:Rene Froger en Gordon zijn geen vriendjes meer!
Dit bericht is geplaatst op 07-09-2009 om 13:46:00
Gordon heeft eigenlijk wel een goede reden om teleurgesteld te zijn in Froger...
" Ik heb Rene Froger, die de Toppers bedacht, al lang niet meer gesproken. Hij weet dat mijn moeder ernstig ziek is, en hij weet hoe ellendig dat is. Rene heeft onlangs zowel zijn vader als moeder verloren en dat is heel erg moeilijk voor hem.
Maar ik had een smsje wel netjes gevonden. Ik heb helemaal niets gehoord. Dat vind ik heel erg jammer
Viel me ook op!quote:Op maandag 7 september 2009 20:16 schreef Ole het volgende:
Zonde gister dat hij dit nou net ff moest zeggen(bij het nieuwe programma van Carlo en Irene)
Alsof René geen rottijd achter de rug heeft!
[..]
Hij was toch bij de begrafenis (of herdenking?) van Rene z'n moeder?quote:Op maandag 7 september 2009 20:22 schreef zoalshetis het volgende:
ben benieuwd wat goor stuurde toen de vader en
moeder van froger stierven.
dus? wordt goor hier zwart gemaakt. of heeft ie het aan zichzelf te danken?quote:Op maandag 7 september 2009 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij was toch bij de begrafenis (of herdenking?) van Rene z'n moeder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |