quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:10 schreef L.no het volgende:
Waar is de bierbuik-optie? Je bent dan niet helemaal dik, maar een normaal buikje heb je ook niet.
Ik mis hiertussen lekker vol en stevig.quote:-dik (overgewicht, buik, vetrollen, dikke ass)
-normaal (lekker zacht buikje, goed gevormd)
dat noem ik normaalquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
Wat ik wil staat er niet tussen...
Ik hou wel van een klein zacht buikje
Beetje vet op de botten, rond kontje en zo
En bij vrouwen allerlei mooie zachte rondingen
Zo lief en knuffelig
een man die zegt dat ie een bierbuikje bij andere mannen niks vindt. erg discutabel. bemoei je lekker met het lichaam waar je mee wilt neuken, ja!quote:
jouw ideaal, maar die dame zou ik onder de catagorie "normaal" plaatsenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:14 schreef Yi-Long het volgende:
Gewoon een normale vrouw. Niet dik, maar natuurlijk 'mollig' met mooie rondingen mag. Belangrijkste is eigenlijk gezegd gewoon dat het hele plaatje 'klopt', dus mooi koppie met mooi ogen en een goede lach, en verder een normaal 'gezond' lijf eronder.
Ik hoef geen tandenstoker-figuur, en geen dikzak, maar gewoon 'normaal'.
edit: dit is ideaal:
[ afbeelding ]
Ik prefereer in ieder geval een gezond taalgebruik.quote:Wat prefereerd
open een topic en maak een poll ervanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik prefereer in ieder geval een gezond taalgebruik.
Daar heb ik haar toch ook geplaatst!?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:17 schreef franksetank het volgende:
[..]
jouw ideaal, maar die dame zou ik onder de catagorie "normaal" plaatsen
Oeh heb je daar een plaatje van? klinkt goed namelijk!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:14 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik mis hiertussen lekker vol en stevig.Beetje zoals dat model Faith.
Nee, google maar even. Dat kan ik niet op mijn werk.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oeh heb je daar een plaatje van? klinkt goed namelijk!
van Faith In Bed?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:14 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik mis hiertussen lekker vol en stevig.Beetje zoals dat model Faith.
Doe dat.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:22 schreef franksetank het volgende:
zal straks thuis voorbeeldplaatjes erbij zoeken.
waar ik nu ben gaat het moeilijk
Ja.quote:
met alleen model en faith dkom ik o.a. een hond een een wiskundig model tegen dus ik heb wat meer info nodigquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:20 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, google maar even. Dat kan ik niet op mijn werk.
in jouw geval betekent het dat jij op zoek bent naar vrouwen met meisjeslichamen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:29 schreef Rosbief het volgende:
Ik snap de poll niet. Wat is 'prefereerd'?
zoals we allemaal weten zien de vrouwen die vallen op gespierde mannen er op zijn zachtstgezegd ordinair uit. daarnaast beschikken ze ook over weinig inhoudelijke en intelligente capaciteiten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:31 schreef Breathtaking het volgende:
Atletisch gebouwd, ik hou niet van buikjes bij mannen (echt een turn-off).
IDD... de echt slimme, mooie en hoogopgeleidde rijke vrouwen kiezen massaal voor de SBS6 bierbuik BBQ tokkie...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals we allemaal weten zien de vrouwen die vallen op gespierde mannen er op zijn zachtstgezegd ordinair uit. daarnaast beschikken ze ook over weinig inhoudelijke en intelligente capaciteiten.
Ik wens je succes als je 30 bentquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:31 schreef Breathtaking het volgende:
Atletisch gebouwd, ik hou niet van buikjes bij mannen (echt een turn-off).
Doe eens pic dan lutser.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
Gevonden en ze is gewoon slank maar dan met dikke tieten!
alleen grote borsten maken iemand nog niet vol
vertel me, welke vrouwen heb jij op je pikkie gehad sinds je breedgespierd bent? ja! ik wist het wel! ordinaire snollen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
IDD... de echt slimme, mooie en hoogopgeleidde rijke vrouwen kiezen massaal voor de SBS6 bierbuik BBQ tokkie...
Meisjes hoeven geen inhoud of intelligentie te hebben, ze moeten gewoon lekker zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals we allemaal weten zien de vrouwen die vallen op gespierde mannen er op zijn zachtstgezegd ordinair uit. daarnaast beschikken ze ook over weinig inhoudelijke en intelligente capaciteiten.
Ik vind haar niet slank, eerder volslank maar dan wel strak.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
Gevonden en ze is gewoon slank maar dan met dikke tieten!
alleen grote borsten maken iemand nog niet vol
meisjes zei je?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:35 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Meisjes hoeven geen inhoud of intelligentie te hebben, ze moeten gewoon lekker zijn.
Pedobear is zijn all-time hero.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:38 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, bij vrouwen denk ik aan wijven van 30+
78?quote:
Zoals op de foto is goed!quote:Hey I was just a skinny lad
Never knew no good from bad
But I knew life before I left my nursery
Left alone with big fat fanny
She was such a naughty nanny
Heap big woman you made a bad boy out of me
Hey hey!
Ive been singing with my band
Across the wire across the land
I seen evry blue eyed floozy on the way
But their beauty and their style
Went kind of smooth after a while
Take me to them dirty ladies every time
Oh wont you take me home tonight?
Oh down beside your red firelight
Oh and you give it all you got
Fat bottomed girls you make the rockin world go round
Fat bottomed girls you make the rockin world go round
Dan hoef ik ook geen vrouw meer.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
je begint zelf ook steeds dichter richting dat getal te gaan. succes straks.
Dan ben je of snel tevreden of je hebt je best niet gedaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:58 schreef Ladylike het volgende:
Wat je prefereert en uiteindelijk verovert kan mijlenver uit elkaar liggen
Dat dus.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dan ben je of snel tevreden of je hebt je best niet gedaan.
Wat is een lutser?quote:
Dan is het niet echt een verovering he? Meer een blok aan je beenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:58 schreef Ladylike het volgende:
En zo'n zwemster?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:06 schreef conleche het volgende:
Atletisch!!Op een natuurlijke manier gespierd.
Of je accepteert dat mensen veranderen en hebt geleerd minder oppervlakkig te denken en mensen te beoordelen op hun innerlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
dat moet je niet zeggen in een topic vol mannenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:58 schreef Ladylike het volgende:
Dat zeggen alleen dikke en lelijke mensen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of je accepteert dat mensen veranderen en hebt geleerd minder oppervlakkig te denken en mensen te beoordelen op hun innerlijk
Zwemmer dan. Tja. Vind ik eigenlijk al iets te breed. Meestal. Hoewel.......quote:
of je bent verliefd geworden en daarna van iemand gaan houden en tot het besef gekomen dat je ideale beeld met een vingerknip kan veranderen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
Met atletisch bedoel ik trouwens Allison Stokke of Rita Dravucz oid. niet Monique Jansen.quote:
nou bedanktquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:07 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen dikke en lelijke mensen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of je bent verliefd geworden en daarna van iemand gaan houden en tot het besef gekomen dat je ideale beeld met een vingerknip kan veranderen.
ik viel vroeger op hazewindhonddunne vrouwen. nu veel liever iets voller. en dan bedoel ik natuurlijk niet vrouwen die niet meer kunnen opstaan uit bed.
wat the fuck heeft een maat nou te maken met een gezicht waar je dagelijks naar kijkt?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou bedankt
heb maatje 34/36 dus concludeer ik dat ik lelijk ben
Idd!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:28 schreef zoalshetis het volgende:
weet je ts, dit wordt weer het zoveelste topic over wat mensen het liefst denken te willen hebben. als het puntje bij paaltje komt kan elke vooringenomen visie makkelijk kaput. uiteindelijk zal de aantrekkingskracht het winnen.
dat is ook zo.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:28 schreef zoalshetis het volgende:
weet je ts, dit wordt weer het zoveelste topic over wat mensen het liefst denken te willen hebben. als het puntje bij paaltje komt kan elke vooringenomen visie makkelijk kaput. uiteindelijk zal de aantrekkingskracht het winnen.
ik dacht precies hetzelfde. maar geloof me, dat mollige zie ik niet eens meer, het is goed zo voor een lange tijd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:32 schreef franksetank het volgende:
[..]
dat is ook zo.
ik prefereer dus normaal en atletisch maar tijdens het uitgaan heb ik er ook wel eens vanaf geweken.
desalniettemin zijn de meisjes waar ik echt verliefd op ben geweest en een lange relatie mee heb gehad toch altijd wel mijn idealtype geweest qua postuur.
ik zeg niet dat ik nooit een relatie zou beginnen met een mollige dame maar ik acht de kans ook niet groot dat het gebeurd.
ik ben ook maar een dier
en zeker niet als er een knoepert van een pik staat.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:43 schreef conleche het volgende:
De vraag is: wat prefereer je. Het is niet zo dat ik niet kan vallen op andere mannen dan atletische, want andere criteria zijn belangrijker voor me. Maar ik prefereer een atletisch type.
En ik kan wel degelijk afknappen op echt heel mager, of heel dik en vadsig. Maar een klein buikje of zo, doet mij niet direct gillend wegrennen.
en 'dik' is eerder een redelijk gezette man die dik staat van de spieren. zou ik niet tegen willen vechten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:37 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik vind de 'normale' foto van de man eigenlijk niet zo normaal trouwens.
Over het algemeen zijn de meeste jonge mannen nogal tenger gebouwd en is dat dus normaal..
Dat vind jij normaal.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:37 schreef PluisigNijntje het volgende:
Over het algemeen zijn de meeste jongemannen nogal tenger gebouwd en is dat dus normaal..
Klopt, zo bracht ik het ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat vind jij normaal.
Een mening.
Hahaha... Je hebt je dag niet he... Zaten ze je te plagen op de Helldesk...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat vind jij normaal.
Een mening.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:49 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Klopt, zo bracht ik het ook.
Uhhu.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:37 schreef PluisigNijntje het volgende:
Over het algemeen zijn de meeste jongemannen nogal tenger gebouwd en is dat dus normaal..
Je weet dat dat een Queen-nummer is, hè?quote:
volgens mij ben je gewoon ordinair kusjes aan het vragen.quote:
Hoe kom je er in godsnaam bij dat mannen over het algemeen tenger zijn ? Als tenger 'normaal' was zouden ze er geen apart woord voor verzonnen hebben.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:37 schreef PluisigNijntje het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:28 schreef zoalshetis het volgende:
Dat word wel erg dik danquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik prefereer een postuur van een mens waar het volgende in past:
gezond, gelukkig, liefdevol, zorgzaam, vriendelijk enz.. enz...
Dat noem ik dus gewoon dik.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:14 schreef Yi-Long het volgende:
Gewoon een normale vrouw. Niet dik, maar natuurlijk 'mollig' met mooie rondingen mag. Belangrijkste is eigenlijk gezegd gewoon dat het hele plaatje 'klopt', dus mooi koppie met mooi ogen en een goede lach, en verder een normaal 'gezond' lijf eronder.
Ik hoef geen tandenstoker-figuur, en geen dikzak, maar gewoon 'normaal'.
edit: dit is ideaal:
[ afbeelding ]
Wat voor stumpert ben je dan ook niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 05:08 schreef AardappelAnders. het volgende:
[..]
Dat noem ik dus gewoon dik.
Waarschijnlijk denkt je blindengeleidehond er anders over...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 05:08 schreef AardappelAnders. het volgende:
[..]
Dat noem ik dus gewoon dik.
Don't feed the troll....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denkt je blindengeleidehond er anders over...
euh dat zeg ik pas 4 keerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:34 schreef franksetank het volgende:
ik vraag me af of er vrouwen zijn die echt op dikke mannen vallen, kan het me niet voorstellen.
liever een plork dan een dikkerdje maar ja
Let him starve to death.quote:
Marshallquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Can we poke him with a stick and kick him afterwards!?![]()
Ja, maar het nummer klinkt gewoon veel smeriger gezongen door een stel dikke hillbilies!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:58 schreef Jordy-B het volgende:
Je weet dat dat een Queen-nummer is, hè?
Zoietsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:30 schreef isitreal het volgende:
geef mij maar een lekkere volle vrouw. ik wil wat hebben om vast te houden
dus een buikje mag best zolang er nog maar wel figuur inzit![]()
dr outfit is wat onflatteus maar ik vind dr niet zo veel mis mee eigenlijk...quote:
Denk je die er bij wegquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dr outfit is wat onflatteus maar ik vind dr niet zo veel mis mee eigenlijk...
ieder zijn ding maar dat vind ik al dicht tegen dik aan zitten.quote:
quote:
Perfecte anorexiaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:02 schreef franksetank het volgende:
en dit is haast perfectie:
http://www.dumpert.nl/mediabase/16219/ea68a9eb/alizee.html
nee man, het is een kleine francaise.quote:
Haar vind ik wel mooi. Met vijf kilo extra zou ze trouwens nog steeds mooi zijn.quote:
Agree!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Haar vind ik wel mooi. Met vijf kilo extra zou ze trouwens nog steeds mooi zijn.
Die reet kan me niet schelen, had ze ook tieten?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:06 schreef franksetank het volgende:
[..]
nee man, het is een kleine francaise.
heel fijn gebouwd maar wel lekker een volle kont.
een ex van mij had dezelfde bouw.
zeiden ook mensen van dat ze anorexia had
maar ze had een lekkere volle kont en een zandloperfiguur maar voor de rest echt geen grammetje vet teveel.
en ze eet gewoon veel, elke avond een halve zak chips en andere snacks.
ik werd alleen maar dikker toen maar zij bleef zo slank![]()
bij anorexia kun je ribben tellen en geen kont en vetjes
cup a...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:54 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Die reet kan me niet schelen, had ze ook tieten?
Ach wat is grootquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:46 schreef isitreal het volgende:
[..]
jaaa zoiets ja. alhoewel ik wel big boobs fan ben
Ja, dit is ook mijn smaak, ik hou wel van een beetje dik. In de zomer zie je ook vaak van die mokkels in korte jurkjes en beetje mollige benen eronder, heerlijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |