quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:10 schreef L.no het volgende:
Waar is de bierbuik-optie? Je bent dan niet helemaal dik, maar een normaal buikje heb je ook niet.
Ik mis hiertussen lekker vol en stevig.quote:-dik (overgewicht, buik, vetrollen, dikke ass)
-normaal (lekker zacht buikje, goed gevormd)
dat noem ik normaalquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
Wat ik wil staat er niet tussen...
Ik hou wel van een klein zacht buikje
Beetje vet op de botten, rond kontje en zo
En bij vrouwen allerlei mooie zachte rondingen
Zo lief en knuffelig
een man die zegt dat ie een bierbuikje bij andere mannen niks vindt. erg discutabel. bemoei je lekker met het lichaam waar je mee wilt neuken, ja!quote:
jouw ideaal, maar die dame zou ik onder de catagorie "normaal" plaatsenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:14 schreef Yi-Long het volgende:
Gewoon een normale vrouw. Niet dik, maar natuurlijk 'mollig' met mooie rondingen mag. Belangrijkste is eigenlijk gezegd gewoon dat het hele plaatje 'klopt', dus mooi koppie met mooi ogen en een goede lach, en verder een normaal 'gezond' lijf eronder.
Ik hoef geen tandenstoker-figuur, en geen dikzak, maar gewoon 'normaal'.
edit: dit is ideaal:
[ afbeelding ]
Ik prefereer in ieder geval een gezond taalgebruik.quote:Wat prefereerd
open een topic en maak een poll ervanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik prefereer in ieder geval een gezond taalgebruik.
Daar heb ik haar toch ook geplaatst!?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:17 schreef franksetank het volgende:
[..]
jouw ideaal, maar die dame zou ik onder de catagorie "normaal" plaatsen
Oeh heb je daar een plaatje van? klinkt goed namelijk!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:14 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik mis hiertussen lekker vol en stevig.Beetje zoals dat model Faith.
Nee, google maar even. Dat kan ik niet op mijn werk.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oeh heb je daar een plaatje van? klinkt goed namelijk!
van Faith In Bed?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:14 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik mis hiertussen lekker vol en stevig.Beetje zoals dat model Faith.
Doe dat.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:22 schreef franksetank het volgende:
zal straks thuis voorbeeldplaatjes erbij zoeken.
waar ik nu ben gaat het moeilijk
Ja.quote:
met alleen model en faith dkom ik o.a. een hond een een wiskundig model tegen dus ik heb wat meer info nodigquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:20 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, google maar even. Dat kan ik niet op mijn werk.
in jouw geval betekent het dat jij op zoek bent naar vrouwen met meisjeslichamen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:29 schreef Rosbief het volgende:
Ik snap de poll niet. Wat is 'prefereerd'?
zoals we allemaal weten zien de vrouwen die vallen op gespierde mannen er op zijn zachtstgezegd ordinair uit. daarnaast beschikken ze ook over weinig inhoudelijke en intelligente capaciteiten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:31 schreef Breathtaking het volgende:
Atletisch gebouwd, ik hou niet van buikjes bij mannen (echt een turn-off).
IDD... de echt slimme, mooie en hoogopgeleidde rijke vrouwen kiezen massaal voor de SBS6 bierbuik BBQ tokkie...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals we allemaal weten zien de vrouwen die vallen op gespierde mannen er op zijn zachtstgezegd ordinair uit. daarnaast beschikken ze ook over weinig inhoudelijke en intelligente capaciteiten.
Ik wens je succes als je 30 bentquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:31 schreef Breathtaking het volgende:
Atletisch gebouwd, ik hou niet van buikjes bij mannen (echt een turn-off).
Doe eens pic dan lutser.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
Gevonden en ze is gewoon slank maar dan met dikke tieten!
alleen grote borsten maken iemand nog niet vol
vertel me, welke vrouwen heb jij op je pikkie gehad sinds je breedgespierd bent? ja! ik wist het wel! ordinaire snollen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
IDD... de echt slimme, mooie en hoogopgeleidde rijke vrouwen kiezen massaal voor de SBS6 bierbuik BBQ tokkie...
Meisjes hoeven geen inhoud of intelligentie te hebben, ze moeten gewoon lekker zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals we allemaal weten zien de vrouwen die vallen op gespierde mannen er op zijn zachtstgezegd ordinair uit. daarnaast beschikken ze ook over weinig inhoudelijke en intelligente capaciteiten.
Ik vind haar niet slank, eerder volslank maar dan wel strak.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
Gevonden en ze is gewoon slank maar dan met dikke tieten!
alleen grote borsten maken iemand nog niet vol
meisjes zei je?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:35 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Meisjes hoeven geen inhoud of intelligentie te hebben, ze moeten gewoon lekker zijn.
Pedobear is zijn all-time hero.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:38 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, bij vrouwen denk ik aan wijven van 30+
78?quote:
Zoals op de foto is goed!quote:Hey I was just a skinny lad
Never knew no good from bad
But I knew life before I left my nursery
Left alone with big fat fanny
She was such a naughty nanny
Heap big woman you made a bad boy out of me
Hey hey!