quote:[b]Op woensdag 12 augustus 2009 12:57
Beter komt er een revolutie op gang om de hedendaagse media te lynchen.
*stoft Fidel Castro af, en doet zijn Che-shirtje aan met Palestijnensjaal*quote:
Onder welke steen heb jij geleefd?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:57 schreef RickoKun het volgende:
Wordt non-stop in de media gemeld.
Stelletje lutsers, de eerste keer dat jullie dat zeiden was al een anderhalf jaar geleden ofzo, en toch het weer presteren om om de week weer een soortgelijk berichtje te plaatsen.
Echt, wat boeit onsch, de medemens dit nou? Alleen die vieze rijke paupers voelen die crisis in hun buideltje. Enige waar ik van baal (wat overigens niets met de crisis te maken heeft) is dat die fucking peuken afgelopen jaar (of 2) met 70 cent duurder zijn geworden.
Beter komt er een revolutie op gang, om de hedendaagse media te lynchen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:02 schreef L.no het volgende:
Je maakt een topic over de crisis, maar waar de enige waar je van baalt is dat je meer moet betalen om te roken?
De crisis in een notendop. Geen woord gelogen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:02 schreef L.no het volgende:
Je maakt een topic over de crisis, maar waar de enige waar je van baalt is dat je meer moet betalen om te roken?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:02 schreef L.no het volgende:
Jij moet gewoon die grafbek van je houden, aangezien jij nog nooit een topic hebt gemaakt, faggo.quote:
Komt door Balkenende die al die Polen en Finnen binnen laat!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:04 schreef Mukie het volgende:
Als het dan toch echt afgelopen zou zijn:
Wrom worden dadelijk dan al die IT-ers ontslagen?
Zijn er net in de bouw zoveel ontslagen gevallen?
Stijgt het aantal werkelozen nog elke dag?
Krijgen studenten nu NOG minder banen?
Staan er in bijna elke straat wel 1 of 2 huizen te koop?
Zijn er nog nooit zoveel mensen naar de voedselbank gegaan? (echt niet alleen door Fransje heur)
Pfff
edit: maar ik rook niet![]()
Gelukkig kunnen we gezamelijk ons ergeren aan je topics.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:04 schreef RickoKun het volgende:
Neen, ik irriteer mij daaraan, en dat maakt niet uit waar ik het zie, als ik mij er aan irriteer, ga ik huillie doen op het KLB forum.
Jij hebt zelfs in topics van mij gereageerdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jij moet gewoon die grafbek van je houden, aangezien jij nog nooit een topic hebt gemaakt, faggo.
NIET!!!!!!!!!1quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:07 schreef Meddo het volgende:
[..]
Jij hebt zelfs in topics van mij gereageerd
1 blood, jewaidz!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:06 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we gezamelijk ons ergeren aan je topics.
erm... kortzichtig +1quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Komt door Balkenende die al die Polen en Finnen binnen laat!
ERGEREN... niet irriteren.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Neen, ik irriteer mij daaraan, en dat maakt niet uit waar ik het zie, als ik mij er aan irriteer, ga ik huillie doen op het KLB forum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |