Gordijnen dichtdoenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zie nu dat ik de vorige had gesloten.
Buurmeisje van de overkant loert telkens naar binnen.
gewoon terugzwaaien ingrid.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:51 schreef _Ingrid_ het volgende:Zie nu dat ik de vorige had gesloten.
Buurmeisje van de overkant loert telkens naar binnen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nachtje slaap heeft zo ontzettend n;iet geholpen!
Huisarts geweest en ik heb nu maagzuurremmers gekregen voor een week en mag nu gaan laten controleren op een maagzweer en/of galkindjes.
Ik denk dat ik die afspraak bij de kaakchirurg om m`n verstandskiezen uit te laten snijden en de plastisch chirurg voor wat moedervlekken uitlepelen er maar meteen aan vastplak.
Grondige revisie
Lois meid ik voel zo met je mee! Hier slaapt mijn jongste eindelijk de nachten door maar nu is nummer 1 ernstig aan het spoken gegaan, met bijbehorende chagrijnige buien
m`n taartjesreeks loopt wel wat beter jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:52 schreef RockabeIIa het volgende:
haha!
geniaalste topic door jou geopend, ooit!
dan ben je niet duidelijk genoeg.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb terug gezwaaid en toen dook ze snel weg.
Rocka, ze wil vriendinnetje worden en ik niet.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
potvergnorf! ik zal nog eens een bankje openen
Moeilijk uit te leggen, ik mag haar gewoon niet. Beetje raar persoon. Niet dat ik nou zo geweldig ben hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dan ben je niet duidelijk genoeg.
is het zo'n vreselijk mens dat je er geen zin in hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |