Want die hebben geeneens ribben?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:47 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ach zeik niet... de kindjes in Arfika hebben het pas zwaar!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omg wat een te gekke smiley. Die heb ik nog niet eerder gezien.
* Keiichi slaat LockonStratos met een grote zware moker op de borst.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:48 schreef LockonStratos het volgende:
Dan ben je echt een kankerpussy
Je wil niet weten hoe vaak dat voor komtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:50 schreef BorusBulldog het volgende:
Zat je tegen je bureau aan ofzo?![]()
Anders klinkt dit best onmogelijk... botkanker?
Ja dan mag je zeiken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:49 schreef Keiichi het volgende:
[..]
* Keiichi slaat LockonStratos met een grote zware moker op de borst.
Zo voelt dat ongeveer aan!
Ah oke zelf nooit last vanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak dat voor komt
Ik heb wel vaker dat na een niesje (Alhoewel, de meeste mensen schrikken zich nog rot op 10m afstand als ik nies. Maar zachter niesen lukt niet, dan knalt m'n kop uit elkaarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:54 schreef Ladidadida het volgende:
Kan me niet voorstellen dat het door één keer niezen gekneusd kan zijn..
Filmpje van een niesbui aub.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:56 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker dat na een niesje (Alhoewel, de meeste mensen schrikken zich nog rot op 10m afstand als ik nies. Maar zachter niesen lukt niet, dan knalt m'n kop uit elkaar) alles rondom m'n ribben zeer doet.
Maar van een kneuzing heb je minstens een paar weken last.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:56 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker dat na een niesje (Alhoewel, de meeste mensen schrikken zich nog rot op 10m afstand als ik nies. Maar zachter niesen lukt niet, dan knalt m'n kop uit elkaar) alles rondom m'n ribben zeer doet.
Ja ik dacht: ik ga die opmerking niet makenquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:05 schreef Keiichi het volgende:
http://www.vandale.nl/van(...)ek/?zoekwoord=niesen
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:57 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Filmpje van een niesbui aub.
Dan kunnen wij als degelijke experts oordelen.
Dat is toch helemaal geen zware niesbui? Daar kan je je ribben niet mee kneuzen.quote:
Jij snapt het helemaal.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:13 schreef dribbel79 het volgende:
TS heeft z'n ribben gekneusd, en heeft au als ie niest...is dat het verhaal???
andersom..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:13 schreef dribbel79 het volgende:
TS heeft z'n ribben gekneusd, en heeft au als ie niest...is dat het verhaal???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie sjoen os Limburg is
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:16 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
andersom..
TS heeft geniest en verklaard dat het gevolg gekneusde ribben zijn.
Ademhalingsqualiteit is fors achteruit gegaan en TS verkeerd in
kritieke toestand.Ah ja klopt, ik heb half gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
andersom..
kritieke toestand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
Leugensquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:35 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
huil maar.. huil maar. HET-KOMT-ALLEMAAL-GOED, dat beloof ik je![]()
De 'verkeerd' staat er anders nog steedsquote:
mooi zo, the saga continues...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:14 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
[sarc] Jij snapt het helemaal. [sarc]
[..]
andersom..
kritieke toestand.en je gaat daar ook werkwoorden foutief van vervoegen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |