Want die hebben geeneens ribben?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:47 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ach zeik niet... de kindjes in Arfika hebben het pas zwaar!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omg wat een te gekke smiley. Die heb ik nog niet eerder gezien.
* Keiichi slaat LockonStratos met een grote zware moker op de borst.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:48 schreef LockonStratos het volgende:
Dan ben je echt een kankerpussy
Je wil niet weten hoe vaak dat voor komtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:50 schreef BorusBulldog het volgende:
Zat je tegen je bureau aan ofzo?![]()
Anders klinkt dit best onmogelijk... botkanker?
Ja dan mag je zeiken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:49 schreef Keiichi het volgende:
[..]
* Keiichi slaat LockonStratos met een grote zware moker op de borst.
Zo voelt dat ongeveer aan!
Ah oke zelf nooit last vanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak dat voor komt
Ik heb wel vaker dat na een niesje (Alhoewel, de meeste mensen schrikken zich nog rot op 10m afstand als ik nies. Maar zachter niesen lukt niet, dan knalt m'n kop uit elkaarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:54 schreef Ladidadida het volgende:
Kan me niet voorstellen dat het door één keer niezen gekneusd kan zijn..
Filmpje van een niesbui aub.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:56 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker dat na een niesje (Alhoewel, de meeste mensen schrikken zich nog rot op 10m afstand als ik nies. Maar zachter niesen lukt niet, dan knalt m'n kop uit elkaar) alles rondom m'n ribben zeer doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |