Die van dat ontslag dat nooit stand zal houden?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:00 schreef Ladylike het volgende:
mn collega is er, nu in gesprek met PZ
Spannund!
Joh, ik heb heul geen zin en tijd meer om te FOK!ken, maar toevallig heb ik het nu nog even rustigquote:
Die jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die van dat ontslag dat nooit stand zal houden?
Ah, je bent een druk baasje tegenwoordig!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Joh, ik heb heul geen zin en tijd meer om te FOK!ken, maar toevallig heb ik het nu nog even rustig.
En hoi OA.
Ik heb die zeker gemist.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat was wel hééééél lang geleden.
Oh! *ontroerd is*quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:13 schreef Ladylike het volgende:
* mamma LL smeert nijns in met zalfje tegen jeuk
mn zoontje weet hoe je je voelt
Sensatie!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:45 schreef Ladylike het volgende:
Mn baas is zn auto wegbrengen naar de garage.
Hij zei: als "naam collega" belt, dan ben ik zo terug.
Waarop ik vroeg: Komt ze vandaag werken?
waarop hij zei: ja
Loopt dus volgens mij met een sisser af. Denk dat ze willen praten maar dat ze haar baan houdt.
Ik ben benieuwd. Normaal begint ze om 9 uur...
Mwah, als ze echt moeilijk gaan doen gaat ze er wel uit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die van dat ontslag dat nooit stand zal houden?
Ik ook ja.quote:
Het is niet meer zoals eerst .. dat ik op m'n werk niets te doen had. Ik kom om in het werkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:16 schreef OA het volgende:Ah, je bent een druk baasje tegenwoordig!
![]()
Hoi Kuuk!
Ik weet het niet he... ze had iig een brief in haar handen bij buitenkomstquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, als ze echt moeilijk gaan doen gaat ze er wel uit.
Formeel kunnen ze haar niet ontslaan, maar dan kom je op de duur op beschadigd vertrouwen in de werkrelatie en moet er zwaar betaald worden.
@LL, zelfs een officiele waarschuwing is al belachelijk, die moet ze eigenlijk aanvechten.
Ja hallo, vraag het dan eens hequote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet het niet he... ze had iig een brief in haar handen bij buitenkomst
Ik krijg het ook steeds drukker en drukker. Alleen deze maand is het even rustig omdat wij veel klanten hebben die elk jaar in augustus 2 tot 4 weken de deuren sluitenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is niet meer zoals eerst .. dat ik op m'n werk niets te doen had. Ik kom om in het werk.
Lekker! Wat is de bestemming? En hoe is het met mevrouw OA?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:21 schreef OA het volgende:
Ik krijg het ook steeds drukker en drukker. Alleen deze maand is het even rustig omdat wij veel klanten hebben die elk jaar in augustus 2 tot 4 weken de deuren sluiten.
Volgende maand wordt het weer druk, maar dan ga ik op vakantie.
Ja, en dat is een flink bedrag dan. Aangezien de situatie door de werkgever is veroorzaakt, kan de correctiefactor in de ontslagvergoeding zomaar 2 of hoger zijn... en met een dienstverband van 20 jaar, kan dat dus behoorlijk oplopen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, als ze echt moeilijk gaan doen gaat ze er wel uit.
Formeel kunnen ze haar niet ontslaan, maar dan kom je op de duur op beschadigd vertrouwen in de werkrelatie en moet er zwaar betaald worden.
@LL, zelfs een officiele waarschuwing is al belachelijk, die moet ze eigenlijk aanvechten.
Oke, daar kunnen ze zich prima op beroepen jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:34 schreef Ladylike het volgende:
Update:
Haar aangepaste tijden (om de week andere middagen vrij en de vrijdag vrij) zijn nu aangepast naar een normaal 28-urig dienstverband, zoals afgesproken in 1991
Oftewel: ze moet gewoon weer werken zoals ze altijd heeft gedaan. geen aangepaste tijden meer voor haar.
Wil zij zich niet aanpassen, dan doet het bedrijf het ook niet meer voor haar (korte samenvatting van de brief)
Check. (en nee ik ga ze niet posten)quote:
Beetje flauw, maar wel duidelijkheid. Vraag me alleen af of zij dat nog wel zou willen..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:34 schreef Ladylike het volgende:
Update:
Haar aangepaste tijden (om de week andere middagen vrij en de vrijdag vrij) zijn nu aangepast naar een normaal 28-urig dienstverband, zoals afgesproken in 1991
Oftewel: ze moet gewoon weer werken zoals ze altijd heeft gedaan. geen aangepaste tijden meer voor haar.
Wil zij zich niet aanpassen, dan doet het bedrijf het ook niet meer voor haar (korte samenvatting van de brief)
Dus de werkgever heeft nu eenzijdig haar arbeidstijden (en dus arbeidsvoorwaarden) aangepast? Ook dat kan namelijk niet zomaarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:34 schreef Ladylike het volgende:
Update:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |