Nee, dat is echt niet veranderdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet
Heb voor een advocaat gewerkt die juist voornamelijk ontslagrecht deeddus mij stond bij dat het niet mocht, mja wetten veranderen en het is weer 3 jaar geleden, dus ik twijfelde...
Ja, maar niet op zo'n korte termijn en idd zeker niet structureel. En ontslag op staande voet is dan wel een heel zware straf.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
als je baas het op werkweigering gooit kan hij het wel.
je werkgever kan je verplichten om over te werken maar dat is iets van maximaal 6 uur per weer en niet meer dan 6 weken achter mekaar.
als zij kan bewijzen dat het overwerk structureel is dan maakt ze een goede kans
of er meer speelt weet ik natuurlijk nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:06 schreef Nijns het volgende:
Je baas is gewoon een ondankbare hondof speelt er meer? Misschien zit je wel in kandid (hoe the fuck schrijf je dat?) camera
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:08 schreef OA het volgende:
Hé, ik heb ook een mosterd-maaltijdje te pakken...
Dat dusquote:
Mooi ding en goed merkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.samsung.com/nl/consumer/detail/detail.do?group=televisions&type=televisions&subtype=lcdtv&model_cd=LE32B653T5WXXN
Dit wordt hem
Mijn vriend is heel jaloers nuquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.samsung.com/nl/consumer/detail/detail.do?group=televisions&type=televisions&subtype=lcdtv&model_cd=LE32B653T5WXXN
Dit wordt hem
Had mijn keuze teruggebracht tot 2, deze en een sharp.quote:
slim, zo bespaar je op de lange termijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had mijn keuze teruggebracht tot 2, deze en een sharp.
Toen zag ik het energieverbruik. De sharp 142W, deze 90W
Dat jij daar op let zeg..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had mijn keuze teruggebracht tot 2, deze en een sharp.
Toen zag ik het energieverbruik. De sharp 142W, deze 90W
Ze waren verder redelijk gelijk, dus moest ergens mijn keuze op maken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat jij daar op let zeg..
Ah, argwaan dusquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze waren verder redelijk gelijk, dus moest ergens mijn keuze op maken.
En in de winkel bij die sharp stond die man zo vrolijk te vertellen dat die zo weinig energie verbruikte. Ging het dus ook maar eens vergelijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |