Nou ja, anyway: de jackpot is gewoon gevallen zoals SL belooft heeft. Dus die mensen moeten niet huilen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:51 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Juist ja, als je een staatslot met jackpot wil kopen, betaal je 2 euro extra. Je moet dus een staatslot kopen én de optie voor de jackpot om mee te kunnen dingen naar de jackpot.
Er kunnen maximaal 3,42 miljoen staatsloten worden verkocht, dus ook maximaal 3,42 miljoen staatsloten met jackpot.
Ja want uiteraard word de trekking gedaan door de directeur van de Staatsloterij zelf, kratje pils erbij enzo.quote:[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 11:33 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Nou, ik moet zeggen, er zit wel wat in ..... had zelf geen loten voor deze loterij, laat ik dat vooropstellen.![]()
Er wordt volop gecommuniceerd en geadverteerd dat de grote jackpot "definitief valt". Daarna valt de jackpot (geheel toevalig) op 1/5 lot waardoor niet de volledige jackpot uitbetaald hoeft te worden. Ik vind het op zijn minst verdacht.
En dan tegen mij roepen dat ik me moet inlezen!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, anyway: de jackpot is gewoon gevallen zoals SL belooft heeft. Dus die mensen moeten niet huilen.
Lees dan eens goed man. De jackpot is een andere loterij. En daarbij gaat dit topic daar niet over.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:56 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
LEES M'N VRAAG!
Waarom zijn er in hemelsnaam 9 miljoen loten verkocht terwijl er volgens de voorwaarden maar 3,4 miljoen loten kunnen worden verkocht?!?!?!?!?!
Ok. Nog 1 poging. Daarna verklaar ik je gewoon voor krankzinnig.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lees dan eens goed man. De jackpot is een andere loterij. En daarbij gaat dit topic daar niet over.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:59 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Ok. Nog 1 poging. Daarna verklaar ik je gewoon voor krankzinnig.
Hoe moet ik dat nou weten? Dit kan je beter aan de SL zelf vragen.quote:De jackpot is een loterij waar je aan mee kunt doen als je een staatslot koopt. Er zijn maximaal 3,42 miljoen staatsloten. Je kunt maximaal 1 jackpot-optie kopen bij 1 staatslot. Hoe kunnen er 9 miljoen jackpot-loten worden verkocht?
Ik wacht geduldig op de eerste rechtszaak over een kat + magnetron incident...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het begint hier steeds meer op Amerika te lijken waarbij alles luid en duidelijk vermeld moet worden (zelfs dingen die, met een beetje logisch denken, gewoon overduidelijk zijn) en ondertussen maar miepen over de overvloed aan regeltjes en kleine lettertjes.
Jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:28 schreef knnth het volgende:
De persoon die nu 5,5 miljoen heeft gewonnen zal ook wel balen
Nee. Want hij wint 5.5m. Indien hij een heel lot had gekocht had hij 0 euroquote:
Nee, hij is toch ook gevallen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:29 schreef wdn het volgende:
Voorbeeld: http://www.telegraaf.nl/
Rechts reclame van SL.
"Mega jackpot 27.5m"
en daaroverheen
"Hij valt gegarandeerd"
Nee, dit is wmb misleiding. Daar hoort te staan dat het alleen geld voor een vol lot.
Er zit een banaan in je oor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, hij is toch ook gevallen?
En iedereen kan verzinnen dat als hij/zij een lot koopt, en de winkelier vraagt "Wilt u een hele of 1/5e?" dat als hij dus op zo'n 5e lot valt je ook 'maar' 1/5e van de jackpot uitgekeerd krijgt.
En daarom zijn al die mensen huilies die hun mond moeten houden.
Kutkloon, ophoerenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:19 schreef qwertymafkees het volgende:
[..]
Er zit een banaan in je oor.
ze kunnen 22m staatsloten verkopen als ze willen (dat is het "universum" waarover de loten gaan).quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:51 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Juist ja, als je een staatslot met jackpot wil kopen, betaal je 2 euro extra. Je moet dus een staatslot kopen én de optie voor de jackpot om mee te kunnen dingen naar de jackpot.
Er kunnen maximaal 3,42 miljoen staatsloten worden verkocht, dus ook maximaal 3,42 miljoen staatsloten met jackpot.
22 m? Is dat 22 miljoen? Waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:43 schreef wdn het volgende:
[..]
ze kunnen 22m staatsloten verkopen als ze willen (dat is het "universum" waarover de loten gaan).
Dit is uit 2007:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:50 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
22 m? Is dat 22 miljoen? Waar haal je dat vandaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |