quote:AMSTERDAM - Het zijn onzekere tijden voor De Toppers. Bronnen dichtbij de populaire groep zeggen dat Gordon op het punt staat om uit De Toppers te worden gezet. Het is zelfs mogelijk dat Gerard Joling terugkeert, zo meldt het AD woensdag.
Oorzaak van alle spanningen zou de slechte relatie tussen Gordon en Toppers-manager Benno de Leeuw zijn, schrijft de krant. De Leeuw zou het gedrag van de zanger zo zat zijn dat hij van de zanger af wil.
Zelfs over Joling, die vorig jaar november uit De Toppers stapte na een hevige ruzie met Gordon, wordt al gesproken. "Of Joling kan terugkeren? Zeg nooit nooit", laat De Leeuw in een reactie weten. "Volgende week praat ik met Jolings manager. Dan kan het ter sprake komen, ja."
De woordvoerder van Gordon laat weten dat het verhaal van geen kanten klopt. "Er is niets aan de hand." Joling laat aan het AD weten dat hij nog niet officieel is gevraagd. "Maar ik hoor het ook gonzen van de geruchten over een eventuele terugkeer."
De zanger sluit niet uit dat hij ooit weer een Topper wordt. "Ik zou zeker niet meteen nee zeggen. Ik heb het razend druk, maar De Toppers hebben mij altijd veel gebracht."
De Toppers bestaan op dit moment behalve Gordon uit Jeroen van der Boom en René Froger.
Dat was het al toen het concept startte. Wat een armoede: drie bombastische glittermannen op het podium met nog bombastischer glitternummers.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:11 schreef pleeborstel het volgende:
Het hele Toppers-concept moet stoppen, het is vergane glorie![]()
En waarom niet?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:25 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Maar dan zijn het d'r 4 en is er een 'vrouw' bij.... Dat kan natuurlijk niet.
Froger en van den Boom zijn geen nichtenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:31 schreef versabommie het volgende:
HELL YEAH! Topper-gate!Die valse nichten hebben geen moeders nodig
Maar die zingt niet, die is er gewoon bij om tijdens de after-party door alledrie de toppers gruwelijk uitgewoond te wordenquote:
Beide zijn kasthomo's, die komen nog wel voor de dag heurquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Froger en van den Boom zijn geen nichten![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beide zijn kasthomo's, die komen nog wel voor de dag heur
Zo kan het dan weer wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar die zingt niet, die is er gewoon bij om tijdens de after-party door alledrie de toppers gruwelijk uitgewoond te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |