Sports Tracker werkt perfect op de 5800.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:34 schreef Zwansen het volgende:
Zijn er mensen die gebruik maken van Nokia Sportstracker en/of Sportypal? Altijd vragen ze welke telefoon je hebt, maar de 5800 staat er nooit tussen.
Bij mij zegt ie zelfs als ik Nokia Sportstracker download dat deze telefoon niet compatibel is. Zijn er andere vergelijkbare programma's?
Gebruik je de kaarten van Nokia? Dan heb je de mogelijkheid om Nokia Maps 7 dagen te proberen. Inclusief het plannen van routes en spraakondersteuning.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oeh, dit topic had ik nog niet gezien! Even een korte vraag dan meteen. Hoe werkt het GPS gedoe nou precies? Als ik de optie selecteer via 'Kaarten' (telefoon staat op Nederlands) dan krijg ik wel mooi te zien waar ik ben, maar ik snap niet hoe ik nou bijvoorbeeld een route hierop kan invoeren zodat ik 'm in de auto zou kunnen gebruiken... Moet ik daar aparte software voor kopen?
Vaag. Hij zegt toch echt dat deze telefoon niet compatibel is. Hij installeert hem wel, maar als ik erop klik bij toepassingen doet hij helemaal niets.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:50 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Sports Tracker werkt perfect op de 5800.
Ondanks dat ie misschien niet in de lijst staat, kun je hem gewoon installeren.
Het wil nog wel eens verschil maken of je een programma installeert op het telefoongeheugen op op de SD-kaart.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vaag. Hij zegt toch echt dat deze telefoon niet compatibel is. Hij installeert hem wel, maar als ik erop klik bij toepassingen doet hij helemaal niets.
Ah okay, dan laat maar. Blijft een losse TomTom in dat geval.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:53 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Gebruik je de kaarten van Nokia? Dan heb je de mogelijkheid om Nokia Maps 7 dagen te proberen. Inclusief het plannen van routes en spraakondersteuning.
Als je de testperiode gebruikt hebt, moet je een licentie kopen om Nokia Maps te kunnen blijven gebruiken. Of je gebruikt één van de andere programma's (bijv. Garmin XT of Sygic) die je moet aanschaffen en installeren.
Internet biedt voldoende oplossingen, hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah okay, dan laat maar. Blijft een losse TomTom in dat geval.
Duurt even voor hij binnen is, maar werkt zoals het moet.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:01 schreef MallePias het volgende:
Gebruiken jullie ook screenprotectors? Zo ja, welke?
Is wel grappig,... Iets om te onthouden,...quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:09 schreef Swingding het volgende:
ik heb een mirror screenprotector. http://www.screenprotector.nl/page.htm?screenprotector.asp?cat=Brando+Mirror+Screenprotector&catid=10&
Succes met het stoeien.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:53 schreef geelkuikentje het volgende:
Leuk een 5800 topic. Heb net mijn 5800 binnen.
Ben al bezig bepaalde dingen te vinden die ik heel irri vind. Zoals het geluid maken tijdens het telefoonnummers inkloppen (normaal zeg maar). Kan dat niet uit. En elke toets die ik indruk trilt het toestel. Ook zo achterlijk. Ga ook nog even kijken of Tomtom op deze geinstalleerd kan worden (degene die ook nu op mijn Nokia N73 staat). Dit is alleen een andere symbian versie dacht ik.quote:
Dat kun je uit zetten bij instellingen -> persoonlijk -> profielen en dan een profiel aanpassen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:57 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ben al bezig bepaalde dingen te vinden die ik heel irri vind. Zoals het geluid maken tijdens het telefoonnummers inkloppen (normaal zeg maar). Kan dat niet uit. En elke toets die ik indruk trilt het toestel. Ook zo achterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |