abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:27:00 #26
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_71846706
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:23 schreef Swingding het volgende:
Er valt helemaal niets te doen helaas. Je krijgt het numerieke toetsenbord zonder opties om iets aan te passen Ik had eerst het alfanumerieke toetsenbord, voor de update, dus mijn code was al zoals jij het omschrijft. Nu krijg ik een toetsenbord waarvan het * en het # het niet doen en alleen cijfers zijn mogelijk.
Da's inderdaad heel vreemd. Als je het # niet ingedrukt kan houden wordt het moeilijk om over te schakelen naar alfanumeriek.
quote:
Heb al van alles geprobeerd, tot een harde reset toe maar ook dat gaf geen oplossing. Heb net een NSC aan de telefoon gehad en die gaat vanmiddag het een en ander proberen. In ieder geval is het een fout in het toestel/firmware update. Ik las ook een jongen die expres de blokkering uitgezet had tijdens de update en die kwam toch voor hetzelfde probleem te staan.
Klinkt dus inderdaad als een dikke bug.
quote:
Had ik maar iets aan jouw garantie Was een stuk makkelijker geweest
Sorry, was een klein maar belangrijk woordje vergeten.
Mijn garantie is namelijk niks waard, haha.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_71849419
LOL
Nou ben net terug van het NCS in harderwijk. Helaas is hij niet meer te reanimeren. Ze hebben daar geprobeerd om er een andere versie firmware op te zetten in de hoop dat de blokkeercode dan wel werd gereset. Noppes dus. Ben hem nu 2 a 3 weken kwijt want hij moet opgestuurd worden.

Mocht iemand dus de update willen uitvoeren: herstel je blokkeercode naar de fabriekscode, zet de blokkercode uit, en hoop dan dat je geluk hebt. Het kan namelijk ook nog zijn dat hij alsnog de code aanpast en je met een dooie gsm zit.

Oh en deze bug zit niet alleen in de nederlandse firmware. Er zijn ook al gevallen bekend met duitse firmware en engelse.

[ Bericht 5% gewijzigd door Swingding op 13-08-2009 15:54:04 ]
  donderdag 13 augustus 2009 @ 15:37:42 #28
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_71850381
Goeie tip.

Gelukkig tot nu toe zelf geen last van gehad. Het updaten ging tot nu toe zonder problemen.

* ManAtWork knocks on wood.
pi_71850838
Het gaat in de gevallen die geen blokkeercode gebruiken of gebruikt hebben ook helemaal goed. Het is wel sneu dat deze bug ook al bij eerdere firmware versies zich voordeed en dat nokia er blijkbaar niets aan gedaan heeft

Alleen kwam voor mij deze info te laat (maar wie denkt er nou aan die blokkeercode als je vanuit je eigen toestel aan het updaten bent)
pi_71862199
Sinds kort heb ik een nokia 5800. Maar wat is nu het geval ? een paar keer per dag gaan de verbindingspijltjes aan zeg maar, ik merk dit omdat ik berichtjes krijg om mijn prepaidbeltegoed op te waarderen!

Ik durf het toestel niet te gebruiken met mijn abonnementsimkaart , die heb ik maar in mijn n73 laten zitten.
Zonet heb ik dus 10 berichten ontvangen om het tegoed op te waarderen. Herkent iemand dit probleem en is hier een oplossing voor?
pi_71875152
De instellingen die ik dus bij het updateprofiel moet invullen:

Server Name Nokia
Server ID Nokia
Server password firmupservpass
Access point [Always Ask]
Host address https://dms.update.nokia.com/dms/omadm
Port 443
User name nokiams
Password nokiamspass
Allow configuration Yes
Auto accept requests Yes

Nu doetie het wel
pi_71900105
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:48 schreef MarkyB het volgende:
De instellingen die ik dus bij het updateprofiel moet invullen:

Server Name Nokia
Server ID Nokia
Server password firmupservpass
Access point [Always Ask]
Host address https://dms.update.nokia.com/dms/omadm
Port 443
User name nokiams
Password nokiamspass
Allow configuration Yes
Auto accept requests Yes

Nu doetie het wel
super

Ik heb problemen met internet, als ik bijv google intik of geenstijl of wat dan ook, dan staat er geen reactie van gateway. Ik kan alleen op internet komen als ik eerst op telfort.nl druk, dan staat er gewoon dattie verbindt via telfort spot
pi_71929273
Ik ben van plan de 5800 te bestellen bij hi, maar ik vroeg me af hoelang de batterij mee gaat bij normaal gebruik?
  zondag 16 augustus 2009 @ 20:09:03 #34
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_71930212
Bij normaal gebruik doe ik toch wel een dag of 3 met een volle batterij.
Ga ik navi en wifi gebruiken, gaat het iets sneller.
pi_71944063
Ja normaal is t bij mij ook rond de 3 dagen
pi_71951556
Hoe zijn de ervaringen hier eigenlijk met de verschillende navigatiepakketten (garmin en sygic?).
Ik ben namelijk nog aan het twijfelen welke ik erop ga zetten.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_71951914
Ik gebruik sygic, en ik ben nog steeds elke keer verrast hoe snel dattie gefixt is (tegenover mijn oude n95). Verder werkt het gewoon goed icm touch.
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:22:58 #38
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_71962502
die van mij gaat elke dag aan de charger

maar ik luister dan ook muziek ,download podcasts, internet terwijl msn nog even openstaat
owja, en dan tussen door nog even een sms er doorheen

multi tasking FTW
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_71972925
Ja met veel internet gaat ie snel op. Ik vind het wel irritant dat de batterij erg warm wordt als je even bezig bent op internet trouwens.
pi_71989756
Kun je op deze telefoon ook alle hsdpa/umts/gprs/wap verbindingen uitschakelen en alleen wifi gebruiken? Ik ben nl. van plan een abo zonder databundel aan te schaffen omdat ik alleen via wifi ga internetten.
pi_71993078
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:30 schreef MallePias het volgende:
Kun je op deze telefoon ook alle hsdpa/umts/gprs/wap verbindingen uitschakelen en alleen wifi gebruiken? Ik ben nl. van plan een abo zonder databundel aan te schaffen omdat ik alleen via wifi ga internetten.
Zelfde hier, toestel sinds vandaag binnen zoek ook alleen nog de optie om ongewest dataverkeer te blokkeren.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:31:47 #42
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_71994335
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:30 schreef MallePias het volgende:
Je gooit gewoon alle overige verbindingsmogelijkheden eruit. Dan kan de telefoon ook geen verbinding tot stand brengen.
Ik heb het zo ingesteld dat de telefoon moet vragen welke verbinding gebruikt moet worden. Klinkt omslachtig maar dan weet ik tenminste wat ie doet.
pi_71995101
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:53 schreef samara het volgende:
Sinds kort heb ik een nokia 5800. Maar wat is nu het geval ? een paar keer per dag gaan de verbindingspijltjes aan zeg maar, ik merk dit omdat ik berichtjes krijg om mijn prepaidbeltegoed op te waarderen!

Ik durf het toestel niet te gebruiken met mijn abonnementsimkaart , die heb ik maar in mijn n73 laten zitten.
Zonet heb ik dus 10 berichten ontvangen om het tegoed op te waarderen. Herkent iemand dit probleem en is hier een oplossing voor?
Kan niemand helpen? Ik ben alles nagegaan maar weet echt niet waar het aan ligt!
Telefoon staat nu gewoon uit en dat is echt niet de bedoeling jammergenoeg .
  Moderator dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:29:41 #44
45833 crew  Fogel
pi_71996355
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:31 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Je gooit gewoon alle overige verbindingsmogelijkheden eruit. Dan kan de telefoon ook geen verbinding tot stand brengen.
Ik heb het zo ingesteld dat de telefoon moet vragen welke verbinding gebruikt moet worden. Klinkt omslachtig maar dan weet ik tenminste wat ie doet.
Dat heb ik ook, maar bij een van de standaard meegeleverde GPS programmas krijg ik geen vraag en gaat alles gewoon over 3.5G, zelfs al heb ik een WLAN tot mijn beschikking (zelfs als die verbinding al actief is in een ander programma wat ik ook open heb).
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_71997862
quote:

[..]

@Samara: dat dus
pi_72002673
quote:

[..]

Bedoel je dat je je telefoon altijd in de "offline" modus hebt? Of is er een andere manier om alle overige verbindingsmogelijkheden eruit te gooien? En hoe stel je in dat de telefoon vraagt welke verbinding gebruikt moet worden?

Ben gister met de handleiding erbij met de telefoon bezig geweest maar dat was niet altijd toereikend geloof ik.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 10:07:25 #47
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_72002888
Ik heb (in principe) bij de verbindingen voor internet, alleen WLAN netwerken staan.
Menu -> Instellingen -> Connectiviteit -> Bestemmingen -> Internet

Als de telefoon verbinding zoekt met internet vraagt ie welke verbinding gebruikt moet worden. Dit staat bij
Menu -> Internet -> Web -> Opties -> Instellingen -> Algemeen -> Toegangspunt
pi_72002961
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:07 schreef ManAtWork het volgende:
Ik heb (in principe) bij de verbindingen voor internet, alleen WLAN netwerken staan.
Menu -> Instellingen -> Connectiviteit -> Bestemmingen -> Internet

Als de telefoon verbinding zoekt met internet vraagt ie welke verbinding gebruikt moet worden. Dit staat bij
Menu -> Internet -> Web -> Opties -> Instellingen -> Algemeen -> Toegangspunt
Dankje! Had net volgens mij al iets hiervan gevonden, zal zo dit eens proberen!
pi_72012067
Ik heb de telefoon besteld!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:34:42 #50
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_72236509
Zijn er mensen die gebruik maken van Nokia Sportstracker en/of Sportypal? Altijd vragen ze welke telefoon je hebt, maar de 5800 staat er nooit tussen.

Bij mij zegt ie zelfs als ik Nokia Sportstracker download dat deze telefoon niet compatibel is. Zijn er andere vergelijkbare programma's?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')