Als je echt griep hebt dan lig je plat op bed.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:13 schreef Trannellius het volgende:
Blijkbaar kun je gewoon fokken, ergo:
-zo druk is het niet op je werk
-als je echt ziek bent, kun je niet achter de pc zitten, dus stel je je aan.
Dat sowieso.quote:
Ik ga NU vertrekken pas.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:13 schreef Trannellius het volgende:
Blijkbaar kun je gewoon fokken, ergo:
-zo druk is het niet op je werk
-als je echt ziek bent, kun je niet achter de pc zitten, dus stel je je aan.
Mexicaanse griep!1!1!! Snel, zet het luchtalarm aan en zet de straat van TS af in een omtrek van 20 meter rond zijn huis!1quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:17 schreef BorusBulldog het volgende:
Mexicaanse griep, als je gaat werken ben je een kutventje.
Gewoon thuiszitten, uitzieken en dan weer naar werk toe.
Niet luisteren naar mensen die tof lopen te doen op forum dat je gewoon moet werken, dat zijn de mensen die bij een loopneus al thuis blijven.
jaaaaaaaa mexicaanse griepquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:17 schreef BorusBulldog het volgende:
Niet luisteren naar mensen die tof lopen te doen op forum dat je gewoon moet werken, dat zijn de mensen die bij een loopneus al thuis blijven.
Jij denkt mij te kennen blijkbaar?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:17 schreef BorusBulldog het volgende:
Jij bent een dokter ofzo? Of een internetheld?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:17 schreef BorusBulldog het volgende:
Ik gok op antwoord B.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij bent een dokter ofzo? Of een internetheld?
Alsof iedereen het alleen maar van TS kan krijgen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
Lekker kansloze baas ook, je hebt griepje (moet in deze tijd toch al wat alarmbellen laten rinkelen) en dan moet je gewoon komen werken zodat je ff de mensen die er nog wél zijn kan besmetten?
De overgrote meerderheid van leidingevenden is kansloos dus dit verrast mij nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
Lekker kansloze baas ook, je hebt griepje (moet in deze tijd toch al wat alarmbellen laten rinkelen) en dan moet je gewoon komen werken zodat je ff de mensen die er nog wél zijn kan besmetten?
Mexicaanse griep is overrated zolang er meer mensen doodgaan van een normale griepquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
Klopt, maar lijkt me als manager toch lullig als in ene 1/3 van de mensen die er nog wél zijn ook uitvalt. In sterftecijfer ownt de normale griepen dikke ballen. Maar de Mexicaanse griep zou veel besmettelijker moeten zijn (aldus onze Grote Leiders), en dat is waarom je er meer 'last' van zal hebben.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mexicaanse griep is overrated zolang er meer mensen doodgaan van een normale griep
OH NOES.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:30 schreef Salatrel het volgende:
ik zit ook al de hele dag te hoesten op me werk en ik heb het focking warm.
Dus jij bent er een voorstander van om gewoon iedereen maar de griep te geven? Ondanks het feit dat mexicaanse griep overrated is is het een griep. En dat betekent dat mensen ziek thuis zitten en dus niet werken en ziektewet lurpen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mexicaanse griep is overrated zolang er meer mensen doodgaan van een normale griep
Ja, zoiets inderdaad. Ik erger mij daaraan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, maar lijkt me als manager toch lullig als in ene 1/3 van de mensen die er nog wél zijn ook uitvalt. In sterftecijfer ownt de normale griepen dikke ballen. Maar de Mexicaanse griep zou veel besmettelijker moeten zijn (aldus onze Grote Leiders), en dat is waarom je er meer 'last' van zal hebben.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:32 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Dus jij bent er een voorstander van om gewoon iedereen maar de griep te geven?
Daar heb je gelijk in ja.quote:Ondanks het feit dat mexicaanse griep overrated is is het een griep. En dat betekent dat mensen ziek thuis zitten en dus niet werken en ziektewet lurpen?
Liever blijft 1 zieke thuis zodat de rest gewoon blijft werken.
Hahaha door mensen zoals jij is heel Nederland in paniek.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:17 schreef BorusBulldog het volgende:
Uit wat jij schreef maakte ik op dat je TS graag naar het werk zag gaan, maar ik zal het wel verkeerd geinterpreteerd hebben.quote:
Nee, dat zijn de mensen die door bikkelen om stoer/die hard over te komen maar ondertussen het hele bedrijf aansteken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:17 schreef BorusBulldog het volgende:
Heeft niks met paniek zaaien te maken zeker nu zou je thuis moeten blijven, maar ik vind dat je als je griep hebt zoiezo altijd thuis moet blijven.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:36 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Hahaha door mensen zoals jij is heel Nederland in paniek.
Gewoon werken hoor TS helemaal toppie!![]()
Jij stelt je tenminste niet aan.
Het is niet zo dat wanneer er een zieke naast je zit, jij het opeens ook meteen hebt. Je weerstand moet toch echt lager zijn om er vatbaar voor te zijn. Aangezien dat bij de meesten niet het geval is, is er vrij weinig aan de hand.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:32 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Dus jij bent er een voorstander van om gewoon iedereen maar de griep te geven? Ondanks het feit dat mexicaanse griep overrated is is het een griep. En dat betekent dat mensen ziek thuis zitten en dus niet werken en ziektewet lurpen?
Liever blijft 1 zieke thuis zodat de rest gewoon blijft werken.
Ja maar de grens tussen ziek/niet ziek is natuurlijk zeer discutabel. Dat verschilt weer per persoon. Er zijn mensen die als ze één pijntje ergens voelen 'ziek' zijn, en je hebt mensen die met 40 graden koorts en een non-stop buik- en neusloop nog vinden dat ze niet ziek zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:45 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Heeft niks met paniek zaaien te maken zeker nu zou je thuis moeten blijven, maar ik vind dat je als je griep hebt zoiezo altijd thuis moet blijven.
Het is een misconceptie van mensen om te denken dat het goed is om ziek naar het werk te gaan, het is veel beter om thuis te blijven.
Je steekt alleen maar mensen aan en heeft niks met aanstellen te maken om wel of niet te gaan werken.
Maar zoals je zelf ook al zei zijn er verschillende begrippen van ziek. Er zijn mensen die al van ziek spreken als ze een loopneus of hoofdpijn hebben en daarvoor al thuis blijven.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:45 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Heeft niks met paniek zaaien te maken zeker nu zou je thuis moeten blijven, maar ik vind dat je als je griep hebt zoiezo altijd thuis moet blijven.
Het is een misconceptie van mensen om te denken dat het goed is om ziek naar het werk te gaan, het is veel beter om thuis te blijven.
Je steekt alleen maar mensen aan en heeft niks met aanstellen te maken om wel of niet te gaan werken.
Ziek = thuis
Niet ziek = werken
Heel simpel.
Je bent gewoon een debiel als je als leidinggevende iemand met de griep naar zijn werk laat komen.... En dan janken over het ziekteverzuim als de jaarcijfers binnen komenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, maar lijkt me als manager toch lullig als in ene 1/3 van de mensen die er nog wél zijn ook uitvalt. In sterftecijfer ownt de normale griepen dikke ballen. Maar de Mexicaanse griep zou veel besmettelijker moeten zijn (aldus onze Grote Leiders), en dat is waarom je er meer 'last' van zal hebben.
Het is alleen dan wel jammer dat het merendeel van de mensen die thuis willen blijven simpelweg niet ziek zijn. Een verkoudheidje is imo geen reden om zielig te doen en thuis te blijven.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:45 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ziek = thuis
Niet ziek = werken
Heel simpel.
Dit dus.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar zoals je zelf ook al zei zijn er verschillende begrippen van ziek. Er zijn mensen die al van ziek spreken als ze een loopneus of hoofdpijn hebben en daarvoor al thuis blijven.
In jouw ogen ben je vast ook pas arbeidsongeschikt als je geen armen en benen meer hebtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:50 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik ben van mening dat zolang je nog kan lopen je ook kan werken.
Als je alleen maar op bed kan liggen en verder niets dan ben je in mijn ogen ziek.
Alle andere vormen van zogenaamd ziek zijn (beetje koorts en hoofdpijn en grieperig) is geen reden om thuis te blijven.
Ja, volledigquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:40 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Uit wat jij schreef maakte ik op dat je TS graag naar het werk zag gaan, maar ik zal het wel verkeerd geinterpreteerd hebben.
Ah, jij bent dus zo iemand die zich direct ziek meldt voor een verkoudheidje?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In jouw ogen ben je vast ook pas arbeidsongeschikt als je geen armen en benen meer hebt
Doet dat nou pijn, zo weinig voorstellingsvermogen hebben?
Jij beseft niet dat er idioot veel mensen zijn die bij 1x hun neus snuiten zeggen dat ze hoge koorts hebben, en je durft anderen te verwijten dat ze weinig voorstellingsvermogen hebben?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In jouw ogen ben je vast ook pas arbeidsongeschikt als je geen armen en benen meer hebt
Dingen uit z'n verband rukken ben je in ieder geval heel erg goed inquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:56 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Jij beseft niet dat er idioot veel mensen zijn die bij 1x hun neus snuiten zeggen dat ze hoge koorts hebben, en je durft anderen te verwijten dat ze weinig voorstellingsvermogen hebben?
Kostelijk! Zo weinig voorstellingsvermogen dat je gaat twijfelen of je wel met een intelligente soort te maken hebtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, jij bent dus zo iemand die zich direct ziek meldt voor een verkoudheidje?
Ik hoop dat ze een keer controle bij hem uitvoeren zodat ie alsnog "doodziek" naar het werk kan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:56 schreef HugoBaas het volgende:
Je bent waarschijnlijk een aansteller die zich om het minste geringste ziek meldt en nu voel je je aangevallen.
Je bevestigt iig mijn vermoedens van kortzichtigheid.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:56 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dingen uit z'n verband rukken ben je in ieder geval heel erg goed in![]()
Je bent waarschijnlijk een aansteller die zich om het minste geringste ziek meldt en nu voel je je aangevallen.
Hoe vaak denk je dat ik me ziek meldt per jaar eigenlijk?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een keer controle bij hem uitvoeren zodat ie alsnog "doodziek" naar het werk kan.
Inderdaadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een keer controle bij hem uitvoeren zodat ie alsnog "doodziek" naar het werk kan.
Zal ik me toch eerst ziek moeten meldenquote:
Ohja, als je gewoon ongelijk hebt gooien we het op de intelligentie. We zijn allemaal wel een keer verkouden geweest, ook zullen sommige ook wel een keer goed ziek zijn geweest. Dan weet je heus wel wanneer je wel en niet ziek bent. Dat ben je niet bij een verkoudheidje in ieder geval.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Kostelijk! Zo weinig voorstellingsvermogen dat je gaat twijfelen of je wel met een intelligente soort te maken hebt
Speltip nr. 8:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Kostelijk! Zo weinig voorstellingsvermogen dat je gaat twijfelen of je wel met een intelligente soort te maken hebt
Dudequote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je bevestigt iig mijn vermoedens van kortzichtigheid.
Als ik je gejank zo lees meld jij je nog ziek als je je teen stoot.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe vaak denk je dat ik me ziek meldt per jaar eigenlijk?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal ik me toch eerst ziek moeten melden
Dat ben ik helemaal met je eens, maar dat neemt niet weg dat je erg kortzichtig reageert. Zoals insinueren dat ik vaak ziek zou zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ohja, als je gewoon ongelijk hebt gooien we het op de intelligentie. We zijn allemaal wel een keer verkouden geweest, ook zullen sommige ook wel een keer goed ziek zijn geweest. Dan weet je heus wel wanneer je wel en niet ziek bent. Dat ben je niet bij een verkoudheidje in ieder geval.
Maar goed, aanstelleritus is ook een ziekte natuurlijk.
qftquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik je gejank zo lees meld jij je nog ziek als je je teen stoot.
Het gaan werken ervan uitgaande dat je collega's niet ziek worden van je vind ik net zoiets als er maar voor kiezen zonder gordel te rijden ervan uitgaande dat je toch geen ongeluk krijgt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:46 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het is niet zo dat wanneer er een zieke naast je zit, jij het opeens ook meteen hebt. Je weerstand moet toch echt lager zijn om er vatbaar voor te zijn. Aangezien dat bij de meesten niet het geval is, is er vrij weinig aan de hand.
Het merendeel van de mensen grijpt deze ziekte gewoon aan om een paar dagen vrij thuis te zitten. Prima hoor, maar ga niet verontwaardigd zitten wezen als dat even niet kan en je werkgever je vraagt alsnog te komen.
Jij niet inderdaad.quote:
Hoofdpijn heb je pijnstillers voor maar met koorts gaan werken is echt niet slim, al zal het weinig kwaad kunnen zolang je een of ander kantoorbaantje hebt natuurlijk.quote:Weet je hoeveel mensen zich ziekmelden om niets.
Beetje hoofdpijn en iets verhoging en ze zitten 3 dagen thuis en de rest kan diegene ze werk gaan zitten doen.
Zulke mensen
Yep, volkomen kortzichtig en debielquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:00 schreef BobbyB het volgende:
*blaat
Zo vaak:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yep, volkomen kortzichtig en debiel![]()
Hoe vaak meld jij je ziek per jaar eigenlijk?
Die gordel is er om je te behoeden tegen zwaar letsel bij een ongeval. De laatste keer dat ik een griep had, was er naar mijn idee vrij weinig kans op een levenslange handicap. Verder een mooie vergelijking hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:02 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Het gaan werken ervan uitgaande dat je collega's niet ziek worden van je vind ik net zoiets als er maar voor kiezen zonder gordel te rijden ervan uitgaande dat je toch geen ongeluk krijgt.
Werkgever mag het van je vragen, maar ze kunnen je nooit dwingen.
Als ze willen dat je komt werken en vinden dat je niet ziek genoeg bent moeten ze een bedrijfsarts sturen.
En als je echt griep hebt zal deze niet zeggen ga maar werken.
Mallerd!quote:
Het is gewoon heel simpel, als jij te beroerd bent om je werk uit te voeren blijf je thuis, zoniet, dan ga je werken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:08 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Die gordel is er om je te behoeden tegen zwaar letsel bij een ongeval. De laatste keer dat ik een griep had, was er naar mijn idee vrij weinig kans op een levenslange handicap. Verder een mooie vergelijking hoor.
En natuurlijk kunnen ze je niet dwingen. Maar het getuigt van weinig respect naar je collega's als je vanwege een flinke verkoudheid (wat vaak wordt aangezien als griepaanval) enkele dagen thuis blijft.
Het is gewoon heel simpel, het merendeel van de mensen grijpt alles aan om hun werk te ontwijken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is gewoon heel simpel, als jij te beroerd bent om je werk uit te voeren blijf je thuis, zoniet, dan ga je werken.
Voor koorts heb je Ibuprofen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij niet inderdaad.
[..]
Hoofdpijn heb je pijnstillers voor maar met koorts gaan werken is echt niet slim, al zal het weinig kwaad kunnen zolang je een of ander kantoorbaantje hebt natuurlijk.
Maar de meesten zijn mietjes.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is gewoon heel simpel, als jij te beroerd bent om je werk uit te voeren blijf je thuis, zoniet, dan ga je werken.
Omdat je ergt hapt op onze opmerkingen, daardoor krijg ik inderdaad zo mijn vermoedens. Jij bent overigens degene die het hele verhaal uit zijn verband trekt door ineens te beginnen over je armen en benen moeten missen om arbeidsongeschikt te zijn. Dat staat hier totaal los van namelijk en dat is zeker niet HugoBaas bedoelde.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, maar dat neemt niet weg dat je erg kortzichtig reageert. Zoals insinueren dat ik vaak ziek zou zijn
Ja, maar wat we je dus al het halve topic proberen uit te leggen is dat er mensen zijn die zich al beroerd voelen door een verkoudheidje.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koorts is een natuurlijk verdedigingsmechanisme, dat onderdrukken is géén goed idee. Het is ook een teken dat je goed ziek bent, en nee, dan heb ik het niet over 38 graden. En als je inderdaad naar je werk gaat en je daar weer "snel goed voelt" ben je inderdaad niet ziek. Wat me doet vermoeden dat jij dus gewoon zelden ziek bent (same here) en derhalve ook niet zo'n bikkel als je zelf blijkbaar graag denkt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:13 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Voor koorts heb je Ibuprofen.
Als je 39 graden hebt ja dan kan je je rot voelen ja, maar met 37,5 en 38 kan je echt wel werken hoor.
Of blijf je dan meteen thuis?
Hoezo is het niet slim om dan te werken?
Thuis zitten wordt je alleen maar beroerder van. Gewoon werken en je voelt je snel weer goed.
Wat ik zelf ook onderken, maar dat lijkt volledig aan je voorbij te gaanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar wat we je dus al het halve topic proberen uit te leggen is dat er mensen zijn die zich al beroerd voelen door een verkoudheidje.
Precies en dan komen we dus uiteindelijk uit op mijn eerste reactie:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koorts is een natuurlijk verdedigingsmechanisme, dat onderdrukken is géén goed idee. Het is ook een teken dat je goed ziek bent, en nee, dan heb ik het niet over 38 graden. En als je inderdaad naar je werk gaat en je daar weer "snel goed voelt" ben je inderdaad niet ziek. Wat me doet vermoeden dat jij dus gewoon zelden ziek bent (same here) en derhalve ook niet zo'n bikkel als je zelf blijkbaar graag denkt.
Als je flinke koorts hebt moet je gewoon rusten, dan herstelt je lichaam het snelste.
Dat is gewoon nogal kort door de bocht, ik kan als ik 39 heb echt nog wel lopen, en zelfs boodschappen doen als het echt moet. Maar dat gaat dan wel in een slakkentempo en ik voel me hondsberoerd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:20 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Precies en dan komen we dus uiteindelijk uit op mijn eerste reactie:
Je bent pas ziek als je niet meer kan lopen en alleen maar beroerd op bed kan liggen.
Goh, laat ik dat gevoel nu juist bij jou hebben. Zowel HugoBaas, Trannellius en ik beweren de hele tijd al niks anders, jij bent steeds degene die hun opmerkingen de hele tijd uit z'n verband trekt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat ik zelf ook onderken, maar dat lijkt volledig aan je voorbij te gaan
Dit dus. De laatste keer dat ik ziek was was het feitelijk het enige dat ik deed tussen het op bed/bank liggen doorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:21 schreef BorusBulldog het volgende:
Als ik echt griep heb en op bed lig, kan ik nadat ik net wakker ben geworden gerust op internet fora posten om vervolgens mezelf weer te ziek te voelen en weer te gaan slapen.
Eerste reactie in topic: als je echt ziek bent kan je niet achter de PC zitten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goh, laat ik dat gevoel nu juist bij jou hebben. Zowel HugoBaas, Trannellius en ik beweren de hele tijd al niks anders, jij bent steeds degene die hun opmerkingen de hele tijd uit z'n verband trekt.
Als jij elk kwartier naar de wc moet rennen snap ik dat je niet gaat werken, niemand zit erop te wachten om op het werk naar de wc te rennen en net te laat te zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit dus. De laatste keer dat ik ziek was was het feitelijk het enige dat ik deed tussen het op bed/bank liggen door![]()
Oh, en op en neer naar de plee lopen, buikgriep zie je
Ja okee, daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerste reactie in topic: als je echt ziek bent kan je niet achter de PC zitten.
Tja, als je dat echt denkt ben je gewoon niet al te slim. Dat is zo'n beetje het allerlaatste wat je niet meer kan.Dan moet je dus feitelijk niet meer rechtop kunnen zitten en/of niet meer bij bewustzijn zijn en/of motorisch niet meer in staat om te typen
Nou als ik echt goed ziek ben kan ik dus niet achter de pc zitten omdat ik dan kotsmisselijk ben en staren naar een scherm maakt het er alleen maar erger op.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerste reactie in topic: als je echt ziek bent kan je niet achter de PC zitten.
Tja, als je dat echt denkt ben je gewoon niet al te slim. Dat is zo'n beetje het allerlaatste wat je niet meer kan.Dan moet je dus feitelijk niet meer rechtop kunnen zitten en/of niet meer bij bewustzijn zijn en/of motorisch niet meer in staat om te typen
Nou ja, toen ik dus de laatste keer ziek was met mijn buikgriep werd ik alleen echt misselijk na het drinken en eten. De rest van de tijd was ik gewoon extreem duf met een gevoel van algemene beroerdheid.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:31 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nou als ik echt goed ziek ben kan ik dus niet achter de pc zitten omdat ik dan kotsmisselijk ben en staren naar een scherm maakt het er alleen maar erger op.
Ja inderdaad, hier ben ik het volkomen mee eens.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, toen ik dus de laatste keer ziek was met mijn buikgriep werd ik alleen echt misselijk na het drinken en eten. De rest van de tijd was ik gewoon extreem duf met een gevoel van algemene beroerdheid.
Ik vind het verschrikkelijk iig om echt ziek te zijn. Je kan weinig, wil weinig maar wilt wel meer kunnen en meer willen.
Oh jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:26 schreef motorbloempje het volgende:
hey, ik wens 'm zelfs nog sterkte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |