abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71810312
Nou, dat dus, griepje denkik, hopelijk niet te ernstig
Subklacht: toch moeten werken omdat iedereen ziek is.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_71810356
Ziek in je hoofd ja.
pi_71810359
Blijkbaar kun je gewoon fokken, ergo:
-zo druk is het niet op je werk
-als je echt ziek bent, kun je niet achter de pc zitten, dus stel je je aan.
Hoera! Weer een kuttopic!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:14:11 #4
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_71810376
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:13 schreef Trannellius het volgende:
Als je echt griep hebt dan lig je plat op bed.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:14:32 #5
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_71810387
Je ziet er helemaal groen van!mauauhaahah ow sorry. slecht :-/
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 12 augustus 2009 @ 09:15:15 #6
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71810396
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:13 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ziek in je hoofd ja.
Dat sowieso.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71810407
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:13 schreef Trannellius het volgende:
Ik ga NU vertrekken pas.
Ik weet toch echt zelf wel als ik ziek ben hoor
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_71810439
Mexicaanse griep, als je gaat werken ben je een kutventje.
Gewoon thuiszitten, uitzieken en dan weer naar werk toe.

Niet luisteren naar mensen die tof lopen te doen op forum dat je gewoon moet werken, dat zijn de mensen die bij een loopneus al thuis blijven.
pi_71810481
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:17 schreef BorusBulldog het volgende:

Niet luisteren naar mensen die tof lopen te doen op forum dat je gewoon moet werken, dat zijn de mensen die bij een loopneus al thuis blijven.
Mexicaanse griep!1!1!! Snel, zet het luchtalarm aan en zet de straat van TS af in een omtrek van 20 meter rond zijn huis!1

De tering, niet elke verkoudheid van nu is de Mexicaanse griep hoor..
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:20:31 #10
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_71810491
quote:

jaaaaaaaa mexicaanse griep
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 12 augustus 2009 @ 09:20:50 #11
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71810497
quote:

Jij denkt mij te kennen blijkbaar?
Daarbij ben jij een arts ofzo dat je de mex griep zo over internet kan herkennen?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 09:21:53 #12
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71810518
quote:

Jij bent een dokter ofzo? Of een internetheld?
pi_71810540
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:21 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Jij bent een dokter ofzo? Of een internetheld?
Ik gok op antwoord B.
  Moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 09:24:10 #14
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71810565
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:24 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik ook.
Dan vormen wij een front.
  Moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 09:24:55 #16
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71810599
Zolang je maar geen lieve wollige kittens aansteekt:'(

[ Bericht 52% gewijzigd door Yggie op 12-08-2009 09:38:35 ]
pi_71810601
Lekker kansloze baas ook, je hebt griepje (moet in deze tijd toch al wat alarmbellen laten rinkelen) en dan moet je gewoon komen werken zodat je ff de mensen die er nog wél zijn kan besmetten?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 12 augustus 2009 @ 09:28:26 #19
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71810620
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
Lekker kansloze baas ook, je hebt griepje (moet in deze tijd toch al wat alarmbellen laten rinkelen) en dan moet je gewoon komen werken zodat je ff de mensen die er nog wél zijn kan besmetten?
Alsof iedereen het alleen maar van TS kan krijgen.
pi_71810636
wat voor werk doe je dan?
chanceless
pi_71810637
Als je nu aangeeft dat je een griepje hebt, moet je ervan uitgaan dat er een kans is dat het de mexicaanse griep is. Ik zeg niet dat je het hebt ik zeg alleen dat je in de huidige situatie gewoon thuis uit moet zieken en dan weer aan het werk moet gaan.

En ja ik ben een internetheld!
pi_71810639
quote:
De overgrote meerderheid van leidingevenden is kansloos dus dit verrast mij niet
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 09:29:47 #23
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71810646
quote:
Mexicaanse griep is overrated zolang er meer mensen doodgaan van een normale griep
pi_71810664
ik zit ook al de hele dag te hoesten op me werk en ik heb het focking warm.
pi_71810677
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:29 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Mexicaanse griep is overrated zolang er meer mensen doodgaan van een normale griep
Klopt, maar lijkt me als manager toch lullig als in ene 1/3 van de mensen die er nog wél zijn ook uitvalt. In sterftecijfer ownt de normale griepen dikke ballen. Maar de Mexicaanse griep zou veel besmettelijker moeten zijn (aldus onze Grote Leiders), en dat is waarom je er meer 'last' van zal hebben.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 12 augustus 2009 @ 09:32:12 #26
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71810690
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:30 schreef Salatrel het volgende:
ik zit ook al de hele dag te hoesten op me werk en ik heb het focking warm.
OH NOES.....

Snell, naar huis voordat er een pandemie uitbreekt op je werk en het allemaal jou schuld is.

pi_71810691
Gewoon iedereen aansteken, des te sneller is heel die hype van de tacohoest over
pi_71810694
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:29 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Dus jij bent er een voorstander van om gewoon iedereen maar de griep te geven? Ondanks het feit dat mexicaanse griep overrated is is het een griep. En dat betekent dat mensen ziek thuis zitten en dus niet werken en ziektewet lurpen?

Liever blijft 1 zieke thuis zodat de rest gewoon blijft werken.
  Moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 09:34:01 #29
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71810716
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Klopt, maar lijkt me als manager toch lullig als in ene 1/3 van de mensen die er nog wél zijn ook uitvalt. In sterftecijfer ownt de normale griepen dikke ballen. Maar de Mexicaanse griep zou veel besmettelijker moeten zijn (aldus onze Grote Leiders), en dat is waarom je er meer 'last' van zal hebben.
Ja, zoiets inderdaad. Ik erger mij daaraan.
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:32 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Dus jij bent er een voorstander van om gewoon iedereen maar de griep te geven?
Hoe kom je daar nou weer bij?
quote:
Ondanks het feit dat mexicaanse griep overrated is is het een griep. En dat betekent dat mensen ziek thuis zitten en dus niet werken en ziektewet lurpen?

Daar heb je gelijk in ja.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:36:53 #30
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71810766
quote:

Hahaha door mensen zoals jij is heel Nederland in paniek.

Gewoon werken hoor TS helemaal toppie!
Jij stelt je tenminste niet aan.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_71810801
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:29 schreef BorusBulldog het volgende:
en een bosmongool
pi_71810814
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:29 schreef BorusBulldog het volgende:
Wie doet de emoticon?
pi_71810827
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:34 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij?

Uit wat jij schreef maakte ik op dat je TS graag naar het werk zag gaan, maar ik zal het wel verkeerd geinterpreteerd hebben.
pi_71810910
quote:

Nee, dat zijn de mensen die door bikkelen om stoer/die hard over te komen maar ondertussen het hele bedrijf aansteken.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_71810912
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:36 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Hahaha door mensen zoals jij is heel Nederland in paniek.

Gewoon werken hoor TS helemaal toppie!
Jij stelt je tenminste niet aan.
Heeft niks met paniek zaaien te maken zeker nu zou je thuis moeten blijven, maar ik vind dat je als je griep hebt zoiezo altijd thuis moet blijven.
Het is een misconceptie van mensen om te denken dat het goed is om ziek naar het werk te gaan, het is veel beter om thuis te blijven.
Je steekt alleen maar mensen aan en heeft niks met aanstellen te maken om wel of niet te gaan werken.

Ziek = thuis
Niet ziek = werken

Heel simpel.
pi_71810930
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:32 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Dus jij bent er een voorstander van om gewoon iedereen maar de griep te geven? Ondanks het feit dat mexicaanse griep overrated is is het een griep. En dat betekent dat mensen ziek thuis zitten en dus niet werken en ziektewet lurpen?

Het is niet zo dat wanneer er een zieke naast je zit, jij het opeens ook meteen hebt. Je weerstand moet toch echt lager zijn om er vatbaar voor te zijn. Aangezien dat bij de meesten niet het geval is, is er vrij weinig aan de hand.

Het merendeel van de mensen grijpt deze ziekte gewoon aan om een paar dagen vrij thuis te zitten. Prima hoor, maar ga niet verontwaardigd zitten wezen als dat even niet kan en je werkgever je vraagt alsnog te komen.
pi_71810942
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:45 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Heeft niks met paniek zaaien te maken zeker nu zou je thuis moeten blijven, maar ik vind dat je als je griep hebt zoiezo altijd thuis moet blijven.
Het is een misconceptie van mensen om te denken dat het goed is om ziek naar het werk te gaan, het is veel beter om thuis te blijven.
Je steekt alleen maar mensen aan en heeft niks met aanstellen te maken om wel of niet te gaan werken.
Ja maar de grens tussen ziek/niet ziek is natuurlijk zeer discutabel. Dat verschilt weer per persoon. Er zijn mensen die als ze één pijntje ergens voelen 'ziek' zijn, en je hebt mensen die met 40 graden koorts en een non-stop buik- en neusloop nog vinden dat ze niet ziek zijn
pi_71810954
quote:

[..]

Ziek = thuis
Niet ziek = werken

Heel simpel.
Maar zoals je zelf ook al zei zijn er verschillende begrippen van ziek. Er zijn mensen die al van ziek spreken als ze een loopneus of hoofdpijn hebben en daarvoor al thuis blijven.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_71810955
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je bent gewoon een debiel als je als leidinggevende iemand met de griep naar zijn werk laat komen.... En dan janken over het ziekteverzuim als de jaarcijfers binnen komen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_71811006
quote:

[..]

Ziek = thuis
Niet ziek = werken

Heel simpel.
Het is alleen dan wel jammer dat het merendeel van de mensen die thuis willen blijven simpelweg niet ziek zijn. Een verkoudheidje is imo geen reden om zielig te doen en thuis te blijven.
Als je echt ziek bent, kun je daadwerkelijk niks meer en heb je inderdaad de tijd nodig om thuis aan te sterken. Maar als je wel even op fok kunt vertellen dat je ziek bent stelt het allemaal vrij weinig voor.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:50:24 #41
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71811007
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:47 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Maar zoals je zelf ook al zei zijn er verschillende begrippen van ziek. Er zijn mensen die al van ziek spreken als ze een loopneus of hoofdpijn hebben en daarvoor al thuis blijven.
Dit dus.

Ik ben van mening dat zolang je nog kan lopen je ook kan werken.

Als je alleen maar op bed kan liggen en verder niets dan ben je in mijn ogen ziek.

Alle andere vormen van zogenaamd ziek zijn (beetje koorts en hoofdpijn en grieperig) is geen reden om thuis te blijven.
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_71811089
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:50 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Dit dus.

Ik ben van mening dat zolang je nog kan lopen je ook kan werken.

Als je alleen maar op bed kan liggen en verder niets dan ben je in mijn ogen ziek.

Alle andere vormen van zogenaamd ziek zijn (beetje koorts en hoofdpijn en grieperig) is geen reden om thuis te blijven.
In jouw ogen ben je vast ook pas arbeidsongeschikt als je geen armen en benen meer hebt

Doet dat nou pijn, zo weinig voorstellingsvermogen hebben?
  Moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 09:54:41 #43
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71811108
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:40 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Uit wat jij schreef maakte ik op dat je TS graag naar het werk zag gaan, maar ik zal het wel verkeerd geinterpreteerd hebben.
Ja, volledig
Als je ziek bent, moet je thuis blijven vind ik.
pi_71811115
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

In jouw ogen ben je vast ook pas arbeidsongeschikt als je geen armen en benen meer hebt

Ah, jij bent dus zo iemand die zich direct ziek meldt voor een verkoudheidje?
pi_71811133
quote:

[..]

Jij beseft niet dat er idioot veel mensen zijn die bij 1x hun neus snuiten zeggen dat ze hoge koorts hebben, en je durft anderen te verwijten dat ze weinig voorstellingsvermogen hebben?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:56:43 #46
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71811144
quote:

[..]

Dingen uit z'n verband rukken ben je in ieder geval heel erg goed in

Je bent waarschijnlijk een aansteller die zich om het minste geringste ziek meldt en nu voel je je aangevallen.
pi_71811154
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:56 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Jij beseft niet dat er idioot veel mensen zijn die bij 1x hun neus snuiten zeggen dat ze hoge koorts hebben, en je durft anderen te verwijten dat ze weinig voorstellingsvermogen hebben?
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:55 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ah, jij bent dus zo iemand die zich direct ziek meldt voor een verkoudheidje?
Kostelijk! Zo weinig voorstellingsvermogen dat je gaat twijfelen of je wel met een intelligente soort te maken hebt
pi_71811165
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:56 schreef HugoBaas het volgende:

Je bent waarschijnlijk een aansteller die zich om het minste geringste ziek meldt en nu voel je je aangevallen.
Ik hoop dat ze een keer controle bij hem uitvoeren zodat ie alsnog "doodziek" naar het werk kan.
pi_71811168
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:56 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Dingen uit z'n verband rukken ben je in ieder geval heel erg goed in

Je bevestigt iig mijn vermoedens van kortzichtigheid.
pi_71811180
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:57 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze een keer controle bij hem uitvoeren zodat ie alsnog "doodziek" naar het werk kan.
Hoe vaak denk je dat ik me ziek meldt per jaar eigenlijk?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:58:59 #51
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71811188
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:57 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Inderdaad
pi_71811201
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:58 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Inderdaad
Zal ik me toch eerst ziek moeten melden
pi_71811211
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

[..]

Kostelijk! Zo weinig voorstellingsvermogen dat je gaat twijfelen of je wel met een intelligente soort te maken hebt
Ohja, als je gewoon ongelijk hebt gooien we het op de intelligentie. We zijn allemaal wel een keer verkouden geweest, ook zullen sommige ook wel een keer goed ziek zijn geweest. Dan weet je heus wel wanneer je wel en niet ziek bent. Dat ben je niet bij een verkoudheidje in ieder geval.

Maar goed, aanstelleritus is ook een ziekte natuurlijk.
pi_71811216
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

[..]

Speltip nr. 8:
Af en toe daadwerkelijk met argumenten (maakt niet uit of ze steekhoudend zijn) verhoogt je geloofwaardigheid als troll.

Maar succes ermee
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:00:21 #55
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71811218
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je bevestigt iig mijn vermoedens van kortzichtigheid.
Dude

Jij snapt niet zoveel he.

Weet je hoeveel mensen zich ziekmelden om niets.
Beetje hoofdpijn en iets verhoging en ze zitten 3 dagen thuis en de rest kan diegene ze werk gaan zitten doen.
Zulke mensen
pi_71811228
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoe vaak denk je dat ik me ziek meldt per jaar eigenlijk?
Als ik je gejank zo lees meld jij je nog ziek als je je teen stoot.
pi_71811236
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zal ik me toch eerst ziek moeten melden
pi_71811248
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:00 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ohja, als je gewoon ongelijk hebt gooien we het op de intelligentie. We zijn allemaal wel een keer verkouden geweest, ook zullen sommige ook wel een keer goed ziek zijn geweest. Dan weet je heus wel wanneer je wel en niet ziek bent. Dat ben je niet bij een verkoudheidje in ieder geval.

Maar goed, aanstelleritus is ook een ziekte natuurlijk.
Dat ben ik helemaal met je eens, maar dat neemt niet weg dat je erg kortzichtig reageert. Zoals insinueren dat ik vaak ziek zou zijn
pi_71811262
quote:

[..]

Als ik je gejank zo lees meld jij je nog ziek als je je teen stoot.
qft
pi_71811271
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:46 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Het is niet zo dat wanneer er een zieke naast je zit, jij het opeens ook meteen hebt. Je weerstand moet toch echt lager zijn om er vatbaar voor te zijn. Aangezien dat bij de meesten niet het geval is, is er vrij weinig aan de hand.

Het merendeel van de mensen grijpt deze ziekte gewoon aan om een paar dagen vrij thuis te zitten. Prima hoor, maar ga niet verontwaardigd zitten wezen als dat even niet kan en je werkgever je vraagt alsnog te komen.
Het gaan werken ervan uitgaande dat je collega's niet ziek worden van je vind ik net zoiets als er maar voor kiezen zonder gordel te rijden ervan uitgaande dat je toch geen ongeluk krijgt.

Werkgever mag het van je vragen, maar ze kunnen je nooit dwingen.
Als ze willen dat je komt werken en vinden dat je niet ziek genoeg bent moeten ze een bedrijfsarts sturen.
En als je echt griep hebt zal deze niet zeggen ga maar werken.
pi_71811311
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:00 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Dude

Jij snapt niet zoveel he.
Jij niet inderdaad.
quote:
Weet je hoeveel mensen zich ziekmelden om niets.
Beetje hoofdpijn en iets verhoging en ze zitten 3 dagen thuis en de rest kan diegene ze werk gaan zitten doen.
Zulke mensen
Hoofdpijn heb je pijnstillers voor maar met koorts gaan werken is echt niet slim, al zal het weinig kwaad kunnen zolang je een of ander kantoorbaantje hebt natuurlijk.
pi_71811343
quote:
*blaat
Yep, volkomen kortzichtig en debiel

Hoe vaak meld jij je ziek per jaar eigenlijk?
pi_71811368
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Yep, volkomen kortzichtig en debiel

Hoe vaak meld jij je ziek per jaar eigenlijk?
Zo vaak:

Moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 10:08:27 #64
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71811404
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:02 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Het gaan werken ervan uitgaande dat je collega's niet ziek worden van je vind ik net zoiets als er maar voor kiezen zonder gordel te rijden ervan uitgaande dat je toch geen ongeluk krijgt.

Werkgever mag het van je vragen, maar ze kunnen je nooit dwingen.
Als ze willen dat je komt werken en vinden dat je niet ziek genoeg bent moeten ze een bedrijfsarts sturen.
En als je echt griep hebt zal deze niet zeggen ga maar werken.
Die gordel is er om je te behoeden tegen zwaar letsel bij een ongeval. De laatste keer dat ik een griep had, was er naar mijn idee vrij weinig kans op een levenslange handicap. Verder een mooie vergelijking hoor.

En natuurlijk kunnen ze je niet dwingen. Maar het getuigt van weinig respect naar je collega's als je vanwege een flinke verkoudheid (wat vaak wordt aangezien als griepaanval) enkele dagen thuis blijft.
pi_71811429
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zo vaak:

[ afbeelding ]
Mallerd!

pi_71811472
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:08 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Die gordel is er om je te behoeden tegen zwaar letsel bij een ongeval. De laatste keer dat ik een griep had, was er naar mijn idee vrij weinig kans op een levenslange handicap. Verder een mooie vergelijking hoor.

En natuurlijk kunnen ze je niet dwingen. Maar het getuigt van weinig respect naar je collega's als je vanwege een flinke verkoudheid (wat vaak wordt aangezien als griepaanval) enkele dagen thuis blijft.
Het is gewoon heel simpel, als jij te beroerd bent om je werk uit te voeren blijf je thuis, zoniet, dan ga je werken.
pi_71811496
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het is gewoon heel simpel, als jij te beroerd bent om je werk uit te voeren blijf je thuis, zoniet, dan ga je werken.
Het is gewoon heel simpel, het merendeel van de mensen grijpt alles aan om hun werk te ontwijken.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:13:14 #69
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71811508
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jij niet inderdaad.
[..]

Hoofdpijn heb je pijnstillers voor maar met koorts gaan werken is echt niet slim, al zal het weinig kwaad kunnen zolang je een of ander kantoorbaantje hebt natuurlijk.
Voor koorts heb je Ibuprofen.

Als je 39 graden hebt ja dan kan je je rot voelen ja, maar met 37,5 en 38 kan je echt wel werken hoor.

Of blijf je dan meteen thuis?

Hoezo is het niet slim om dan te werken?
Thuis zitten wordt je alleen maar beroerder van. Gewoon werken en je voelt je snel weer goed.
pi_71811511
quote:

[..]

Maar de meesten zijn mietjes.
pi_71811558
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens, maar dat neemt niet weg dat je erg kortzichtig reageert. Zoals insinueren dat ik vaak ziek zou zijn
Omdat je ergt hapt op onze opmerkingen, daardoor krijg ik inderdaad zo mijn vermoedens. Jij bent overigens degene die het hele verhaal uit zijn verband trekt door ineens te beginnen over je armen en benen moeten missen om arbeidsongeschikt te zijn. Dat staat hier totaal los van namelijk en dat is zeker niet HugoBaas bedoelde.
pi_71811586
quote:

[..]

Ja, maar wat we je dus al het halve topic proberen uit te leggen is dat er mensen zijn die zich al beroerd voelen door een verkoudheidje.
pi_71811611
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:13 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Voor koorts heb je Ibuprofen.

Als je 39 graden hebt ja dan kan je je rot voelen ja, maar met 37,5 en 38 kan je echt wel werken hoor.

Of blijf je dan meteen thuis?

Hoezo is het niet slim om dan te werken?
Thuis zitten wordt je alleen maar beroerder van. Gewoon werken en je voelt je snel weer goed.
Koorts is een natuurlijk verdedigingsmechanisme, dat onderdrukken is géén goed idee. Het is ook een teken dat je goed ziek bent, en nee, dan heb ik het niet over 38 graden. En als je inderdaad naar je werk gaat en je daar weer "snel goed voelt" ben je inderdaad niet ziek. Wat me doet vermoeden dat jij dus gewoon zelden ziek bent (same here) en derhalve ook niet zo'n bikkel als je zelf blijkbaar graag denkt.

Als je flinke koorts hebt moet je gewoon rusten, dan herstelt je lichaam het snelste.
pi_71811628
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:18 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja, maar wat we je dus al het halve topic proberen uit te leggen is dat er mensen zijn die zich al beroerd voelen door een verkoudheidje.
Wat ik zelf ook onderken, maar dat lijkt volledig aan je voorbij te gaan
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:20:47 #75
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71811639
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Koorts is een natuurlijk verdedigingsmechanisme, dat onderdrukken is géén goed idee. Het is ook een teken dat je goed ziek bent, en nee, dan heb ik het niet over 38 graden. En als je inderdaad naar je werk gaat en je daar weer "snel goed voelt" ben je inderdaad niet ziek. Wat me doet vermoeden dat jij dus gewoon zelden ziek bent (same here) en derhalve ook niet zo'n bikkel als je zelf blijkbaar graag denkt.

Als je flinke koorts hebt moet je gewoon rusten, dan herstelt je lichaam het snelste.
Precies en dan komen we dus uiteindelijk uit op mijn eerste reactie:

Je bent pas ziek als je niet meer kan lopen en alleen maar beroerd op bed kan liggen.
pi_71811654
Uit deze discussie maak ik momenteel op dat iedereen op dezelfde golflengte zit maar het anders verwoord?

Iedereen is wel van mening dat je voor een loopneusje niet thuisblijft maar als je griep hebt je gewoon thuis moet blijven.
Het enige is dat ieder persoon ziek zijn anders interpreteerd en inderdaad zullen er mensen zijn die deze hype gebruiken om een paar dagen vrij te hebben

Daar is gelukkig de bedrijfsarts voor maar die gebruik je niet bij iemand die al 4 jaar altijd naar het werk komt nooit te laat of ziek is en nu een griepje meldt.
Iemand die met regelmaat zichzelf ziek meldt is een ander verhaal.

Als ik echt griep heb en op bed lig, kan ik nadat ik net wakker ben geworden gerust op internet fora posten om vervolgens mezelf weer te ziek te voelen en weer te gaan slapen.
pi_71811669
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:20 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Precies en dan komen we dus uiteindelijk uit op mijn eerste reactie:

Je bent pas ziek als je niet meer kan lopen en alleen maar beroerd op bed kan liggen.
Dat is gewoon nogal kort door de bocht, ik kan als ik 39 heb echt nog wel lopen, en zelfs boodschappen doen als het echt moet. Maar dat gaat dan wel in een slakkentempo en ik voel me hondsberoerd.
pi_71811679
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat ik zelf ook onderken, maar dat lijkt volledig aan je voorbij te gaan
Goh, laat ik dat gevoel nu juist bij jou hebben. Zowel HugoBaas, Trannellius en ik beweren de hele tijd al niks anders, jij bent steeds degene die hun opmerkingen de hele tijd uit z'n verband trekt.
pi_71811712
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:21 schreef BorusBulldog het volgende:

Als ik echt griep heb en op bed lig, kan ik nadat ik net wakker ben geworden gerust op internet fora posten om vervolgens mezelf weer te ziek te voelen en weer te gaan slapen.
Dit dus. De laatste keer dat ik ziek was was het feitelijk het enige dat ik deed tussen het op bed/bank liggen door

Oh, en op en neer naar de plee lopen, buikgriep zie je
pi_71811810
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:22 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Goh, laat ik dat gevoel nu juist bij jou hebben. Zowel HugoBaas, Trannellius en ik beweren de hele tijd al niks anders, jij bent steeds degene die hun opmerkingen de hele tijd uit z'n verband trekt.
Eerste reactie in topic: als je echt ziek bent kan je niet achter de PC zitten.

Tja, als je dat echt denkt ben je gewoon niet al te slim. Dat is zo'n beetje het allerlaatste wat je niet meer kan. Dan moet je dus feitelijk niet meer rechtop kunnen zitten en/of niet meer bij bewustzijn zijn en/of motorisch niet meer in staat om te typen
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:30:13 #81
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71811880
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dit dus. De laatste keer dat ik ziek was was het feitelijk het enige dat ik deed tussen het op bed/bank liggen door

Oh, en op en neer naar de plee lopen, buikgriep zie je
Als jij elk kwartier naar de wc moet rennen snap ik dat je niet gaat werken, niemand zit erop te wachten om op het werk naar de wc te rennen en net te laat te zijn.

Maar mijn punt was dat je met een beetje koorts wel kan werken.

Als jij boodschappen kan doen dan kan je ook naar je werk gaan.

Je kan altijd gaan en als het echt niet lukt weer naar huis gaan.

Meestal voel je je na een uur op je werk zitten toch wel weer iets beter.
pi_71811909
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tja, als je dat echt denkt ben je gewoon niet al te slim. Dat is zo'n beetje het allerlaatste wat je niet meer kan. Dan moet je dus feitelijk niet meer rechtop kunnen zitten en/of niet meer bij bewustzijn zijn en/of motorisch niet meer in staat om te typen
Ja okee, daar heb je dan wel weer gelijk in.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:31:41 #83
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71811923
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou als ik echt goed ziek ben kan ik dus niet achter de pc zitten omdat ik dan kotsmisselijk ben en staren naar een scherm maakt het er alleen maar erger op.
pi_71812653
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:31 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Nou als ik echt goed ziek ben kan ik dus niet achter de pc zitten omdat ik dan kotsmisselijk ben en staren naar een scherm maakt het er alleen maar erger op.
Nou ja, toen ik dus de laatste keer ziek was met mijn buikgriep werd ik alleen echt misselijk na het drinken en eten. De rest van de tijd was ik gewoon extreem duf met een gevoel van algemene beroerdheid.

Ik vind het verschrikkelijk iig om echt ziek te zijn. Je kan weinig, wil weinig maar wilt wel meer kunnen en meer willen .
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:28:14 #85
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71813411
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou ja, toen ik dus de laatste keer ziek was met mijn buikgriep werd ik alleen echt misselijk na het drinken en eten. De rest van de tijd was ik gewoon extreem duf met een gevoel van algemene beroerdheid.

Ik vind het verschrikkelijk iig om echt ziek te zijn. Je kan weinig, wil weinig maar wilt wel meer kunnen en meer willen .
Ja inderdaad, hier ben ik het volkomen mee eens.
Echt een kut gevoel als je neits kan, maar wel wil.
pi_71840164
sterkte, je zult sterven.
Ja doei.
pi_71840166
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 08:23 schreef motorbloempje het volgende:
sterkte, je zult sterven.
DOODSVERWENSING!

BAN!
pi_71840188
hey, ik wens 'm zelfs nog sterkte
Ja doei.