Dat is gewoon nogal kort door de bocht, ik kan als ik 39 heb echt nog wel lopen, en zelfs boodschappen doen als het echt moet. Maar dat gaat dan wel in een slakkentempo en ik voel me hondsberoerd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:20 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Precies en dan komen we dus uiteindelijk uit op mijn eerste reactie:
Je bent pas ziek als je niet meer kan lopen en alleen maar beroerd op bed kan liggen.
Goh, laat ik dat gevoel nu juist bij jou hebben. Zowel HugoBaas, Trannellius en ik beweren de hele tijd al niks anders, jij bent steeds degene die hun opmerkingen de hele tijd uit z'n verband trekt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat ik zelf ook onderken, maar dat lijkt volledig aan je voorbij te gaan
Dit dus. De laatste keer dat ik ziek was was het feitelijk het enige dat ik deed tussen het op bed/bank liggen doorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:21 schreef BorusBulldog het volgende:
Als ik echt griep heb en op bed lig, kan ik nadat ik net wakker ben geworden gerust op internet fora posten om vervolgens mezelf weer te ziek te voelen en weer te gaan slapen.
Eerste reactie in topic: als je echt ziek bent kan je niet achter de PC zitten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goh, laat ik dat gevoel nu juist bij jou hebben. Zowel HugoBaas, Trannellius en ik beweren de hele tijd al niks anders, jij bent steeds degene die hun opmerkingen de hele tijd uit z'n verband trekt.
Als jij elk kwartier naar de wc moet rennen snap ik dat je niet gaat werken, niemand zit erop te wachten om op het werk naar de wc te rennen en net te laat te zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit dus. De laatste keer dat ik ziek was was het feitelijk het enige dat ik deed tussen het op bed/bank liggen door![]()
Oh, en op en neer naar de plee lopen, buikgriep zie je
Ja okee, daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerste reactie in topic: als je echt ziek bent kan je niet achter de PC zitten.
Tja, als je dat echt denkt ben je gewoon niet al te slim. Dat is zo'n beetje het allerlaatste wat je niet meer kan.Dan moet je dus feitelijk niet meer rechtop kunnen zitten en/of niet meer bij bewustzijn zijn en/of motorisch niet meer in staat om te typen
Nou als ik echt goed ziek ben kan ik dus niet achter de pc zitten omdat ik dan kotsmisselijk ben en staren naar een scherm maakt het er alleen maar erger op.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerste reactie in topic: als je echt ziek bent kan je niet achter de PC zitten.
Tja, als je dat echt denkt ben je gewoon niet al te slim. Dat is zo'n beetje het allerlaatste wat je niet meer kan.Dan moet je dus feitelijk niet meer rechtop kunnen zitten en/of niet meer bij bewustzijn zijn en/of motorisch niet meer in staat om te typen
Nou ja, toen ik dus de laatste keer ziek was met mijn buikgriep werd ik alleen echt misselijk na het drinken en eten. De rest van de tijd was ik gewoon extreem duf met een gevoel van algemene beroerdheid.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:31 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nou als ik echt goed ziek ben kan ik dus niet achter de pc zitten omdat ik dan kotsmisselijk ben en staren naar een scherm maakt het er alleen maar erger op.
Ja inderdaad, hier ben ik het volkomen mee eens.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, toen ik dus de laatste keer ziek was met mijn buikgriep werd ik alleen echt misselijk na het drinken en eten. De rest van de tijd was ik gewoon extreem duf met een gevoel van algemene beroerdheid.
Ik vind het verschrikkelijk iig om echt ziek te zijn. Je kan weinig, wil weinig maar wilt wel meer kunnen en meer willen.
Oh jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:26 schreef motorbloempje het volgende:
hey, ik wens 'm zelfs nog sterkte
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |