abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 augustus 2009 @ 08:21:02 #1
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_71809663
Ik kwam gister voor mijn werk bij de dierenambulance op het asiel waar ik dus hoorde dat een collega van mij afgelopen zaterdag een verbrande kitten heeft moeten ophalen.

Het bericht is te vinden op de website van dierenasiel de Mijnstreek, heb een kopie gemaakt van dit bericht.

Helaas is de dader niet bekend en zijn er geen getuigen, gewoon weg triest, dat sommige mensen dit kunnen doen.
Gatver!!!

KITTEN IN BRAND GESTOKEN!!

Op 26-07-09 heeft zich een gruwelijk geval van dierenmishandeling voorgedaan in de wijk Zeswegen in Heerlen.

Daar werd een zwaar mishandeld kitten gevonden die in brand bleek te zijn gestoken!! Ondanks de snelle hulp van de dienstdoende dierenarts kwam alle hulp voor dit arme dier te laat!!

Vreselijk om dit dier zo te moeten zien lijden!!

Wie is toch tot zoiets in staat?!!

http://s572.photobucket.c(...)SDC137222_resize.jpg
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_71809704
Ja je hebt van die laffe klootzakken . Het is echt niet te hopen dat ik het ooit zie gebeuren want ik weet niet hoe ik zou reageren.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_71809720
Ik ga niet op het plaatje kliken.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 12 augustus 2009 @ 08:26:17 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71809724

M'n maag draaide zich even om....

Moest meteen denken aan een paar zwanen die gruwelijk vermoord waren een paar jaar geleden.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71809749
Hoe kun je als mens zijnde nou een lieve kleine wollige kitten pijn doen
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 08:29:22 #6
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_71809756
opgezegd@fok.nl
  woensdag 12 augustus 2009 @ 08:29:48 #7
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_71809757
Zag laatst een filmpje waar eikels een kat in zo'n metalen hok deden en er benzine overgooiden waarna ze het aanstaken. Er zijn veel sick fucks op deze wereld. In dit soort gevallen mag oog om oog tand om tand best wat mij betreft.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_71809761
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:26 schreef ColtZ40 het volgende:
Dat inderdaad ... hoe ziek moet je zijn om zoiets te kunnen doen?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 08:31:34 #9
57690 danielluh
pi_71809779
Ik ben zelf blij dat ik deze kitten niet zelf heb moeten ophalen, denk dat ik helemaal zou flippen.
Nu heeft mijn collega dat dus gedaan en zit hij met het beeld in zijn hoofd, niet te spreken over de dierenarts in kwestie, met zulke gevallen kan je nog zo hard zijn, maar het raakt je behoorlijk hard.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 08:42:05 #10
261336 drbrik
zo hel wie un brik
pi_71809909
Mijn god ik ben absoluut geen kattenliefhebber maar dit zou ik dus ook nooit doen! Een kitten achter laten ergens is al erg genoeg! Ga m dan niet ook nog eens mishandelen! Als je de kittens echt niet kwijt komt en je meld je ermee bij het asiel zal er toch wel wat meer begrip voor zijn! En dan te bedenken dat dit zo kort bij huis gebeurd! Zucht geloof dat ik zo iemand niet in mijn handen niet tegen moet komen! Laatst ook met pijn en moeite de telefoon kunnen pakken om de dierenbescherming te bellen het liefste had ik de overtreder in kwestie zelf eens mores geleerd! Maar goed ik moet me een beetje als brave burger blijven gedragen . ..... Bah de koffie smaakt me nu niet meer.
Why do hockey-players wear numbers on their shirts? Cause sometimes they can't match the dental records with the bodies
pi_71809988
blegh, sociopaat in de dop. Ik hoop dat ze erachter komen wie het heeft gedaan en deze preventief TBS geven.
ik heb maar ff niet op het plaatje geklikt
Hieronder een lief plaatje voor wie het plaatje uit de OP wil vergeten

Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  woensdag 12 augustus 2009 @ 08:51:58 #12
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_71810049
dat plaatje

van kat naar kleine pitbull lijkt het
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 12 augustus 2009 @ 08:54:45 #13
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_71810088
Moest die foto nou?
pi_71810132
Er was in mijn geboorteplek vroeger een groep 'stoere' gasten, die een kitten achter een scooter hadden gebonden met een touwje, en rond gingen rijden. Kussentjes op de pootjes dus helemaal kapot, en heel veel open wonden dat beest. Ik was ontroostbaar toen ik dat hoorde. Die 'mensen'...... zelfde behandeling idd.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_71810149
Ach ja,
pijnlijk,
maarja er zijn meerdere vormen van beestialiteit,
zoals muggen dood slaan, al wordt er hier geleden,
ik zal onder de indruk zijn dat mensen als ts een mooi onderzoek deden naar dierlijk lijden zodat we in de toekomst preventief werk kunnen verrichten.
pi_71810158
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:54 schreef Penisbaard het volgende:
Moest die foto nou?
mietje
pi_71810196
WOEF!
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_71810212
Wat een gestoorde freaks
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:04:16 #19
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_71810218
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:29 schreef pisnicht het volgende:
Zag laatst een filmpje waar eikels een kat in zo'n metalen hok deden en er benzine overgooiden waarna ze het aanstaken. Er zijn veel sick fucks op deze wereld. In dit soort gevallen mag oog om oog tand om tand best wat mij betreft.
Link?
ik ben de jager met de pet.
pi_71810228
Was laatst zoiets ook al in Dordrecht (merwelanden). Zal wel ff zoeken.

Imho ben je dan nog laffer dan wanneer je een mens aanvalt, die kan tenminste nog wat terug doen. Zo'n kleine kitten is totaal weerloos
Maar goed ze voelen zich vast heule stoere knullies als je een beestje wat 20x zo licht is als jijzelf en piepklein op zo'n laffe manier ombrengt.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:07:03 #21
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_71810261
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:00 schreef hardromacore het volgende:

[..]

mietje
Dit dus. Op Liveleak heeft wel 's 'n filmpje gestaan van zoiets, dat was veel erger.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:08:25 #22
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_71810280
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:26 schreef ColtZ40 het volgende:
<-- ik nu. Net wakker en even niet ver genoeg gedacht om te bedenken dat het een foto van het katje zou zijn

Volgende keer graag in een spoiler tag....
pi_71810283
quote:
’Zieke geest’ gooit kat op het vuur
Door INGRID DE GROOT

DORDRECHT - „Dit is een daad van een zieke geest. Wie doet er nu zoiets?’’ Hannie Groenendijk van de Dierenambulance is pijnlijk geraakt door de gruwelijke vondst afgelopen woensdag in recreatiegebied de Merwelanden.

De gruwelijk verbrande kat die door een medewerker van het natuur en recreatieschap de Biesbosch werd aangetroffen.
Onbekende daders gooiden een kat in een open vuur waardoor het dier voor 95 procent verkoolde op een weerzinwekkende en wrede manier

„We weten niet of het dier levend of al dood in het vuur is geworpen. Maar ik word er misselijk van. Het is laag als je zó met dieren omgaat.’’

De vondst werd woensdagochtend gedaan door een medewerker van het Natuur- en recreatieschap de Hollandse Biesbosch die papier aan het prikken was. Het verkoolde diertje werd door hem overgedragen aan Gerrit van de Koppel die samen met zijn vrouw vaker zwerfdieren opvangt uit het recreatiegebied. Hij heeft de poes begraven.

’Wie een dier op het vuur gooit is gek’

Niek van Bedaf van het Natuur- en recreatieschap De Hollandse Biesbosch noemt het verbranden van een kat in de Merwelanden ‘verwerpelijk’. „Maar iemand die dit in zijn hoofd heeft, kun je niet voorblijven,’’ denkt hij.
„We weten niet wie dit gedaan heeft. De dader liet helaas geen briefje achter. We weten ook niet of het dier nog leefde of niet toen het op het vuur geworpen is. Maar wie een dier in het vuur gooit, dood òf levend, is gek.’’

De Merwelanden en de Biesbosch hebben sinds het voorjaar te maken met een nieuwe trend. Groepen jongeren steken er ’s avonds en ’s nachts soms een metershoog kampvuur aan. Er is in de Hollandsche en Brabantse Biesbosch verscherpt toezicht, maar kampvuurtjes voorkomen is onmogelijk, aldus Van Bedaf. Het gebied is groot.

Woensdag werd bij een gedoofde vuurplaats het verkoolde poezenlijkje gevonden. Het beeld van de kat die mogelijk levend verbrandde, heeft Gerrit van de Koppel – die het kadaver heeft begraven – nog scherp op zijn netvlies. De poes was voor 95 procent verkoold. „Triest.’’

Een eventuele chip in zijn oor zal waarschijnlijk door de hitte verloren zijn gegaan en het is daardoor onduidelijk of het een zwerfkat was of een huispoes die is weggelopen.

Mogelijk is de kat vanwege de vakantie in de Merwelanden gedumpt. Dat laatste zou volgens Van de Koppel niet vreemd zijn, aangezien hij en zijn vrouw de afgelopen weken meerdere katten kregen aangeboden die in de Merwelanden waren gevonden.

Nog niet zo lang geleden werd er ook al een leguaan gedumpt en vaak ook konijntjes.

De tragische vondst van woensdag slaat alles. De familie Van de Koppel zal dit niet licht vergeten. ,,Mijn vrouw is een grote kattenliefhebber. Zij was er helemaal ontdaan van.’’

Hannie Groenendijk van de Dierenambulance heeft er geen woorden voor. „Dit is zó laag. Als je dit doet ben je gewoon geen mens.’’
FOTO IN SPOILER:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2009 09:23:36 ]
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:10:24 #24
57690 danielluh
pi_71810308
dit was nog het mooiste plaatje en vandaar ook klein gemaakt

de andere foto's zijn pas echt erg, die zijn gemaakt voor de dierenbescherming, zou er ooit een dader gepakt worden, zijn deze bewijs van zijn gruwelijke daad.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:11:17 #25
57690 danielluh
pi_71810323
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

getver

ZUCHT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo