Gaat toch niet door, Toyota verzorgd de auto's van Feijenoord...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:56 schreef Ritmo het volgende:
Mijn grote vriend Happel, Kopbal en jij dan maar omdat jullie nog het meeste op me ingaan.
En we kunnen misschien wat Honda-speelgoedautootjes inkopen voor onze Ajax-vrienden.![]()
Maar goed, wake-up check, de kans dat ie naar Feyenoord komt schat ik minder dan 5 % zelfs al is er echt een investeerder.
Maar blijft het ook zo wanneer er een mindere serie neergezet wordt?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:17 schreef Ritmo het volgende:
@ Stickvis: Feyenoord is momenteel erg rustig hoor.
momenteel wel maar als je als topclub een paar wedstrijden verlies is er meteen heibel in de tent.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:17 schreef Ritmo het volgende:
@ Stickvis: Feyenoord is momenteel erg rustig hoor.
Hertog Jan graag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:56 schreef Ritmo het volgende:
Mijn grote vriend Happel, Kopbal en jij dan maar omdat jullie nog het meeste op me ingaan.
En we kunnen misschien wat Honda-speelgoedautootjes inkopen voor onze Ajax-vrienden.![]()
Maar goed, wake-up check, de kans dat ie naar Feyenoord komt schat ik minder dan 5 % zelfs al is er echt een investeerder.Heeft alleen kans als die investeerder Honda persoonlijk kent ofzo, maar die kiest niet zomaar voor Feyenoord.
neem aan dat Suarez morgen er 2 intikt minimaal.quote:
Ik denk dat hij die stage al voorbij is. Misschien zelfs al Ajax of PSV.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:08 schreef DarKZeN het volgende:
Goede voetballer maar of ineens naar ajax gaan goed is voor hem betwijfel ik. Misschien kopen en verhuren aan een subtopper?
Wel slecht gekeept, maar goed geplaatst inderdaad.quote:
Eerder slecht werk van de muur.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wel slecht gekeept, maar goed geplaatst inderdaad.
En voorafgaand aan het seizoen hoor ik iedereen nog zeggen dat hij het niveau niet aankonquote:
Nou ook weer niet gaan overdrijven hč.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die stage al voorbij is. Misschien zelfs al Ajax of PSV.
Totdat Groningen volgens van Dijk de sleutel had gevonden hem onschadelijk te maken. Femi hem laten dekken en bij aanvallen er steeds overheen gaan.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:19 schreef Dynastic het volgende:
En wat was die weer belangrijk voor VVV.
Aziaten bij Ajax?? In het G-Elftal zeker?quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:28 schreef jpg97 het volgende:
Ik denk dat Honda het beste bij Ajax past. Daar spelen immers al een heleboel Aziaten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Ja die investeerders kennen we inmiddelsquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:31 schreef fuckbuddy het volgende:
Inversteerder wilt hem zelf naar F'noord halen las ik in de telegraaf
quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]Ik vond hem goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
quote:Feyenoord gaat gesprek aan met Japanners
AMSTERDAM - Een groep Japanse investeerders heeft Feyenoord benaderd met het plan Keisuke Honda van VVV-Venlo naar de Kuip te halen. De club ziet het initatief wel zitten.
"Het klopt dat iemand zich bij ons heeft gemeld", zegt Feyenoord-woordvoerder Raymond Salomon tegenover het AD.
"Het gaat om iemand uit Japan die zegt dat hij geďnteresseerd is om Honda naar Feyenoord te halen. We moeten kijken hoe serieus we dit moeten nemen, maar gaan zeker goed luisteren."
Honda staat ook in de belangstelling van een aantal buitenlandse clubs, maar gaf zelf reeds aan in Nederland te willen blijven. Ajax en PSV vonden de door VVV-Venlo verlangde afkoopsom van tien miljoen euro vooralsnog te hoog.
De middenvelder kende een sterke competitiestart bij de Limburgse club. Honda scoorde vijf keer in de eerste vier eredivisieduels.
Been = held.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:13 schreef Gratau het volgende:
als Honda naar Feyenoord gaat komt het echt wel goed daarzo.
Idd, wij moeten nog tegen geweldige teams als Ajax en Sparta.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Jullie moeten niet denken dat feijenoord nu een kampioenskandidaat is, ook niet met Honda. Ze hebben nog geen 1 echte tegenstander gehad. Wacht maar af tot na Twente ! Kijken hoever ze zijn
Ja eerst maar eens naar twente en 20 september moeten jullie tegen psv.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, wij moeten nog tegen geweldige teams als Ajax en Sparta.
Feyenoord is samen met PSV en Ajax elk jaar kampioenskandidaat.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Jullie moeten niet denken dat feijenoord nu een kampioenskandidaat is, ook niet met Honda. Ze hebben nog geen 1 echte tegenstander gehad. Wacht maar af tot na Twente ! Kijken hoever ze zijn
Omg, dat je dit nog durft te zeggenquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:26 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Feyenoord is samen met PSV en Ajax elk jaar kampioenskandidaat.
Ik kan me ook niet herinneren dat iemand dat gezegd heeft hier...quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Jullie moeten niet denken dat feijenoord nu een kampioenskandidaat is, ook niet met Honda.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:28 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet herinneren dat iemand dat gezegd heeft hier...
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:26 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Feyenoord is samen met PSV en Ajax elk jaar kampioenskandidaat.
http://www.nu.nl/sport/20(...)len-over-honda-.htmlquote:VVV wil voor vrijdag handelen over Honda
Uitgegeven: 25 augustus 2009 12:02
Laatst gewijzigd: 25 augustus 2009 12:02
VENLO - VVV Venlo wil voor vrijdag duidelijkheid over een eventueel vertrek van smaakmaker Keisuke Honda.
© ANP''Er zijn voldoende momenten geweest dat clubs zich konden melden, we willen niet gaan wachten tot de laatste dag'', zei voorzitter Hai Berden van de Venlose club dinsdag.
De nummer tien van de eredivisie heeft al een aantal concrete aanbiedingen gehad voor de gewilde aanvallende middenvelder.
Berden: ''We hebben aanbiedingen ontvangen die voldoen aan de vraagprijs, maar dat zijn clubs waar Honda niet naartoe wil.'' VVV vraagt 10 miljoen euro voor de 23-jarige Japanner, die al vijf keer scoorde in de competitie.
Zakenman
Maandag werd bekend dat een Nederlandse zakenman die woont en werkt in Japan de technisch vaardige linkspoot naar Feyenoord wil halen. ''Feyenoord heeft zich nog niet gemeld. In ieder geval doen wij geen zaken met investeerders, alleen met andere voetbalclubs'', luidt de reactie van Berden.
De preses geeft aan dat VVV zich al heeft georiënteerd op mogelijke vervangers. ''We hebben een aantal spelers op het oog, maar ook daar is tijd voor nodig. Te snel handelen is niet verstandig'', besluit de VVV-voorzitter.
Berden wil hem het liefst behouden (tot de winterstop). Maar als hij verkocht wordt dan liever zo snel mogelijk zodat ze zelf nog de tijd hebben om eventueel een vervanger te regelen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:29 schreef LudoSanders het volgende:
Berden wil wel heel graag verkopen naar mijn idee.
Inderdaad, hij heeft er ook baat bij als Honda nog bij VVV blijft.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:11 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Berden wil hem het liefst behouden (tot de winterstop). Maar als hij verkocht wordt dan liever zo snel mogelijk zodat ze zelf nog de tijd hebben om eventueel een vervanger te regelen.
quote:''We hebben aanbiedingen ontvangen die voldoen aan de vraagprijs, maar dat zijn clubs waar Honda niet naartoe wil.''
Hij zegt dat hij hem wil behouden om de prijs op te drijven. Als je zegt "Och laat maar lopen", dan ga je heel anders de onderhandelingen in.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:11 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Berden wil hem het liefst behouden (tot de winterstop). Maar als hij verkocht wordt dan liever zo snel mogelijk zodat ze zelf nog de tijd hebben om eventueel een vervanger te regelen.
En de salariskosten niet te vergeten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:56 schreef methodmich het volgende:
De uitslag van de Honda-poll is duidelijk:
FOK!: \"Honda moet naar topclub\"
Maandag is er wel gesproken over een overgang naar Feyenoord, maar het is idd de vraag of hij dat zelf ziet zitten.
Zo is het helemaal niet gegaan. Maar dat kunnen we nog 5x zeggenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:17 schreef BeamofLight het volgende:
" Ey PSV, nou heb ik iets!"
" Wa dan, Sjefke?"
" Honda, van VVV, voor 1 miljoen is ie van jullie"
" Neuh"
- 6 maanden later -
- Teletekst pagina 832 -
" Eeeey, die Honda. Doe mij die voor 1 miljoen!"
" Neeje, kost 10 miljoen, "witsewel"
" 1 toch, pik"
" Nee lul. 10"
" Oh kut. Iets te laat"
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:17 schreef BeamofLight het volgende:
" Wa dan, Sjefke?"
" Neuh"
- 6 maanden later -
- Teletekst pagina 832 -
" 1 toch, pik"
" Nee lul. 10"
" Oh kut. Iets te laat"
klopt als een bus. Ik stond naast je!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:46 schreef BeamofLight het volgende:
Wel waar. Ik was er zelf bij trouwens.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:17 schreef BeamofLight het volgende:
" Wa dan, Sjefke?"
" Neuh"
- 6 maanden later -
- Teletekst pagina 832 -
" 1 toch, pik"
" Nee lul. 10"
" Oh kut. Iets te laat"
Joah Woahquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:17 schreef BeamofLight het volgende:
" Wa dan, Sjefke?"
" Neuh"
- 6 maanden later -
- Teletekst pagina 832 -
" 1 toch, pik"
" Nee lul. 10"
" Oh kut. Iets te laat"
Echt hequote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:46 schreef BeamofLight het volgende:
Wel waar. Ik was er zelf bij trouwens.
Lukt je niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:33 schreef fratsman het volgende:
Blijven tot de winterstop. Solide in het linkerrijtje staan en dan verkopen voor 12.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bronquote:Honda blijft bij VVV
Keisuke Honda blijft de komende tijd spelen voor VVV-Venlo. Gisteren liep de deadline af die voorzitter Hai Berden zelf had gesteld. Bovendien wezen de Venlonaren nog een bod van een buitenlandse club af.
"Ons heeft geen enkele concrete offerte bereikt binnen de kaders die we gesteld hebben", aldus Berden tegen De Limburger. "Er zat niks tussen wat Keisuke interessant vindt." De Japanner gaf eerder aan alleen naar een Nederlandse club te willen.
Berden verwacht dat 'het hele circus' in de winterstop weer gaat draaien. De club had de deadline gesteld op vrijdag. Aangezien er geen interessant bod in Venlo is binnengekomen, is een transfer van Honda van de baan.
Wellicht de betere oplossingquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Honda gaat definitief nergens heen. Haske goei voor de competitie zeg ik
[..]
Bron
Idd, Hij zit in een flow maar hij is zeker geen 10 mil waard.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:35 schreef Tallie1982 het volgende:
Honda viel tegen vandaag. Blijf erbij dat hij die 10 miljoen niet waard is, nog niet iig
quote:Op woensdag 2 september 2009 08:34 schreef Damzkieee het volgende:
Mooi zo, die man is (nog) geen 10.000.000 waard.
Laat hem eerst maar eens een seizoen presteren in de Eredivisie.
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:07 schreef neilpad het volgende:
En in de volgende zomer 40, ze moeten hem gewoon een paar jaar laten rijpen in Venlo dan kan hij straks voor 320 miljoen de deur uit.
Ik ga dit niet zeggen omdat VVV dat kut cluppie van mij is. Maar als Honda tot de winter nu zijn spel van de eerste paar wedstrijden laat zien dan gaat hij voor 80% zeker al naar Chelsea. En word die misschien wel voor de rest van het seizoen nog aan VVV verhuurd. Maar hij kan ook naar Porto gaan alsnog, daar is nu een samenwerkingsverband mee. Hij wil gewoon voor het WK zoveel mogelijk spelen om het WK ook met Japan te kunnen spelen. Daarna wil die gewoon een stuk hogerop. Anders had hij de aanbieding van nabij de 8 miljoen van CSKA toch wel graag willen aannemen. Hij weet precies wat die wil hoor hij voetbal met liefde en plezier, en totaal niet voor het geld. Dit is een topper in spé.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:34 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
![]()
Spijker op de kop. Overdreven gedoe. Honda gaat echt nooit meer dan 10 miljoen opleveren. Clubs zijn echt niet zo gek om 20 miljoen voor een speler van VVV te betalen. En die Limbo's zullen toch ooit moeten cashen voordat z'n contract voorbij is.
quote:VVV-vedette: "PSV is enige optie"
DE LUTTE - Keisuke Honda wil in Nederland alleen nog voor PSV voetballen. "Als ik VVV verlaat voor een andere Nederlandse club is dat PSV. Dat is voor mij de eerste optie", zegt Honda. "Ik weet dat ze me willen, maar ik heb ook opties in andere landen. Voorlopig concentreer ik me op VVV, maar ik wil wel op een hoger niveau gaan spelen. Daar ben ik aan toe."
PSV weet inmiddels dat de salariseisen van Honda geen enkel probleem zullen vormen. Hoewel de transfermarkt pas in januari weer opengaat, zijn ze in Eindhoven al begonnen met het voorbereiden van de transfer van de Japanner. Honda: "Ik heb zelf nog niet met PSV gesproken, maar mijn zaakwaarnemer (Honda en PSV-coach Rutten laten zich beiden begeleiden door het bedrijf van Kees Ploegsma, red.) heeft wel contact gehad met hen."
Omdat PSV ook in januari naar alle waarschijnlijkheid niet aan de vraagprijs van zo'n tien miljoen euro kan voldoen, zal de club op meerdere manieren wisselgeld bij VVV aanbieden. Te denken valt aan het uitlenen van enkele talenten en een percentage van de transfersom als de Eindhovenaren Honda later doorverkopen. Directeur Reker heeft dergelijke constructies inmiddels met VVV-preses Hai Berden besproken.
telegraaf
Invalbeurtje op niet eens zijn eigen positie. Als je op basis van die minuten iemand gaat uitlachen, dan vind je de spelers van NL elftal ook maar bagger zeker? Die hebben ook nauwelijks wat laten zien vandaag. Behalve Elia en van der Wiel.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:55 schreef Tallie1982 het volgende:
Vandaag niks van gezien tegen Nederland. De man van 10 miljoen, haha.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:55 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat wil je met zo'n kutelftal om je heen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:55 schreef Tallie1982 het volgende:
Is Japan slechter dan VVV?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n kutelftal om je heen?
quote:
Precies, en dan is Nederland nog wel het team dat het spel moet maken. Niet zo gek dus inderdaad.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
dan vind je de spelers van NL elftal ook maar bagger zeker? Die hebben ook nauwelijks wat laten zien vandaag. Behalve Elia en van der Wiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |