Kom dan zo even naar het "vieze oude man op amersfoort station" topic.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:47 schreef Cybey het volgende:
[..]
Klinkt als een goede tijdsbesteding.
Ga ook computer even beetje opruimen. Staat wat illegale MP3 op die ze hier vast niet willen houden
Zat het net al te lezen en zag daar al potentie inquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kom dan zo even naar het "vieze oude man op amersfoort station" topic.
Hoewel ik het deze ook nog een beetje meenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:51 schreef Cybey het volgende:
[..]
Zat het net al te lezen en zag daar al potentie in
quote:
Jammer voor je.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:53 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer erg jong en te weinig tietjes...
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:53 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer erg jong en te weinig tietjes...
Jup. Waar is die loser nou ineens heen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een geinig topic voor op de vroege morgen
Geen idee, net zo'n mietje als TS denk ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:01 schreef Cybey het volgende:
[..]
Jup. Waar is die loser nou ineens heen?
Netsplitter helpt lekker meequote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:05 schreef jitzzzze het volgende:
En nu komen allemaal meelopers, die graag mij belachelijk maken
Netsplitter is dan ook een held. Zit regelmatig met hem te rellen. Net als Loveless85 en ploertendoderquote:
Hij gaat niet op me in!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
Ik kan mn lachen niet meer inhouden hier
Dat gebeurde mij vroeger ook wel eensquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:27 schreef Cybey het volgende:
Hmmm... me rechter lens viel ineens uit het niets uit m'n oog
Nog nooit gehad in aardig wat jaren.
Mijn computer is behekstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |