Ik moest lachen..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:14 schreef GauloisesB. het volgende:
Denk dat iedereen z'n pc heeft gekocht bij dezelfde winkel als tong80
14.gif.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:16 schreef Lub_ya het volgende:
Hoe bedoel je?
Beetje bij beetje komen we d'r wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het gebrek aan PI gebruik in dit topic stuit me wel danig tegen de borst, Quir.
Ondanks je goede voorbeeld.
Die is eng, Quir.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:18 schreef Quir het volgende:
Beetje bij beetje komen we d'r wel.
Quir geile donder, hoe zie jij er uit als je glimlachen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:18 schreef Quir het volgende:
[..]
Beetje bij beetje komen we d'r wel.
Geen idee, heb er nooit echt op gelet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Quir geile donder, hoe zie jij er uit als je glimlachen?
Whut?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Quir geile donder, hoe zie jij er uit als je glimlachen?
quote:
NEEM HET OPquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:21 schreef Quir het volgende:
[..]
Geen idee, heb er nooit echt op gelet.
Ze benadrukken de lading van mijn posts.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Volgens mij tonen de PI's die quir gebruikt niet zijn werkelijke gevoelens.
Holy shit wat diep.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:23 schreef Quir het volgende:
[..]
Ze benadrukken de lading van mijn post.
Nee, hier.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
Iedereen zit daar!
Ze is niet meer te redden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:41 schreef Quir het volgende:
En de onschuldige Jojoortje, nietsvermoedend aan Ben ten prooi gevallen.
Let us move on.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ze is niet meer te redden.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De sitenaam alleen al doet mij het maagzuur opborrelen.
Misschien gewoon geen van beide.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En dan nu de hamvraag.
2girls1cup of buttmachineboys
Nog zo'n verstandige jongen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:56 schreef Salvad0R het volgende:
* Salvad0R PRESENT
* Salvad0R klikt niet op de buttmachineboys-link.
Je keek dus wel naar de urlquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:25 schreef Quir het volgende:
Een hond. Maar het gaat niet goed met die hond, geloof ik.
Hey, het was of dat, of Sandra Bullock.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:26 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Je keek dus wel naar de url
Komt trouwens allemaal goed hoor
Absolutely Live is ook 'n goede CD.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:27 schreef Intxaurraga het volgende:
De eerste CD van The Doors was beter.
The Doors deden het best aardig in hun tijd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:30 schreef Quir het volgende:
[..]
Absolutely Live is ook 'n goede CD.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:29 schreef Quir het volgende:
[..]
Hey, het was of dat, of Sandra Bullock.
Oja, die Zack de la Banana heb ik altijd maar een saaie spauwert gevonden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:31 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck you, I won't do what you tell me!
What the fuck is dat?!quote:
Ik niet. Negeer jij mij dan ook niet? Dan vormen wij een duo, bij dezequote:
Niks ervan, Crack_ is van mij!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik niet. Negeer jij mij dan ook niet? Dan vormen wij een duo, bij deze
Oh, trio!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:34 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dag Crack_, houd je van honden?
Ik ben van fluitbekkiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:35 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Niks ervan, Crack_ is van mij!
Thoughts arrive like butterfl- hey, Crack.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
Even floooooooohooooow
Ja, verdomme. Nu ben ik eenzaamquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:35 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Niks ervan, Crack_ is van mij!
LeZeN!@quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
What the fuck is dat?!
quote:
Ja dat dacht ik ook al.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:36 schreef Quir het volgende:
[..]
Thoughts arrive like butterfl- hey, Crack.
Tot de dood ons scheidquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Eeuwige trouw, crackhoofd?
Nee, dan moet ik weer kijken. Ik durf nietquote:
Een minderjarig hondjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik weer kijken. Ik durf niet
Ze negeert mij ook nu. Ach-ja, samen slaan we ons er wel doorheen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:37 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Je weet niet wie je laat lopen.
quote:
Ik dacht ik pak je even terugquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:39 schreef Quir het volgende:
[..]
Ze negeert mij ook nu. Ach-ja, samen slaan we ons er wel doorheen.
Ik ken jou nog van de Afrika-verdeel-topics. Verder weet ik het ook ammel nie meer.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:39 schreef Quir het volgende:
[..]
Ze negeert mij ook nu. Ach-ja, samen slaan we ons er wel doorheen.
Ze pakten mijn land ten onrechte af, Boss.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:41 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik ken jou nog van de Afrika-verdeel-topics. Verder weet ik het ook ammel nie meer.
Ik vergeef 't je wel hoor, voor deze ene keer.quote:
Hoezo is er ook leven na de dood ?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker?!?!
Is er leven na een taalfout?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo is er ook leven na de dood ?
Dat zeggen ze allemaal. En vaak hebben ze nog gelijk ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:42 schreef Quir het volgende:
[..]
Ze pakten mijn land ten onrechte af, Boss.
Nee.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Is er leven na een taalfout?
Oliebronnetje hier en daar is nooit weg.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:43 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. En vaak hebben ze nog gelijk ook.
Eeuwig leven of ophouden te bestaan... Wat wil je liever?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo is er ook leven na de dood ?
Ik zou ook wel zo'n sandcat willen!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:42 schreef Pyjama het volgende:
[..]
![]()
Ik vermaak me wel in dit topic.![]()
Vraagje over de sandcat.
Nou ik denk het wel, anders was ik al kei doodquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Is er leven na een taalfout?
Hoezo? Ben ik geen relatiemateriaal volgens jouquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker?!?!
Zien er wel vet cute uit.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou ook wel zo'n sandcat willen!
En patriotistische rechtvaardigingen gaan er dan in als koek.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:44 schreef Quir het volgende:
[..]
Oliebronnetje hier en daar is nooit weg.
Ophouden te bestaan denk ik danquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:44 schreef Fappie het volgende:
[..]
Eeuwig leven of ophouden te bestaan... Wat wil je liever?
De taalfout, niet jij. Misschien ben je wel hondsgeil, maar ik heb nog geen foto gezien.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hoezo? Ben ik geen relatiemateriaal volgens jou
Ik werd al bangquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:42 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik vergeef 't je wel hoor, voor deze ene keer.
Werkt verblindend, niet?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:46 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
En patriotistische rechtvaardigingen gaan er dan in als koek.
Blijf eens af!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:47 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
De taalfout, niet jij. Misschien ben je wel hondsgeil, maar ik heb nog geen foto gezien.
Bush heeft er zijn tweede termijn aan te danken (en indirect dus Oboma zijn presidentschap. Hee! Zo is het dus wel mooi even!)quote:
Met tieten en een kut. Mijn fobo is sinds vandaag leeg wegens privacy redenen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:47 schreef Intxaurraga het volgende:
Terrorizing_Cookie, je lijkt me een olijke jonge knaap.
Mais non, je bent toch geen Obama-aanhanger?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:48 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Bush heeft er zijn tweede termijn aan te danken (en indirect dus Oboma zijn presidentschap. Hee! Zo is het dus wel mooi even!)
hihihihiquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Met tieten en een kut. Mijn fobo is sinds vandaag leeg wegens privacy redenen.
Ik zag het net pasquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:47 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
De taalfout, niet jij. Misschien ben je wel hondsgeil, maar ik heb nog geen foto gezien.
Verdikkenogantoe. En hoe belastend waren die foto's dan precies?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Met tieten en een kut. Mijn fobo is sinds vandaag leeg wegens privacy redenen.
Te herkenbaar, maar ik ga er morgen een anoniemere op gooien (met hoog babe-gehalte) heur.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:51 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Verdikkenogantoe. En hoe belastend waren die foto's dan precies?
Ik spelde zijn naam niet eens goed, bemerk ik nu. Maar ik ben een realist. Tenminste, een aanhanger van die stroming. Landen jagen hun eigenbelang na, welk poppetje er ook zit. Verder ben ik voor Europese integratie en tegen calvé-flessen die ineens heel veel saus geven.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:49 schreef Quir het volgende:
[..]
Mais non, je bent toch geen Obama-aanhanger?
Ah, maar ik vis wel achter het net dus?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Te herkenbaar, maar ik ga er morgen een anoniemere op gooien (met hoog babe-gehalte) heur.
Wil je er over praten?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:54 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ah, maar ik vis wel achter het net dus?
Wat het calvé-standpunt betreft laat je mij geen andere optie dan het mij hierbij aansluiten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:53 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik spelde zijn naam niet eens goed, bemerk ik nu. Maar ik ben een realist. Tenminste, een aanhanger van die stroming. Landen jagen hun eigenbelang na, welk poppetje er ook zit. Verder ben ik voor Europese integratie en tegen calvé-flessen die ineens heel veel saus geven.
Maar heu, jij bent toch geen McCainert?
Wie? Wat? Ben je lesbisch? Heerlijk, dan wil ik zeker met je dansen!quote:
Van die sandcat ding ?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:56 schreef Pyjama het volgende:
Ow lawd, ik wil de PM's die ik krijg hier posten.
*kriebel*
Neequote:
Van alle pubers weet ik dat jij het meeste recht van spreken hebt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:56 schreef Quir het volgende:
[..]
Wat het calvé-standpunt betreft laat je mij geen andere optie dan het mij hierbij aansluiten.
Maar 't is een moeilijke keuze, ik denk dat Hillary 't beste aansloot bij mij. Then again, ik blijf 'n verveelde puber dus ik heb niet zó'n verstand van zaken.
Crack_ en ik zijn newly wedquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:56 schreef Fappie het volgende:
[..]
Wie? Wat? Ben je lesbisch? Heerlijk, dan wil ik zeker met je dansen!
U strooit complimenten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Van alle pubers weet ik dat jij het meeste recht van spreken hebt.
Fluitbekkie en ik zijn zo'n 10 minuten geleden getrouwd jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:56 schreef Fappie het volgende:
[..]
Wie? Wat? Ben je lesbisch? Heerlijk, dan wil ik zeker met je dansen!
Ah, je hebt dus gewoon de schurft aan negers. Als dat alles is.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:56 schreef Quir het volgende:
[..]
Wat het calvé-standpunt betreft laat je mij geen andere optie dan het mij hierbij aansluiten.
Maar 't is een moeilijke keuze, ik denk dat Hillary 't beste aansloot bij mij. Then again, ik blijf 'n verveelde puber dus ik heb niet zó'n verstand van zaken.
Nee, een foto zegt meer dan duizend woorden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wil je er over praten?
Niet meteen generaliseren, ik geloof gewoon niet dat de beste man zijn uitspraken waar kan maken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:59 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ah, je hebt dus gewoon de schurft aan negers. Als dat alles is.
Ik heb het meldpunt racisme-formulier anders al ingevuld.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:59 schreef Quir het volgende:
[..]
Niet meteen generaliseren, ik geloof gewoon niet dat de beste man zijn uitspraken waar kan maken.
Oh my.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:01 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik heb het meldpunt racisme-formulier anders al ingevuld.
Er moet net zoiets verzonnen worden als in sommige landen met donorformulieren. In beginsel moeten ze dood, tenzij ze een formulier inleveren dat ze het niet willen. Zou dat even een slok op een borrel schelen.quote:
Ik regel wel 'n isolatiecel voor mezelf.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:02 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ze komen je halen. Doe de groeten aan Bubba.
Welterustenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:58 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar tis wel mooi geweest zo, ik ga maar eens slapen.
Welterustenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:58 schreef Fappie het volgende:
Ik ook. Slaap zacht lieve Fokkertjes.
qftquote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:04 schreef Intxaurraga het volgende:
Naarmate de tijd voortschrijdt wil het wel eens laat worden.
Dan blijven wij alleen over.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:06 schreef Quir het volgende:
Goedenavond aan iedereen die al vertrokken is zonder dat ik het doorhad.
Ik ben ten slachtoffer gevallen aan een onjuiste benaming. Ik heb 'Come on Eileen' gedownload als een Cure-nummer. Vervloekte P2P!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:06 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik luister nog even Burn van The Cure en dan is het tijd om te maffen als een zwanger paard.
I feel like we're being watched.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dan blijven wij alleen over.
Je weet wat dat betekent!
Alleen het zeer Engelse accent komt overeen. Voor de rest hebben ze je appelen voor citroenen verkocht.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:08 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik ben ten slachtoffer gevallen aan een onjuiste benaming. Ik heb 'Come on Eileen' gedownload als een Cure-nummer. Vervloekte P2P!
Gelukkig heb ik Seventeen Seconds wel geheel binnen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:10 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Alleen het zeer Engelse accent komt overeen. Voor de rest hebben ze je appelen voor citroenen verkocht.
Ik ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Danny is watching you.
Goedgoed. Kilheid, zonder dat het zielloos wordt. Of zo. Ik word er in ieder geval lyrisch van dus het zal wel kwaliteit zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:11 schreef Quir het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik Seventeen Seconds wel geheel binnen.
A Forestquote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:12 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Goedgoed. Kilheid, zonder dat het zielloos wordt. Of zo. Ik word er in ieder geval lyrisch van dus het zal wel kwaliteit zijn.
[interne beraadslaging] Ga ik die nog éven opzetten? [/]quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:14 schreef Quir het volgende:
[..]
A Forest
Staat onder kwaliteit in mijn boekje.
www.spele.nlquote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik verveel me wel een beetje, trouwens
ik ook denk ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:24 schreef Quir het volgende:
Ook ik ga mijn bed opzoeken. Bye.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |