welk verschil tussen er lief uitzien en wild/niet geschikt als huisdier begrijp je niet?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:53 schreef richardd het volgende:
Waarom van zulke domme reacties!?!?![]()
Mijn 1e zin is; ze leven in principe in het wild..
Mijn VRAAG is of je ze ook als huisdier kan aanschaffen, en ik ging er al
een beetje vanuit dat dat niet kan maar nooit geschoten is altijd mis, vandaar dit topic.
En natuurlijk wil ik zo'n beestje aanschaffen omdat ie er lief uit ziet, de meeste mensen
kiezen een kat/poes omdat die er lief uit ziet, dus zo vreemd is dat niet..
Juist een panda beer is ook ''lief'' maar kan een mens doden met een goed gemikte klap op je kop.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:53 schreef richardd het volgende:
Waarom van zulke domme reacties!?!?![]()
Mijn 1e zin is; ze leven in principe in het wild..
Mijn VRAAG is of je ze ook als huisdier kan aanschaffen, en ik ging er al
een beetje vanuit dat dat niet kan maar nooit geschoten is altijd mis, vandaar dit topic.
En natuurlijk wil ik zo'n beestje aanschaffen omdat ie er lief uit ziet, de meeste mensen
kiezen een kat/poes omdat die er lief uit ziet, dus zo vreemd is dat niet..
Ah, oke, als iemand het niet met je eens is is het een dom antwoord.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:24 schreef richardd het volgende:
pffffffff alweer een dom antwoord..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je hebt mensen en fietsbellen..
toen ik het topic opende wist niet zeker dat je hem
niet als huisdier kon nemen omdat hij op een site stond van raskatten..
Daarom was mijn VRAAG ook of hij alleen in het wild leeft
of dat je hem misschien als huisdier kan aanschaffen..
Het woord 'vraag' betekent dat je informatie wilt van iemand over iets
dat je niet weet of niet in dit geval; niet zeker weet.
Jij begrijpt niet zoveel, maar het is al laat; je hebt niet goed gelezen of je hebt wel goedquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:07 schreef bas-beest het volgende:
[..]
welk verschil tussen er lief uitzien en wild/niet geschikt als huisdier begrijp je niet?
Denk je nou echt dat je een antwoord gaat krijgen wat je bevalt als je elke reactie die je niet aanstaat afbrandt?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:28 schreef richardd het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet zoveel, maar het is al laat; je hebt niet goed gelezen of je hebt wel goed
gelezen maar kan niet zo goed lezen..
hahahaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:27 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Ah, oke, als iemand het niet met je eens is is het een dom antwoord.
Duidelijk.
Dude, ga jezelf even nog meer opfokkken. Kunnen we lachen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:34 schreef richardd het volgende:
[..]
hahaha
niet mee eens????![]()
Ik heb geen eens een mening gegeven maar ik VRAAG iets in dit topic en de domme mensen
die tot nu toe hebben gereageerd reageren of als ik zeg: ik wil en zou de sandcat hebben als huisdier!!!!!!
..maar dat zeg ik niet, ik VRAAG of dat mogelijk is..
Dus die mensen hadden beter kunnen zeggen: De sandcat is een dier die alleen in het wild leeft en dus
niet als huisdier geschikt is, dat klinkt toch een stuk logischer!!?
Oh, dus de mensen zijn dom omdat ze reacties geven waaruit je zelf je conclusies kan trekken, maar als iemand je aan het handje houdt en alle conclusies voor jou trekt, is het ineens een "normale reactie"?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:00 schreef richardd het volgende:
Jammer, ging er al een beetje vanuit..
En bedankt voor je normale reactie.
Ik mag hopen dat dat waar is maar toen ik dit lasquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:01 schreef richardd het volgende:
hahaha
rot op man mafkees
Als ieder een kat verzorgd zoals ik dat doe, zitten asielen minder vol
en is er een stuk minder dierenleed/mishandeling dus houd alsjeblieft je praatjes voor je..
kwam het mij voor dat je alleen maar een pronkstukje wilde.quote:Ik wil graag een katje/poesje aanschaffen dus heb ik op een site voor raskatten gekeken
en was al snel uitgekeken toen ik dit soort tegenkwam.
bedankt voor de tip hoor zo'n abessijn vind ik toch niet zo mooi..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:35 schreef WammesWaggel het volgende:
Mooi beestje zeg, maar zelf zou ik dan eerder kijken naar een abessijn... die zien er ook aardig exotisch uit en zijn naar mijn ervaring ook behoorlijk fel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |