Dan neem je maar een karquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:54 schreef Ezio het volgende:
Handig als je veel zware dingen in je mandje hebt. En die dingen kun je ook gewoon dragen. Dus onterechte klacht.
Dat.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:54 schreef Ezio het volgende:
Handig als je veel zware dingen in je mandje hebt. En die dingen kun je ook gewoon dragen. Dus onterechte klacht.
En wa tnou als je geen 50 cent bij je hebt? Hè? Hè? Nou? Wat dan? Hè?quote:
Daar hebben ze 'm juist voor uitgevonden. De stap tussen een mandje en een karretje.quote:
Ja hoor! Die karren zijn nog veel irritanter. Die knallen tegen je hielen aan. Staan onbemand eeuwig in de weg. Mensen gaan er op hangen en staan zo een half uur in een gangpad met hen buren te praten zodat jij niet bij de melk kan komen.quote:
Wat doe jij in je mandje dat het zo zwaar isquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:55 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Dat.
Je weet hoe druk het af en toe kan zijn in een supermarkt? Een tijdje zeulen met zo'n zwaar mandje is heftig irritant. Dan hebben we het nog niet eens over met zo'n zwaar mandje wachten in een veel te lange rij bij de kassa.
Karren zijn inderdaad irritant, maar wel nodig. Omdat je het anders nooit mee krijgt. Deze mandjes zijn daarentegen volkomen nutteloos.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hoor! Die karren zijn nog veel irritanter. Die knallen tegen je hielen aan. Staan onbemand eeuwig in de weg. Mensen gaan er op hangen en staan zo een half uur in een gangpad met hen buren te praten zodat jij niet bij de melk kan komen.
Dan maar die domme rijmandjes, die kun je tenminste nog makkelijk opzij schoppen.
Kar is zo groot.quote:
TS woont blijkbaar nog thuis en hoeft nooit boodschappen te doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:59 schreef Spougle het volgende:
[..]
Wat doe jij in je mandje dat het zo zwaar is
Ze zijn er in de grotere supermarktenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:01 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Kar is zo groot.
Ik vond het in het begin ook een raar gezicht. Maar het was gewoon te doen. Lekker makkelijk. Nog niet in Nederland gezien trouwens.
Volgens mij zijn ze niet echt nutteloos.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:00 schreef Spougle het volgende:
[..]
Karren zijn inderdaad irritant, maar wel nodig. Omdat je het anders nooit mee krijgt. Deze mandjes zijn daarentegen volkomen nutteloos.
die dingen zijn dus voor de kids bedoeldquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:57 schreef star_gazer het volgende:
Bij ons bij de c1000 hebben ze overigens wel van die lagere, lichtere karretjes. Die zijn handig als tussenmaatje.
Met een vlaggetje eraan, voor het geval je ze kwijt raaktquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
die dingen zijn dus voor de kids bedoeld
Wat ik al zei Als ik zo veel koop neem ik meestal een kar. En zo verschrikkelijk zwaar is dat nu ook weer nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:02 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
TS woont blijkbaar nog thuis en hoeft nooit boodschappen te doen.
Koop eens een pak melk, een bloemkool, aardappelen, een fles cola en een fles wasmiddel. Hele normale, dagelijkse boodschappen.
Zeul daar eens een kwartier mee rond in een mandje.
die hebben ze niet bij bijv. Kruidvat...quote:
Jij snapt hetquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:54 schreef Szura het volgende:
Terechte klacht!
Vreslijke dingen, mensen beuken constant tegen je aan, ze staan niet eens stevig en doen denken aan die karretjes die bejaarden altijd bij zich hebben.
Dan neem je een normaal mandjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:09 schreef bas-beest het volgende:
[..]
die hebben ze niet bij bijv. Kruidvat...
Emmm neequote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
die dingen zijn dus voor de kids bedoeld
....en heeft er problemen mee....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:11 schreef FCZwolleZuid het volgende:
TS gaat niet met de tijd mee...
Jij twittert zeker ook omdat je anders niet met je tijd mee gaat?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:11 schreef FCZwolleZuid het volgende:
TS gaat niet met de tijd mee...
Ik haat twitter zo erg. Alleen maar spamquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:13 schreef Spougle het volgende:
[..]
Jij twittert zeker ook omdat je anders niet met je tijd mee gaat?
zou ik ook doen, maar wat als je nu door wat voor oorzaak dan ook, niet in staat bent om een normaal mandje te tillen?quote:
Oke, dat moet ik toegeven voor ouderen mensen kan het inderdaad handig zijn. Maar dan is een kar een even goed en misschien wel beter alternatief. Want een kar is hoger dan hoeven ze dus niet te bukken en kunnen ze ook nog steunen op de kar.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze niet echt nutteloos.
Oudere mensen kunnen niet veel meer dragen. Als een mandje meer dan 1 of 2 kilo aan inhoud heeft, dan gaat dat pijn bij ze doen. Dus nemen ze automatisch een kar.
Nu kunnen ze bv. hun zakje aardappelen gewoon meerollen in dat mandje.
Pak dan een kar....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:54 schreef Ezio het volgende:
Hoogvliet en Lidl hebben ze wel staan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |