Wij vlogen met KLM, ieder half uur een biertje, broodje èn glimlach naar Lloret, pauper.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:42 schreef Leonidas82 het volgende:
TS vliegt zuiver met KLM of Royal Jordanian air met leren bekleding, privé tv en audio, elk uur een Arabische schoonheid die met een lieve glimlach vraagt of je nog wat te drinken wil...
Beter dan tussen het 5e rangs sbs-6kijkende plebs zitten die goedkoop met Ryanair vliegtAldimaatschappij
![]()
En toen ging het akelig mis.quote:
Ik bespeur jaloezie, klein kind van rond 30.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:08 schreef Adidah het volgende:
[..]
Als je het zelf maar gelooft[ afbeelding ] .
Ik krijg anders maar 1 drankje op zulke vluchten bij KLM, volgens mij lult u!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:08 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Wij vlogen met KLM, ieder half uur een biertje, broodje èn glimlach naar Lloret, pauper.
Je moet het jezelf niet teveel aanpraten. Straks ga je nog denken dat het allemaal echt isquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
En toen ging het akelig mis.
[..]
Ik bespeur jaloezie, klein kind van rond 30.________!
Het zit je wel hoog hè, dat andere het beter hebben dan jou!?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:01 schreef Adidah het volgende:
[..]
Je moet het jezelf niet teveel aanpraten. Straks ga je nog denken dat het allemaal echt is.
Jij moet jezelf zo nodig blijven verdedigenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog hè, dat andere het beter hebben dan jou!?
Jij reageert als een jaloerse hond.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:14 schreef Adidah het volgende:
[..]
Jij moet jezelf zo nodig blijven verdedigen. Ik ga allang op de automatische piloot.
Als 29 jarige zwijgen jongeren wanneer ik spreek, dat is correct.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:24 schreef Lakitu het volgende:
Sowieso mensen van eind 20 die denken jongeren te zijn![]()
Zeg gewoon dat je uitgelult bent, want je begint steeds meer poep te pratenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jij reageert als een jaloerse hond.
Uitgelult? Jij begint irritant te lullen, zeg gewoon dat je jaloers bent en klaar, dat is wel overduidelijk na zoeen reactie die je hebt gemaakt...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:49 schreef Adidah het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je uitgelult bent, want je begint steeds meer poep te praten.
Neehoor. Heenweg wel, terugweg inderdaad 1 drankje.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik krijg anders maar 1 drankje op zulke vluchten bij KLM, volgens mij lult u!![]()
![]()
![]()
![]()
Je vervalt in herhaling. Het is net alsof ik tegen een papegaai aan het praten ben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Uitgelult? Jij begint irritant te lullen, zeg gewoon dat je jaloers bent en klaar, dat is wel overduidelijk na zoeen reactie die je hebt gemaakt...
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:54 schreef Adidah het volgende:
[..]
Je vervalt in herhaling. Het is net alsof ik tegen een papegaai aan het praten ben.
Het was eigenlijk richting jullie allebei, met zo'n kansloze discussie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:04 schreef Adidah het volgende:
Wat aandoenlijk. Als ze er niet met woorden uitkomen, dan gaan ze plaatje posten. Dat is je broertje, mag ik aannemen? Of heb je snel even een foto uit je album genomen?
Je vervalt in herhaling. Het is net alsof ik tegen een papegaai aan het praten ben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:54 schreef Adidah het volgende:
[..]
Je vervalt in herhaling. Het is net alsof ik tegen een papegaai aan het praten ben.
Dat ben jij sukkel, dom ben je ook nog eens.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:04 schreef Adidah het volgende:
Wat aandoenlijk. Als ze er niet met woorden uitkomen, dan gaan ze plaatje posten. Dat is je broertje, mag ik aannemen? Of heb je snel even een foto uit je album genomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |