Ik vind Not Fair van haar het leukst momenteel!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken het niet en ik denk niet dat ik dat erg vind.
Lily Allen is nu op de radio met Smile
Ik ben zooooo verslaafd aan haar muziek
Kijk even in die post over Jan Smit, dat linkje van de Telegraaf.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Huubtuub heeft een leuk complicatieceedeetje voor me gemaakt van haar laatste twee albums en ik vind ze echt allemaal stuk voor stuk geweldig.
Ik word dr zo vrolijk van en die teksten zijn echt geniaal
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk even in die post over Jan Smit, dat linkje van de Telegraaf.
Daar staat het liedje met clip. Ik vind het grappig en vrolijk!
Uiteraard mag deze uitspraak deze 'kamer' van SC nooit verlaten
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:45 schreef Greys het volgende:
Kom niet aanAdele
!
En je hebt een klant!
serieusquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Smart thinking!
[..]
Serieus?
Wat een service! Kijk, die webcam die er in zou zitten oke... dan hadden zij daar niet mee moeten adverteren. Maar die printer, dat hadden ze helemaal niet hoeven doen om die nu alsnog aan je te geven
Het bakt taarten en het breitquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:37 schreef Muis006 het volgende:
Whoa whoa whoa whoa!! Ik had een steek overgenomen op de rechter breipen
Vervolgens trok ik in mijn enthousiasme alle steken mee van de linkerpen afmaar dat mag de pret niet drukken.
Nou lekker danquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:09 schreef Qwea het volgende:
ooh trouwens... mijn ma kwam met een vaag verhaal
Mn zus en haar vent + kids waren gisteren naar dolfinarium geweest. En toen was S weggelopen, en ze had achter een man gestaan of voor, weet ik veel.. en die had zn pik laten zien![]()
De pap van S is gelijk toen ze ontdekten (3 min later ofzo) dat S weg was, rond gaan kijken, en toen had S ( 3 jaar) gezegd toen die kerel nog vlak bij dr stond, dat die man zn rokje () omhoog had gedaan en zn piemeltje had laten zien.
En die kerel is toen opgepakt want ze hadden de politie gebeld (ik had persoonlijk zn benen gebroken, maar goed) en die zit nu nog vast... maar het vage is ook.. de politie had gezegd ofzo dat ze het kind niet mochten verhoren. Maar dan kan er toch ook geen aangifte gedaan worden?
En S heeft het er nu de hele tijd over. En mn zus probeert het uit dr hoofd te praten. Lijkt mij stukken slimmer om er A ) niet zoveel heisa van te maken omwille van het kind en B) anders naar een kinder psycholoog te gaan.Ennu gaan ze Zaterdag weer heen, want ze hadden gratis nieuwe kaartjes gekregen. Vet vaag verhaal.
Hatsjoe!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:08 schreef Harajuku. het volgende:
Ligt er ook aan of je allergisch bent voor huidschilfers of echt haar. Siberische boskat heeft een hypo-allergeen vacht, dus eigenlijk zou je daar gewoon je neus een keer goed in moeten drukken.
Ja hoor, alles gaat goed. Gewoon echt belachelijk druk.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
Kunnen kinderen niet zoiets verzinnen?![]()
Daar bedoel ik NIETS rots mee hoor, maar ze hebben toch soms een enorme fantasie?
Omdat ze het ook over die meneer zijn rokje had? Had die man ook een rokje aan dan Q? Want dat konden ze zien neem ik aan aangezien hij er nog vlakbij stond.
Als het echt is, vreselijk. Het zal je maar overkomen. Denk je leuk een dagje pretpark te gaan.
@Senes! Alles goed met je? Ik had je nog gePMd, maar dat heb je in je drukte nog niet gezien denk ik.
Geen haast, wilde alleen weten of alles wel goed met je ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |