Sorry, ik zat ze ook steeds beide kanten op te sturen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dammit
Dat lukt mij dus NIET. Met geen mogelijkheid.
En ik was net bij dat jij dat ook had
Nee, want dan ben ik ook hopeloos.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:02 schreef ElisaB het volgende:
Ze draait de kant op die ik wil. Ben ik nu een hopeloos geval?
Nou ja, het een sluit het ander niet uit natuurlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:02 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, want dan ben ik ook hopeloos.
hoi sletjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:01 schreef Harajuku. het volgende:
Sletje is weer aanwezig.
Met de klok mee.
jup, eitjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
Kunnen jullie het allemaal?
Laten veranderen van richting?
Ik niet
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
Kunnen jullie het allemaal?
Laten veranderen van richting?
Ik niet
Je hebt ENORM succesvol zaken gedaan in dat kraampjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:03 schreef MissBliss het volgende:
Leuke film gezien! 17 Again. Alleen jammer dat ie de laatste 5 minuten ermee kapte
Ik ga mn asielkraampje eens dichtgooien
nou nee, gewoon. Ik kijk erna en besluit dat ik vind dat ze de andere kant op moetquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
Maar HOE kijk je er dan naar, om haar van richting te laten veranderen?
Met je ogen toegeknepen? Door er naast te kijken ipv rechtstreeks?
Ja, was wel een goed kraampje he?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 @ 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt ENORM succesvol zaken gedaan in dat kraampje
Dank je! [afbeelding]
Wat een bummer, die laatste vijf minuten van de film!
Enorm frustrerend!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:52 schreef oh-oh het volgende:
Mogge, ik haat dat draaiend wijf, ik kan dr ook niet laten veranderen , dat plaatje blijft overal maar opduiken ook
Dr tegen in.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:16 schreef Greys het volgende:
[..]!
Gaat ze bij jou tegen de klok in en kan je haar niet veranderen, of met de klok mee?
Van die website gekopieerd:quote:
Nee, dus die lijst is onvolledig!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben te lui om die lijstjes door te lezen nu, staat dat bij tegen de klok in draaiend?
Ik ga even buurten bij je!quote:Ik heb net een nieuwe kraam gemaakt met nieuwe boeken
Oh en eigenlijk zou ik nu eindelijk es wat werk moeten gaan verrichten hier op kantoor.
Hoohoooiiiquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
Moeten we niet for old times sake weer een keer ruzie maken ofzo?
Het begint bijna eng te worden, al die pais en vree!
Oh, panterhalsbandje?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar jij mag niks meer kopen hoor.
Alhoewel, ik vind mijn panterhalsbandje zooooo Bink
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, panterhalsbandje?
*Wat beter kijken gaat, ik stortte me meteen op de wijvenboeken
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:12 schreef nokwanda het volgende:Ik ga vandaag beginnen met schilderen
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:16 schreef Qwea het volgende:
rewimo gaat mijn chocolade fontein kopen... hoe zit dat met pakketpost naar het buitenland?
Ziet er goed uitquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ziet er goed uitNiks raars nog. (Maar ik heb sowieso nooit iets gemerkt aan het virus, alleen die website deed raar dus.. en dat doet ie nog steeds
)
Sjonge!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:25 schreef Muis006 het volgende:
teeveepee, net terug van de huisarts en mijn buitenste gehoorgang is ontstoken. Ben je doof, geven die dingen alleen ellende
Oh trek je vooral niets van mij aan hoor!quote:
Smart thinking!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:48 schreef Morretje het volgende:
Q, Rewimo werkt volgens mij gewoon in NL, kun je niet vragen of je het naar haar werk kunt sturen?
Serieus?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:48 schreef Qwea het volgende:
ik wil even zeggen dat ik dixons den helder
helemaal geweldig vindt! Ik kocht mijn laptop daar, en volgens de site van dixons zat er een webcam in. Bleek niet zo te zijn, enkel in de UK modellen. Gratis webcam gekregen erbij...
nu kijk ik op dixons.nl wordt mijn laptop van nog geen week oud opeens aangeboden met een gratis laserprinter. Ik bellen, kan ik gewoon die printer komen ophalen![]()
![]()
dixons den helder!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:12 schreef Greys het volgende:
Nok, you go girl!
Hoe erg is het als ik het liedje van Jan Smit en Damaru leuk vind?
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Damaru__.html?p=3,1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |