quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:12 schreef nokwanda het volgende:Ik ga vandaag beginnen met schilderen
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:16 schreef Qwea het volgende:
rewimo gaat mijn chocolade fontein kopen... hoe zit dat met pakketpost naar het buitenland?
Ziet er goed uitquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ziet er goed uitNiks raars nog. (Maar ik heb sowieso nooit iets gemerkt aan het virus, alleen die website deed raar dus.. en dat doet ie nog steeds
)
Sjonge!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:25 schreef Muis006 het volgende:
teeveepee, net terug van de huisarts en mijn buitenste gehoorgang is ontstoken. Ben je doof, geven die dingen alleen ellende
Oh trek je vooral niets van mij aan hoor!quote:
Smart thinking!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:48 schreef Morretje het volgende:
Q, Rewimo werkt volgens mij gewoon in NL, kun je niet vragen of je het naar haar werk kunt sturen?
Serieus?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:48 schreef Qwea het volgende:
ik wil even zeggen dat ik dixons den helder
helemaal geweldig vindt! Ik kocht mijn laptop daar, en volgens de site van dixons zat er een webcam in. Bleek niet zo te zijn, enkel in de UK modellen. Gratis webcam gekregen erbij...
nu kijk ik op dixons.nl wordt mijn laptop van nog geen week oud opeens aangeboden met een gratis laserprinter. Ik bellen, kan ik gewoon die printer komen ophalen![]()
![]()
dixons den helder!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:12 schreef Greys het volgende:
Nok, you go girl!
Hoe erg is het als ik het liedje van Jan Smit en Damaru leuk vind?
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Damaru__.html?p=3,1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |