Kort geleden heb ik van Nuon mijn eindafrekening gekregen, tot mijn verbazing bleek dat ik over mijn KWH tarieven opeens ook nog BTW kom te betalen terwijl de genoemde tarieven op mijn contract DUIDELIJK zijn vermeld dat deze INC BTW zijn? hoe komen ze er nu dan bij op mijn eindafrekening dat deze bedragen EXC BTW zijn?
Terwijl de bedragen van mijn contract en eindafrekening IDENTIEK zijn ?
Heb al eens gebeld met een medewerker maar deze kon mij dit ook niet duidelijk uitleggen, hij was het wel eens dat de tarieven van mijn contract INC zijn, maar tegelijk zij hij ook dat die van de eindafrekening EXC zijn en dat het zou komen door wisselen prijzen van dag tot dag ?, verder sprak deze meneer mij telkens erdoorheen en nogal geirriteerd en onvriendelijk zodra ik wilde zeggen dat het wel niet duidelijk staat aangegeven aangezien met zegt alle genoemde prijzen zijn INC BTW, en dat ik dit nogal misleidend vond.
Ik snap er iig niks meer van, bij essent waren alle genoemde prijzen ook daadwerkelijk INCL BTW dus ook geen verrassingen achteraf, en aangezien NUON ook schrijft op het contract + website dat de genoemde prijzen INC BTW zijn vraag ik mij dus echt af hoe dat dan wel op de eindafrekening kan verschijnen terwijl ze dezelfde prijzen noemen als op hun site wat INC BTW is.
1 jaar nu bij NUON maar ook echt het laatste jaar
.. The truth is already writen, so lies are obvious to read