Ga een cursus Nederlands volgen! 14.gifquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:32 schreef wakajawaka het volgende:
Tering een hyves er voor, doe wat nuttig met je leven!
Jij heb ze geteld?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:38 schreef ganzenherder het volgende:
Topic nr 943412413, dit inclusief voorspelbare reacties
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij heb ze geteld?Of was je druk bezig om je gansjes bij elkaar te houden?
Ook ganzenherders hebben wel eens vakantiequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij heb ze geteld?Of was je druk bezig om je gansjes bij elkaar te houden?
Met de ganzen naar Ganzeneiland?:')quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ook ganzenherders hebben wel eens vakantie
Die mooie tijd tochquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:13 schreef justmattie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze nam ik ook wel vaak vroegah
Voor die verassing liep ik regelmatig ijskoppijn opquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Die mooie tijd tochIk wil terug de tijd in, al is het maar voor die schatkist waar altijd een bazen-verrassing in zat
![]()
![]()
Wa loop ju nu te lulle, die zeen ur nog stiedsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:13 schreef justmattie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze nam ik ook wel vaak vroegah
Met zo'n krokant romig fruitlaagje erom heen..O my god wat waren die illegaal lekker. Geen wonder dat ze die nietmeer verkopenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:30 schreef Kaasstengel het volgende:
Je had vroeger ook van die lekkere kleine ijsjes in een zakjeMet allemaal kleurtjes
ja maar toen betaalde je er wel 1700 voorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
Die goeie ouwe tijd![]()
![]()
![]()
maar die zijn er toch nog gewoooooooooon bij Jamminnnnnnnnnnn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:34 schreef Saaaaab het volgende:
Schatkistjes! Ik wilde altijd een glow-in-the-darksticker, maar kreeg altijd een gum!
Max ijsjes verkopen ze nog steeds hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:34 schreef Saaaaab het volgende:
Schatkistjes! Ik wilde altijd een glow-in-the-darksticker, maar kreeg altijd een gum!
Hoiquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:35 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
maar die zijn er toch nog gewoooooooooon bij Jamminnnnnnnnnnn.
Dat ijs stamt nog uit de oorlogstijd, met bijbehorende mega inflatiequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:35 schreef dekloonvanzuen het volgende:
[..]
ja maar toen betaalde je er wel 1700 voor
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:37 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Hoi
Echt?! Misschien moest ik daar maar eens langsgaan!
idd!!! Geen idee hoe die ijsjes heten.. weet iemand anders dat?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:34 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Met zo'n krokant romig fruitlaagje erom heen..O my god wat waren die illegaal lekker. Geen wonder dat ze die nietmeer verkopen
Hoe heette die ook alweer?
Ja, dat witte ijs was alltijd heel zacht en rommig. En zijn neusje was van chocolade. Je had vroeger ook altijd van die Milky Way sterren. Kan helaas geen plaatjes vinden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je had ook van dat zachte ijs met een gezicht van een clowntje erop, en zn neusje was iets hards. Mijn god wat mis ik die dingen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |