Daar heeft hij het geld niet voorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:22 schreef Ploertendoder het volgende:
Dan vlieg je toch Business Class??
Waarom niet? Kan toch interessant zijn? Voor sommigen...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:23 schreef Pakspul het volgende:
8 jaar geleden ben ik keer naar de wc geweest, maar ik maak er geen topic over.
Ah ja, dat kanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:23 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Daar heeft hij het geld niet voor
En nu al een topic erover maken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:20 schreef Kosta_Boda het volgende:
4 weken terug
Keloel.quote:vlogen mijn broer en ik terug vanuit Bratislava naar Weeze. in 2 uur meer kilometers maken dan je met de auto kan in één dag.
Ja, je kan vliegtuigramen ook zo makkelijk open zettenquote:
Le-zenquote:[..]
Keloel.
Je kunt makkelijk in 1 dag van Bratislava naar Weeze rijden met de auto.
Ik denk dat het ook sarcastisch bedoeld was.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja, je kan vliegtuigramen ook zo makkelijk open zetten
Beentjes breken dan. Heeft ie een reden om te janken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hmm had gekund jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:34 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook sarcastisch bedoeld was.
Dat zie je toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
En je dacht, ik maak er 4 weken later een topic over?
Ja en?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:34 schreef P.F het volgende:
Had ik twee jaar geleden, maar dat kindje was gewoon heel bang, dus dat was echt zielig!
Inderdaad. Dan voel je toch de neiging om de vader een rechtse hoek te geven, de moeder af te leveren bij het eerste red light district en het kind af te leveren bij fatsoenlijke ouders,quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja en?
Taak van de ouders om 'm op te voeden, niet van diegene die de domme pech heeft om er naast te zitten terwijl de ouders in geen velden of wegen te zien zijn.
Ik weet het ook allemaal nietquote:
ik vind het ook raar. Als moeder/vader moet je je eigen kind NAAST JE houden en niet naast een vreemde zetten. Tenminste, tot een jaar of vijf/zes. Oudere kinderen kunnen makkelijker in een vliegtuig naast een vreemde zitten als bij de ouders de rij al volzit met hun jongere kind. Oudere kinderen hebben tenslotte meer besef van dingen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja en?
Taak van de ouders om 'm op te voeden, niet van diegene die de domme pech heeft om er naast te zitten terwijl de ouders in geen velden of wegen te zien zijn.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:56 schreef Alicey het volgende:
Waarom heb je die kleuter dan niet getroost geslagen?
bij die paupermaatschappijen wordt het publiek gewoon (nog niet niet met een startschot) losgelaten waarna ze als een gek het vliegtuig bestormen om het beste plekje te bemachtigen. En met zo'n klein blerend kutkind eindig je natuurlijk achteraan, waardoor je de overgebleven plekjes mag opvullen en niet naast elkaar kunt zitten...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:00 schreef NoBody122 het volgende:
Hoorde dat kutkind daar überhaupt wel te zitten officieel?
Lijkt me sterk als ik het zo lees
dat lijkt me raar. Zoals ik het steeds heb meegemaakt mochten juist de moeders met kleine kinderen eerst en daarna pas de rest van de passagiers...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:42 schreef Palomar het volgende:
[..]
bij die paupermaatschappijen wordt het publiek gewoon (nog niet niet met een startschot) losgelaten waarna ze als een gek het vliegtuig bestormen om het beste plekje te bemachtigen. En met zo'n klein blerend kutkind eindig je natuurlijk achteraan, waardoor je de overgebleven plekjes mag opvullen en niet naast elkaar kunt zitten...
zou belachelijk zijn, maargoed,.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:08 schreef daniman het volgende:
[..]
dat lijkt me raar. Zoals ik het steeds heb meegemaakt mochten juist de moeders met kleine kinderen eerst en daarna pas de rest van de passagiers...
spoel hem door de wcquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
mja blame dan blue air en easy jet maar, daar heb ik het toch echt meegemaaktquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:00 schreef marcel-o het volgende:
[..]
zou belachelijk zijn, maargoed,.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |