abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71827556
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:57 schreef bierjoost het volgende:
- Jozef Kiprich...
- Dat is geen neger.
- Maar wel heel lelijk...
Blijft natuurlijk ook wel legendarisch.
Evenals, het gedrukte shirt, waarop die letterlijke quote staat:
(Een 5 met twee nulletjes of zoiets.)
Dat ging niet over negers, maar over Feyenoorders.
Old enough to know better. Too young to care.
pi_71829166
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:45 schreef Marky_Mark01 het volgende:

[..]

Klopt, met Daphne Deckers erbij All stars en Flodder zijn voor mij de beste Nederlandse series inclusief de films.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:40:29 #28
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_71829256
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:45 schreef Marky_Mark01 het volgende:

[..]

Mislukte spitsen bij feyenoord......
Van Loen
Mark Farrington
Clyde Best
Stanley Brard
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_71837452
afgelopen jaar waren er berichten dat er een nieuwe film zou komen, met veel acteurs uit het laatste seizoen ( 3 dus) , veel van die acteurs toonden interesse in het maken van een nieuwe film. Ik heb er de laatste tijd alleen niet zoveel van gehoort...
pi_71843106
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:56 schreef senderrr het volgende:
afgelopen jaar waren er berichten dat er een nieuwe film zou komen, met veel acteurs uit het laatste seizoen ( 3 dus) , veel van die acteurs toonden interesse in het maken van een nieuwe film. Ik heb er de laatste tijd alleen niet zoveel van gehoort...
ik hoop dat die er komt
pi_71856050
quote:
Volgens een bericht op nu.nl van 1 jaar geleden vertelt producent Rolf Koot dat het waarschijnlijk twee jaar zal duren voordat de film zal verschijnen. Dus hopelijk ergens 2010.
Old enough to know better. Too young to care.
pi_71856354
is er eigenlijk ook al een 'echt' all stars topic?
pi_71870257
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:30 schreef d_b01 het volgende:
is er eigenlijk ook al een 'echt' all stars topic?
Nederlandse comedy, ALL STARS DUS!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:04:02 #34
92644 mr_anonimous
pi_71885631
quote:
Ik zie liever weer de cast van de film terugkeren eigenlijk.... Die nep Sjonnie en Bram.....
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
pi_71886912
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:04 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ik zie liever weer de cast van de film terugkeren eigenlijk.... Die nep Sjonnie en Bram.....
Berrie was wel geniaal
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:57:23 #36
92644 mr_anonimous
pi_71887158
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:50 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Berrie was wel geniaal
Ja op zich wel maar ik vond bij de serie het alleen om humor gaan terwijl die film ook wel duidelijk een serieuze onderwerpen aansnijdt. Daarom vind ik de film ook leuker dan serie.
pi_71910776
Trouwens, effe iets heel anders over een hele andere serie... Grijpstra en De Gier. Kan iemand me even vertellen waarom dat ineens gestopt is? Niet vanwege de dood van Roef Ragas, want Waldemar Torenstra heeft hem 1 seizoen lang vervangen, en toen was het ineens Poef... weg?

Omdat ik dit niet belangrijk genoeg vond voor een eigen topic dacht ik, ik vraag het hier even.
pi_71910926
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:03 schreef senderrr het volgende:
Trouwens, effe iets heel anders over een hele andere serie... Grijpstra en De Gier. Kan iemand me even vertellen waarom dat ineens gestopt is? Niet vanwege de dood van Roef Ragas, want Waldemar Torenstra heeft hem 1 seizoen lang vervangen, en toen was het ineens Poef... weg?

Omdat ik dit niet belangrijk genoeg vond voor een eigen topic dacht ik, ik vraag het hier even.
Zal wel te veel kosten in verhouding met wat het opleverde. Het blijft wel RTL 4 he..
pi_71910966
Toch jammer, Grijpstra & De Gier was IMHO toch een van de beste series van NL.
pi_71911272
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:12 schreef senderrr het volgende:
Toch jammer, Grijpstra & De Gier was IMHO toch een van de beste series van NL.
Ik vond het niet zo bijzonder. Na een serie van Baantjer maken hebben ze gewoon een andere boekenserie gepakt. Er zijn toch wel wat Nederlandse politie series die wat mij betreft beter waren. Bijvoorbeeld Russen, Unit13 en De geheime dienst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')