quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:01 schreef Salvad0R het volgende:
Het Koningshuis moet KAPOT .
Een monarchie is een eigenschap van een achterlijk, slaafs volk.
Een land die een persoon erfelijke macht toekent verdient slavernij.
Treurig idd, maar het zijn er ws tig keer zoveel als je denkt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:58 schreef MouzurX het volgende:
Ja idd, net alsof iemand ook maar foto's wilt zien van de oranjes op vakantie
ja, aangezien er ook mensen zijn die GTST kijken en de prive lezen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Treurig idd, maar het zijn er ws tig keer zoveel als je denkt..
Precies een republiek geeft alle mongolen ook een kans hun vertegenwoordier te kiezen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:01 schreef Salvad0R het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:01 schreef Salvad0R het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:57 schreef RickoKun het volgende:
Sterf, hypcriete paupers.
Sterf hard.
Zo zo stoere vent !![]()
Ik heb het hier over die losers als alle kranten en RTL boulefag. Zitten ze allemaal te janken: "We hebben geen persvrijheid meer![]()
"
Nou 1 of 2 x per jaar met zijn allen een paar foto's maken zodat iedereen dezelfde foto's heeft.... daar kun je knap frusti van raken toch?
Omdat Willem Alex heeft gezegd kranten en media te zullen aanklagen als ze hun vakantiefoto's tentoonspreiden.
Kan hij het mooi gooien op aantasting van privacy en nog een dikbelegde boterham mee verdienen(vanaf 25.000 tot 10 miljoen Euro)![]()
Echt, gun die oranjelui ook eens effe wat rust. Net zoals die gore flikker van RTL boulevard die laatst ook als een hypocriet huillie zat te doen omdat BNN hem had afgeluisterd, terwijl ie dat zelf bij genoeg beroemdheden doet.
Kwalbert was behoorlijk hypocriet bezig ja , zoals altijdMaar ze krijgen genoeg rust hoor met zo'n 5 vakantie's per jaar.Maak je maar geen zorgen joh!
Kan jij zo'n 5 x per jaar genieten van je rust ?nee toch? dan zit het met WA en aanhang wel goed hoor.
Belachelijk zulke hypocrisie
Doen ze in dit land niet net alsof ze dat nu ook kunnen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Precies een republiek geeft alle mongolen ook een kans hun vertegenwoordier te kiezen.
Hoe denk je anders dat die Christen Gestapo hier aan de macht is gekomen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:13 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Doen ze in dit land niet net alsof ze dat nu ook kunnen?
Ik zie politici als verschillende koppen op hetzelfde lichaam, wat toch al een voorbestemde kant op rent. Er is in feite geen keuze in beleid.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat die Christen Gestapo hier aan de macht is gekomen?
We zijn te welgesteld in NL, dus zal er nimmer meer echt actie komen. Het zal altijd een gezapig zooitje blijven, totdat er een keer echte crisis komt door een natuurramp of voedselschaarste oid. Dan is het ieder voor zich en kan er weer selectie plaatsvinden op basis van overlevingsdrang en intelligentie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik zie politici als verschillende koppen op hetzelfde lichaam, wat toch al een voorbestemde kant op rent. Er is in feite geen keuze in beleid.
De kwestie is. Wat gaan wij er aan doen?
Nu je het zegt, ik had laatst nog een gesprek met mensen of het mogelijk zou zijn om boeren in de directe omgeving van de steden weer voor de stad zelf te laten produceren, odat je als kleinschalig gebiedje onafhankelijk kan zijn van de globale monetaire invloeden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
We zijn te welgesteld in NL, dus zal er nimmer meer echt actie komen. Het zal altijd een gezapig zooitje blijven, totdat er een keer echte crisis komt door een natuurramp of voedselschaarste oid. Dan is het ieder voor zich en kan er weer selectie plaatsvinden op basis van overlevingsdrang en intelligentie.
En, kon het?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik had laatst nog een gesprek met mensen of het mogelijk zou zijn om boeren in de directe omgeving van de steden weer voor de stad zelf te laten produceren, odat je als kleinschalig gebiedje onafhankelijk kan zijn van de globale monetaire invloeden.
Hun bestaan bestaat uit lui omleggen die hun status quo in gevaar brengen. Het is een lame kutconcept vol inteelt en belachelijkheid. Ze moeten onder de pek en veren opflikkeren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:36 schreef Fha het volgende:
[..]
En, kon het?
Overigens vind ik dit heel dubbel, ik snap de Oranjes maar aan de andere kant moeten ze gewoon niet zeuren, dit hoort nou eenmaal bij hun bestaan.
Pek en veren vind ik onzin, willem is ook maar geboren in die familie daar heeft hij ook niet voor gekozen. Maar van mij mogen ze ook wel weg jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hun bestaan bestaat uit lui omleggen die hun status quo in gevaar brengen. Het is een lame kutconcept vol inteelt en belachelijkheid. Ze moeten onder de pek en veren opflikkeren.
Het kan vast wel wat betreft dat stadstaat-idee, het kost alleen enorm veel organisatievermogen, en ook omslag van groei van gewassen om aan bepaalde vraag (brood etc) te kunnen voldoen.
Natuurlijk kiest hij daar voor. Hij kan er ook voor kiezen om afstand van de troon te doen en de monarchie te ontbinden, als hij slim zou zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Pek en veren vind ik onzin, willem is ook maar geboren in die familie daar heeft hij ook niet voor gekozen. Maar van mij mogen ze ook wel weg ja
Vertel eens, welke staatsvorm zou jij willen zien, waarom en op welke punten zou die anders zijn dan wat we nu hebben?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Natuurlijk kiest hij daar voor. Hij kan er ook voor kiezen om afstand van de troon te doen en de monarchie te ontbinden, als hij slim zou zijn.
Een constitutionele republiek natuurlijk, met een gekozen president, naar het model van de Constitution & Bill of Rights van de verenigde staten van Amerika 1776.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:52 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Vertel eens, welke staatsvorm zou jij willen zien, waarom en op welke punten zou die anders zijn dan wat we nu hebben?
Ah, maar daar kleven ook meerdere nadelen aan:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Een constitutionele republiek natuurlijk, met een gekozen president, naar het model van de Constitution & Bill of Rights van de verenigde staten van Amerika 1776.
Dan hebben we een land waarin een familie geen erfelijke macht uitoefent, die in dat proces ook nog eens grote belangen heeft in de olieindustrie, wat de mensheid natuurlijk een technologische afhankelijkheid geeft, immers, als je als erfelijke leider de technologie beheerst waarmee mensen zich vervoeren, kan je dat uitmelken tot de laatste druppel.
Afgezien van dat zijn er wat zaken die de laatste jaren veranderd zijn, die best teruggedraaid kunnen worden in het belang van het Nederlandse volk. Denk aan zorg gratis maken, nazi-identificatieplichten, etc.
Je kunt zonder enig probleem gewoon de koninklijke familie eruit schoppen en het huidige politieke systeem behouden hoor. Afgezien van wat onzin-macht hebben ze namelijk weinig/geen nut of functie in ons politieke systeem.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:52 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Vertel eens, welke staatsvorm zou jij willen zien, waarom en op welke punten zou die anders zijn dan wat we nu hebben?
Maar waarom moeten ze dan zo nodig weg?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je kunt zonder enig probleem gewoon de koninklijke familie eruit schoppen en het huidige politieke systeem behouden hoor. Afgezien van wat onzin-macht hebben ze namelijk weinig/geen nut of functie in ons politieke systeem.
Nu faalt ons politieke systeem sowieso keihard (schijndemocratie, mede door de belachelijke versplintering van veels te veel kleine politieke partijen, maar ook door compleet andere zaken), dus ik ben er sowieso voor om het compleet om te gooien (en zodra ik aan de macht kom, zal ik dat ook meteen aanpassen), maar voor de discussie over het wel of niet behouden van het koningshuis is ons politieke stelsel geen argument.
Principe-kwestie.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:15 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Maar waarom moeten ze dan zo nodig weg?
Als je bedoelt dat het te veel kost, dan valt dat best mee. Huisvesting zou anders onder monumentenzorg vallen, die kosten blijven dus. Tripjes e.d. blijven ook, want je zou anders de premier of andere ministers sturen. Blijft over de lonen van die mensen. Vooruit je zou er een paar miljoen (rond de 10) mee besparen.
Verder is die familie prima PR voor ons land. Mensen als Willem-Alexander (en vroeger Bernhard) doen het prima in allerlei commissies wereldwijd, goede reclame voor ons land.
Voor een paar miljoen per jaar krijgen we prima PR terug. Verder hebben ze bijzonder weinig inspraak in onze politiek. Ik zou als we ze niet hadden ze niet direct aanstellen ofzo, maar van mij hoeven ze echt niet zo nodig weg.
Ik ben niet in de fantastische overtuiging dat ik kan bepalen wie er wel en niet geschikt is om te stemmen. Mensen die daar van overtuigd zijn, zijn het niet eens waard verkozen te worden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:06 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ah, maar daar kleven ook meerdere nadelen aan:
- Het merendeel van de mensen is simpelweg niet geschikt om een leider te kiezen, omdat ze uitgaan van uiterlijke kenmerken en populistische statements, itt inhoudelijke en steekhoudende argumenten.
So what you're sayin'... Verkiezingen afschaffenquote:- Verkiezingen kosten veel geld. Dit wordt weliswaar meestal betaald door het bedrijfsleven, maar wordt viavia uiteindelijk verhaald op de burger.
Dat is een heel natuurlijke manier van regeren. Zo filter je de slechte eigenschappen van een regering er uiteindelijk stelselmatig uit. Continuïteit in beleid is geen vereiste, continuïteit in het huidige beleid zou betekenen dat er nog meer vrijheidsbeperkende maatregelen worden genomen, en dat de oorlog om olie in het midden oosten gevoerd blijft worden.quote:- Wanneer er een nieuwe president aan de macht is, zijn ze vaak eerst bezig beslissingen van de vorige terug te draaien. Een korte periode van macht om die vervolgens door te geven is meestal geen basis voor continuiteit in beleid.
Hier maak je de fout de belangen van de monarchie gelijk te trekken met de belangen van het Nederlandse volk. Het belang van de monarchie is om het Nederlandse volk als melkkoeien en slaven te behouden. Lekkere PR, dat.quote:- De Oranjes hebben als voordeel dat ze niet gebonden zijn aan een termijn bij PR doeleinden. Hierdoor blijf je dezelfde gezichten sturen naar het buitenland op reizen, waardoor je makkelijker herkenbaar bent.
Natuurlijk. Daarom wijst het hoofd van de monarchie de ministers aan en worden wetsvoorstellen geen realiteit voordat zij haar krabbel heeft gezet.quote:En verder hebben de Oranjes momenteel slechts op papier de macht in Nederland. Ze kiezen weliswaar de formatuer van ons kabinet, maar dat wordt toch echt onder streng toezicht gedaan.
De verenigde staten van Amerika uit 1776 behoren inderdaad tot het verleden. Het mocht zo zijn dat de Europese Centrale Banken in 1913 de macht overnamen in de verenigde staten door middel van de Federal Reserve Act. 10 jaar later begon de grootste depressie in de geschiedenis van de mensheid, als direct gevolg van diezelfde Federal Reserve.quote:Nu ik erover nadenk weet ik eerlijk gezegd niet helemaal in hoeverre de versie van 1776 overeen komt met het huidige Amerika. Als daardoor een paar van mijn punten niet helemaal kloppen, verzoek ik je mij te vergeven
Je kunt ook overdrijven. Je weet best dat het merendeel van de mensen niet hun keuze maakt uit rationele overwegingen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:19 schreef Salvad0R het volgende:
Ik ben niet in de fantastische overtuiging dat ik kan bepalen wie er wel en niet geschikt is om te stemmen. Mensen die daar van overtuigd zijn, zijn het niet eens waard verkozen te worden.
Neuh, dat zeg ik niet. Ik geef alleen aan dat er ook nadelen kleven aan een algehele democratie.quote:So what you're sayin'... Verkiezingen afschaffen? Als er iets nuttig is om accijns en belastinggeld aan te besteden is het verkiezingen, duh.
Prachtige theorie, alleen vergeet je dat door dit heen- en weer drijven er onnodige hoge kosten worden gemaakt. Kijk alleen al naar de onderwijshervormingen in Nederland de afgelopen 20 jaar.quote:Dat is een heel natuurlijke manier van regeren. Zo filter je de slechte eigenschappen van een regering er uiteindelijk stelselmatig uit. Continuïteit in beleid is geen vereiste, continuïteit in het huidige beleid zou betekenen dat er nog meer vrijheidsbeperkende maatregelen worden genomen, en dat de oorlog om olie in het midden oosten gevoerd blijft worden.
Zo, je aluminiumhoedje al tevoorschijn gehaald? Snap je het verschil tussen staatskas en creditcard van Willem-Alexander?quote:Hier maak je de fout de belangen van de monarchie gelijk te trekken met de belangen van het Nederlandse volk. Het belang van de monarchie is om het Nederlandse volk als melkkoeien en slaven te behouden. Lekkere PR, dat.
Kom eens met een voorbeeld uit de afgelopen 100 jaar waarin de koningin een besluit van de rgering heeft tegen gehoudenquote:Natuurlijk. Daarom wijst het hoofd van de monarchie de ministers aan en worden wetsvoorstellen geen realiteit voordat zij haar krabbel heeft gezet.
Zou best kunnen, totaal geen weet over dus kan er vrij weinig over zeggen.quote:De verenigde staten van Amerika uit 1776 behoren inderdaad tot het verleden. Het mocht zo zijn dat de Europese Centrale Banken in 1913 de macht overnamen in de verenigde staten door middel van de Federal Reserve Act. 10 jaar later begon de grootste depressie in de geschiedenis van de mensheid, als direct gevolg van diezelfde Federal Reserve.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:06 schreef Yi-Long het volgende:
Volgende keer gewoon een paginagrote advertentie in de dagbladen op de bestemming van die verwende paupers plaatsen, waarin je de plaatselijke bevolking oproept om foto's te nemen van het gezinnetje dat op de paginagrote foto staat. Klaar.
Hoef je er geen persfotografen meer achteraan te sturen, en je krijgt toch foto's van dat stel binnen terwijl ze op vakantie zijn.
Wel mooi dat je dan heel veel goede dingen uit zijn leven negeert.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:24 schreef Salvad0R het volgende:
Bij de weg, Bernhard goede PR voor ons land noemen;.
Met zijn connectie met IG Farben (google: The Devil's Chemists.pdf) en zijn functie als SS officier, etc.
IDD... en Hitler was ook prima bezig met zijn snelwegen enzo...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:30 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Wel mooi dat je dan heel veel goede dingen uit zijn leven negeert.
Beste vriend, ga nou niet beweren dat die Bernhard een man was die een standbeeld verdient. Een vuige oplichter met kwajongenscharisma. Dat was ie. Meer eer kunnen we deze charlatan helaas niet toedichten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:30 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ach, Bernhard heeft zeer zeker niet altijd de juiste dingen gedaan. Maar om nou even te negeren dat hij weldegelijk vele goede dingen heeft gedaan is wel een beetje flauw, nietwaar?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
IDD... en Hitler was ook prima bezig met zijn snelwegen enzo...
Nee, het is flauw om te ontkennen dat het een egoïstische zak was die maar wat graag zijn macht en maatschappelijke status misbruikte voor eigen gewin.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ach, Bernhard heeft zeer zeker niet altijd de juiste dingen gedaan. Maar om nou even te negeren dat hij weldegelijk vele goede dingen heeft gedaan is wel een beetje flauw, nietwaar?
Ik vind het totaal niet belangrijk wat Bernhard wel of niet allemaal heeft gedaan. Het gaat mij voornamelijk om het principe dat je 1 familie boven de rest van NL tilt en dus met gemeenschapsgeld dat veel beter gebruikt zou kunnen worden, onderhoudt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ach, Bernhard heeft zeer zeker niet altijd de juiste dingen gedaan. Maar om nou even te negeren dat hij weldegelijk vele goede dingen heeft gedaan is wel een beetje flauw, nietwaar?
Excuses, had over je eerdere argument heen gelezen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind het totaal niet belangrijk wat Bernhard wel of niet allemaal heeft gedaan. Het gaat mij voornamelijk om het principe dat je 1 familie boven de rest van NL tilt en dus met gemeenschapsgeld dat veel beter gebruikt zou kunnen worden, onderhoudt.
Als we het dan toch over goede PR hebben, dan zijn figuren als Cruyff, Hiddink, en nog een zootje anderen volgens mij veel 'belangrijker' dan ons sprookjeskoningshuis.
Zoals?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:30 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mwah, qua PR is het koningshuis toch nog altijd wel van onschatbare waarde voor Nederland. Gewoon omdat mensen graag in sprookjes geloven en prinsesjes in paleizen horen daarbij. Je slaat wel een fundament vandaan onder het concept dat mensen van "Nederland" in hun hoofd hebben, als je het koningshuis verbant naar het rijk der geschiedenis.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:38 schreef Yi-Long het volgende:
Als we het dan toch over goede PR hebben, dan zijn figuren als Cruyff, Hiddink, en nog een zootje anderen volgens mij veel 'belangrijker' dan ons sprookjeskoningshuis.
Neuh, zijn werk voor WWF.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:43 schreef Salvad0R het volgende:
...zijn positie in de Lockheed affaire? Ofzo ?
Maar wel graag beestjes afschieten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Neuh, zijn werk voor WWF.
En ik daag je uit om 1 gekozen machtspersoon te vinden die 100% vrij is van watvoor schadelijke affaire dan ook.
Nee, maar zo iemand was dan ook al lang de laan uitgestuurd. Of in elk geval niet herkozen of herkiesbaar gesteld. Bernhard kon prinsheerlijk blijven aankloten omdat men doodsbenauwd was voor een constitutionele crisis.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:42 schreef Trannellius het volgende:
En voor de anderen hierboven met commentaar op Bernhard: denk je dat gekozen personen wel 100% integer zouden handelen? Lijkt mij vrij optimistisch.
Dierenbescherming houdt niet in dat je elke dierenpopulatie zomaar de vrije hand moet geven.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:47 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Maar wel graag beestjes afschieten.
Precies, dus geen enkele reden om ze allerlei privileges en schofterig hoge inkomens te geven. Weg ermee, dan hoeven ze ook niet meer bang te zijn voor vakantiefotos.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:58 schreef Crack_ het volgende:
Indd, het zijn ook maar mensen!
Ik zeg ook niet dat je figuren als Hiddink moet gaan sturen voor iets als watermanagement. Dan zoek je in DAT vakgebied de juiste vakmensen met de goede combinatie van kennis, persoonlijkheid en charisma (ala Hiddink) en dan zullen die ook prima werk leveren.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Excuses, had over je eerdere argument heen gelezen.
Wat mij betreft heb je redelijk gelijk met het onderhouden van 1 familie. Het geld zou inderdaad op een andere manier gebruikt kunnen worden.
Qua Hiddink, Cruyf of andere sturen naar de projecten die de Oranjes ondernemen lijkt mij niet erg handig. Een voorbeeld: Willem-Alexander krijgt weldegelijk aardig wat voor elkaar bij waterschap. Daar kun je simpelweg niet een willekeurig iemand heen sturen.
En voor de anderen hierboven met commentaar op Bernhard: denk je dat gekozen personen wel 100% integer zouden handelen? Lijkt mij vrij optimistisch.
Misschien he, heel misschien zou het kunnen dat hij af en toe alleen met zijn gezin wil zijn nadat hij het hele jaar voor het Nederlands volk in touw is geweest. Het zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Daarom is die hele Mediacode ook zo verdacht. Het is een eenzijdig verdonkeremaanspelletje onder het mom van "mogen wij ook eens onze rust?" Ik vraag me af wat Wim-Lex te verbergen heeft op zijn privéreisjes.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:48 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dierenbescherming houdt niet in dat je elke dierenpopulatie zomaar de vrije hand moet geven.
"De hele dag in touw"quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Misschien he, heel misschien zou het kunnen dat hij af en toe alleen met zijn gezin wil zijn nadat hij het hele jaar voor het Nederlands volk in touw is geweest. Het zou zomaar kunnen
Goed, ik vind van wel, doordat:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je figuren als Hiddink moet gaan sturen voor iets als watermanagement. Dan zoek je in DAT vakgebied de juiste vakmensen met de goede combinatie van kennis, persoonlijkheid en charisma (ala Hiddink) en dan zullen die ook prima werk leveren.
Het ging mij meer om het agrument dat het koningshuis zo'n goede PR is voor ons landje, en dat vind ik allemaal wel mee vallen, en te vervangen door goede slimme mensen die niet toevallig uit de juiste baarmoeder zijn komen rollen.
En ik denk zeer zeker niet dat gekozen personen wel 100% integer zijn. verre van zelfs, en vooral hier in NL vind ik dat er zeer veel waardeloze onbetrouwbare politici zijn in een waardeloos politiek systeem. Daarom maak ik me ook zo vaak kwaad over dat men de leugens, corruptie etc etc niet VEEL harder aanpakt hier in Nederland (gewoon ala China: nekschot!![]()
Het hele systeem aan de top hier in NL is door en door verrot, en dat werkt zijn weg door naar 'beneden' helaas (de gevolgen van dat wanbeleid zie je overal terug).
Maar goed, daar gaat de hele discussie ook niet over. Is een koningshuis van deze tijd en moreel te verantwoorden? Ik vind van niet.
WWFquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Neuh, zijn werk voor WWF.
En ik daag je uit om 1 gekozen machtspersoon te vinden die 100% vrij is van watvoor schadelijke affaire dan ook.
Dan kun je het net zo goed afschaffen,quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:53 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Goed, ik vind van wel, doordat:
-ze enkel op papier macht hebben, die te verwaarlozen is.
Het feit dat iets relatief goedkoop is, zegt niks over de morele verantwoording. Het gaat om het principe, niet om het geld.quote:-het relatief gezien geen geld kost.
Dat roept iedereen wel, maar is dat waar? Ik hoor ook hele andere verhalen. Als Wim en Max in de VS zijn, dan komt dat nergens in de kranten of op het nieuws.quote:-ze toch echt in het buitenland veel PR opleveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |