SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ISDN?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:50 schreef zebaz het volgende:
Welk digitaal telefoonsysteem werd in de jaren '80 ontwikkeld als nieuwe manier om niet alleen geluid, maar ook gegevens uit te kunnen wisselen?
Ja, dat was wat ik zochtquote:
quote:is een Nederlandse standaard voor het verrichten van internetbetalingen en is eigendom van Currence, de exploitant van betaalmiddelen zoals PIN en Chipknip.
Cirrus?quote:
Dat is hem ja mr_anonimous +1quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh wacht .....Ideal?
quote:
Nee, het is pas in 1992 ontstaan......quote:
Skittelman +1quote:
Ik had mn verkiezingspost al aangepast. denk misschien snappen jullie dan dat ik die als hint geefquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:55 schreef thomaster het volgende:
Venlo?
Wat isquote:is ontworpen door Ben van Berkel (UNStudio) en opgeleverd in 1996. De 808 meter lange tuibrug heeft een 139 meter hoge geknikte asymmetrische stalen pyloon, waaraan de brug de bijnaam
dankt.
quote:
zwartboek?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Bekend Nederlands boek dat ook verfilmd is...... Onder de huidige titel van het boek......
Wel de juiste regisseur en thema ......quote:
geen idee of het ook een boek is, en geen idee of het dezelfde regisseur is, maar:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel de juiste regisseur en thema ......
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:34 schreef skittelman het volgende:
dan moet het soldaat van oranje zijn
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:34 schreef skittelman het volgende:
dan moet het soldaat van oranje zijn
paul van loonquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:40 schreef skittelman het volgende:
Wie schreef deze titels?
Gezicht in de mist
Lyc-drop
's Nachts is alles anders
Vluchten voor de oorlog
Als het licht uit is...
netjes!quote:
had ik ook goed gerekendquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:43 schreef mr_anonimous het volgende:
P Onnoval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |