Nee niet eens.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:42 schreef Quir het volgende:
Waterslide extreme, leuk voor twee minuten.
ja, maar die kon ik niet spelen,quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:44 schreef Ezio het volgende:
Assassin's Creed!![]()
In dit topic kan een post van mij niet ontbreken
Lulquote:Zo nu en dan, pak ik mijn hendig sjieke iPhone, pracht apparaat serieus.
Is dat niet onhandig, fappen op je iPhone?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:41 schreef appelsjap het volgende:
Zo nu en dan, pak ik mijn hendig sjieke iPhone, pracht apparaat serieus.
Ik surf een beetje, msn, internet, fok. Soms als ik echt niets te doen heb start ik de app store op via mn iPwn, zit zo;n button op mn desktop. En dan druk ik op GRATIS APPLICATIES. Download een paar spellen, progjes, van alles eigenlijk.
Pff, en nu, na één dag krijg ik opeens een factuur, HUH? Ik heb toch niets gekocht wat geld kost? Of toch wel?
[ afbeelding ]
Klacht: Apple stuurt facturen met als totaal bedrag 0 euro.
Hij heeft gratis programma's gekocht!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:54 schreef banaantjeEE het volgende:
Er staat toch 0¤ bij, dus je hebt inderdaad niets gekocht?
Kijk eens naar de klacht, pannenkoek.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:54 schreef banaantjeEE het volgende:
Er staat toch 0¤ bij, dus je hebt inderdaad niets gekocht?
Downloaden dan geak!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:45 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ja, maar die kon ik niet spelen,mijn gejailbreakte iPwn heeft nog geen 3.0
Ik ben wel geen pannenkoekquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Kijk eens naar de klacht, pannenkoek.
Ik ben een pauper, of ik download gejailbreakt, of ik koop ze gratis.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:29 schreef Adelante het volgende:
Koop dan ook betere apps, dan de gratis meuk
Pauper. Ik ga toch ook nooit met je vriendin spelen zonder haar te betalen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik ben een pauper, of ik download gejailbreakt, of ik koop ze gratis.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:37 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Pauper. Ik ga toch ook nooit met je vriendin spelen zonder haar te betalen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:37 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Pauper. Ik ga toch ook nooit met je vriendin spelen zonder haar te betalen.
Ja, zo krijg je die kosten voor appel meuk wel zo hoog....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:04 schreef Jarno het volgende:
Niks betalen en toch een factuur krijgen (er is immers wel een gebruiksovereenkomst gesloten en er is een product geleverd). Hoe mooi wil je het hebben?
Omdat het vervelend is om elke dag een factuur te ontvangen, van spul waar je niet voor hoeft te betalen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:04 schreef Jarno het volgende:
Niks betalen en toch een factuur krijgen (er is immers wel een gebruiksovereenkomst gesloten en er is een product geleverd). Hoe mooi wil je het hebben?
Maar je hebt wel gebruik gemaakt van de App Store en een overeenkomst gesloten (en een product afgenomen) - de prijs is dan irrelevant. Je hebt zelfs recht op support van Apple en de developer, maar dan moet je wel iets hebben om aan te tonen dat je het product hebt afgenomen. En dat kan bijv. met een factuur (zou me trouwens niets verbazen als Apple gewoon verplicht is om een factuur te sturen nav het App Store model).quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat het vervelend is om elke dag een factuur te ontvangen, van spul waar je niet voor hoeft te betalen.
Ik hoef ook geen dagelijkse factuur van al mijn torrents.
Alsof je het per se zelf moet uit kunt tonen, alsof uit je account niet kan blijken dat je een bepaalde App gedownload hebt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gebruik gemaakt van de App Store en een overeenkomst gesloten (en een product afgenomen) - de prijs is dan irrelevant. Je hebt zelfs recht op support van Apple en de developer, maar dan moet je wel iets hebben om aan te tonen dat je het product hebt afgenomen. En dat kan bijv. met een factuur (zou me trouwens niets verbazen als Apple gewoon verplicht is om een factuur te sturen nav het App Store model).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |