Ah! De JEEtjuh onder de cindy10's!quote:Op donderdag 17 september 2009 01:32 schreef cindy10 het volgende:
Geloofd iemand dan serieus de verhalen van de vrouwen???
Ben zelf een vrouw,maar als je vent zoals bv adam curry zich suf rookt aan de wiet.....dan kan je mij niet vertellen dat je nooit zelf ooit ook eens geprobeerd hebt wat hij daarmee ervaren heeft?
Dat het niet bevalt oke,maar vast heb je het wel een keer geprobeerd en bent dus zelf ook niet helemaal schoon kwa gebruikersblaam.
Hoe dan ook....we horen maar de helft van de verhalen,en nooit het volledige verhaal.
Wel grappig trouwens hoe vele dan al hun conclusie weten te trekken,alsof ze de mensen persoonlijk kennen
Dit een complimentje toch???quote:Op donderdag 17 september 2009 01:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ah! De JEEtjuh onder de cindy10's!
Ja hoor, voor jou wel. Dingen altijd positief benaderen en altijd kijken naar wat je wél kan, in plaats van niet.quote:
Ja, altijd kijken naar wat je wél kan, in plaats van nietquote:Op donderdag 17 september 2009 01:45 schreef cindy10 het volgende:
[quote]Op donderdag 17 september 2009 01:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja hoor, voor jou wel. Dingen altijd positief benaderen en altijd kijken naar wat je wél kan, in plaats van niet.
[/quote
Hmmzzz laat maar zitten,blijkbaar kan ik wel tussen de regels doorlezen,iets wat veel vrouwen van bekende nederlanders niet kunnen![]()
Dus ik steek mn borstjes vooruit,doe mn lipjes getuit,en straal vooral een hoog botox gehalte uit
Owww op die fiets.....nou dan trek ik mn gladgetrokken handen af van die botox vrouwen!quote:Op donderdag 17 september 2009 01:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, altijd kijken naar wat je wél kan, in plaats van niet![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 02:05 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Owww op die fiets.....nou dan trek ik mn gladgetrokken handen af van die botox vrouwen!
Ik kan het namelijk geestelijk niet aan,om te doen alsof ik daar wat in herken.
Mijn haar zit door de war als ik wakker word,mn mascara als ik het de vorige avond niet eraf heb gehaald,zit in brokjes op mn wangen in ochtend.....en elke vent die begint over vreemdgaan danwel blows,kan ik wel doodschieten!
quote:Op donderdag 17 september 2009 02:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
: Ja, altijd kijken naar wat je wél kan, in plaats van niet
quote:Op donderdag 17 september 2009 01:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ah! De JEEtjuh onder de cindy10's!
Ik geloof het verhaal in grote lijnen wel, snap alleen niet waarom ze dan toch in eenzame momenten hem opzoekt. Dit is toch big strong Connie?quote:Op donderdag 17 september 2009 01:24 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hoewel ik het een raar verhaal vind (dat kwetsbare gedoe inderdaad, maar wel al vier jaar uit elkaar zijn. En bevestigen dat dat hele gedonder van een paar jaar terug over Hans met Een Ander waar was), krijg ik toch het angstige gevoel dat Con in al haar dommigheid oprecht is. Ze gooit niet met véél modder, óók niet naar dat kutcluppie kinderen van ze.
Ja of ik trap er in.
Zoals iedereen al jaren.
Want dat zei dat kutcluppie al eens, dat het allemaal theater was.
Moeluk.
quote:'Hans Breukhoven ging vreemd' AMSTERDAM - Lang hield ze de vuile was binnen, maar het hoge woord is er nu toch uit bij Connie Breukhoven. Ex-manlief Hans ging vreemd en dát is de reden van de scheiding van het showbizzpaar.
Eerder verklaarde Connie in een exclusief interview met De Telegraaf dat het stel om diverse redenen had besloten een punt achter het huwelijk te zetten, nu is duidelijk geworden dat het vreemdgaan van Hans een einde betekende van een sprookjeshuwelijk.
De buitenechtelijke escapades van Hans kwamen twee jaar geleden al aan het licht. Eerder deze maand liet Connie in het midden of de beschuldigingen die toen aan het adres van haar man werden geuit op waarheid berustten, tegen Boulevard ontglipte de waarheid haar dan toch. ,,We hebben twee dagen op de bank zitten huilen." Zeven of acht serieuze lijmpogingen werden ondernomen. Vergeefs. ,,Uiteindelijk kon ik er niet mee leven. Ik ben er te monogaam voor om mijn man met een ander te delen."
in welke context? als je vent vreemd gaat?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:30 schreef Copycat het volgende:
Ik vond die opmerking 'Een zwakke vrouw gaat, een sterke vrouw blijft' van Connie gisteren in Boulevard wel héél fout en kort door de bocht.
Daar heb je me, want ik luisterde met een half oor en die kwam bij mij heel naar binnen. En dus is de nuance bij me zoekquote:Op donderdag 17 september 2009 11:35 schreef DarkElf het volgende:
in welke context? als je vent vreemd gaat?
Ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Geen woord echter over de vermeende voorkeur voor de herenliefde van Hansquote:Op donderdag 17 september 2009 11:21 schreef Ole het volgende:
gewoon ff copy pasten die hap!
Maar dit wisten we toch al
[..]
Is dat vermeend omdat daar geruchten over de ronde doen (als in: lovers die van zich hebben laten horen)?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Geen woord echter over de vermeende voorkeur voor de herenliefde van Hans
Als je niet meer vecht voor je huwelijk en besluit te gaan scheidenquote:Op donderdag 17 september 2009 11:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Je ziet 'm denken: "En jij gelooft dit?"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |