Sjonge, dat moet ik ook maar eens proberen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:29 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ieder jaar verwijderd ze twee ringen in haar been zo doende wordt ze ieder jaar 1 jaar jonger
Ze lijkt wel 40, jammer maar helaas.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:31 schreef Crack_ het volgende:
Jullie doen trouwens net alsof ze echt super lelijk is geworden, ik vind haar nog steeds een hele mooie vrouw en al helemaal voor iemand die 31 is
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:23 schreef Anchor het volgende:
Haar man TS heeft net zo'n rotkop gekregen dus wat dat betreft passen ze uitstekend bij elkaar.
Alsof 31 oud is ofzo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:31 schreef Crack_ het volgende:
Jullie doen trouwens net alsof ze echt super lelijk is geworden, ik vind haar nog steeds een hele mooie vrouw en al helemaal voor iemand die 31 is
Gastquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:29 schreef MeetMeHalfway het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad fokking lelijk geworden.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:21 schreef Appletree het volgende:
Voor iemand die de hoer van Amsterdam is geweest vind ik dat ze er behoorlijk goed uitziet.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:38 schreef patatmetfriet het volgende:
Broekje maat 24, elke ochtend honderden buikspieroefeningen want dat vindt mevrouw "leuk", als ze moet plassen mogen er geen foto's van haar buik meer gemaakt worden, en eens in het half jaar gaat ze los, want dan eet ze een ijsje mét wafeltje!
God wat een gezellig wijf moet dat zijn.
Dat is Touriya haoud manquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:22 schreef Lexxxus het volgende:
Wat is die lelijk geworden
Nu:
[ afbeelding ]
Alsof jij er lekker uitziet als je een chemo ondergaatquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:29 schreef MeetMeHalfway het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad fokking lelijk geworden.
Lees eens wat meer dan de plaatselijke Daklozenkrant, stumpert.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:11 schreef Mani89 het volgende:
Tja weer zon dom wijf dat zich heeft uitgehongerd .. zonde.
Ze was al uitgehongerd lang voordat ze kanker had agent bromsnorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lees eens wat meer dan de plaatselijke Daklozenkrant, stumpert.
Lees/bekijk de OP nog maar eens, want je begrijpt de clou van het topic niet helemaal..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:19 schreef Mani89 het volgende:
Zonder kanker was ze ook al een zak botten daarom dus. Enfin!
Is kanker hebben wel een geldig excuus?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Alsof 31 oud is ofzo.In ieder geval geen geldig excuus om er lelijk(er) uit te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |