abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71816196
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:55 schreef StarGazer het volgende:

[..]

In Amsterdam ook niet. Kan me niet heugen wanneer Ajax voor het laatst een penalty heeft gekregen in een wedstrijd tegen psv. Maar goed, geen zin om de calimero te gaan uithangen, ze moeten het gewoon op eigen kracht doen.
Vorig jaar de 2-1 van Sulejmani.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71816270
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:55 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Maar Braamhaar stond te juichen toen Gabri scoorde, boehoehoe!
Ik wist dat dat gezegt zou worden, maar dat was geen verkeerde beslissing. Overigens scoorde Perez toen en niet Gabri
pi_71816289
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:56 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Een pingel?
pi_71816298
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik wist dat dat gezegt zou worden, maar dat was geen verkeerde beslissing. Overigens scoorde Perez toen en niet Gabri
Oh ja, dat is waar ook. Maar goed, verder was ik niet al te serieus.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71816313
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Een pingel?
Dacht dat het ging om scheidsrechter mee of tegen vanwege 'in Amsterdam ook niet'.
pi_71816335
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:59 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dacht dat het ging om scheidsrechter mee of tegen.
Twijfelgeval of het wél of geen buitenspel was. En bij twijfel altijd voordeel voor de aanvaller .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_71816441
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:59 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Oh ja, dat is waar ook. Maar goed, verder was ik niet al te serieus.
Weet ik. Maar dan heb ik die reactie al vast gegeven, voordat er straks weer psv-ers komen

Wat was er dan bij die goal van Mikki? Buitenspel?
pi_71816487
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Weet ik. Maar dan heb ik die reactie al vast gegeven, voordat er straks weer psv-ers komen

Wat was er dan bij die goal van Mikki? Buitenspel?
Zie mijn reactie boven
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:05:09 #109
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71816505
het gebeurt zelden dat ajax de scheidsrechter niet mee heeft. En het huilen in de pers daarna wanneer ze hem een keer zogenaamd tegen hadden maakt dit des te komischer.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71816534
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:05 schreef Fortitudo het volgende:
het gebeurt zelden dat ajax de scheidsrechter niet mee heeft. En het huilen in de pers daarna wanneer ze hem een keer zogenaamd tegen hadden maakt dit des te komischer.
Ah daar is de eerste al
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:07:13 #111
131603 Afwazig
Serious business
pi_71816582
quote:
pi_71816640
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:05 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ah daar is de eerste al
Je kan er op wachten inderdaad
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:17:52 #113
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71816907
quote:
Alle Ajax-haters die Ajax altijd lucky noemen en vinden dat alle media, scheidsrechters en wie dan ook op de hand van Ajax zijn zien het inderdaad een stuk scherper en objectiever
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_71816929
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:56 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Daar zat die geniale actie van Emanuelson aan vooraf

Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_71816974
Die Urby toch, hij heeft er weer zin in dit seizoen! Dat belooft wat!
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71817089
Hij harder Urby roept dat hij het gaat maken, des te sneller wordt hij over het algemeen gewisseld.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:27:31 #117
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_71817352
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:20 schreef navigator het volgende:
Die Urby toch, hij heeft er weer zin in dit seizoen! Dat belooft wat!

ASAP lozen die gast.
pi_71817375
Er wordt hier aardig negatief gedaan, maar Emanuelson kun je voorlopig wel laten staan. Een Aissati op links zetten helpt ook niet omdat Aissati zich daar ook niet goed voelt, en daarbij speelt Urby redelijk tot goed
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_71817533
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:33 schreef behangplakker het volgende:
Er wordt hier aardig negatief gedaan, maar Emanuelson kun je voorlopig wel laten staan. Een Aissati op links zetten helpt ook niet omdat Aissati zich daar ook niet goed voelt, en daarbij speelt Urby redelijk tot goed
Urby draaide een prima voorbereiding. Speelt niet goed (zeker niet slecht) tegen Groningen en slecht tegen RKC. Meteen moet hij volgens iedereen weer opkankeren? Begint echt sneue vormen aan te nemen. Laat hem zondag maar lekker starten
pi_71817603
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Urby draaide een prima voorbereiding. Speelt niet goed (zeker niet slecht) tegen Groningen en slecht tegen RKC. Meteen moet hij volgens iedereen weer opkankeren? Begint echt sneue vormen aan te nemen. Laat hem zondag maar lekker starten
Meteen? Nee hoor, 3 jaar geleden al wat mij betreft. Het was niks, het is niks en het wordt ook niks met Urby bij Ajax.
Gewogen en te licht bevonden.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71817950
Engelaar doet mee zondag tegen Ajax he. En de Mexicanen doen ook weer mee. Is het niet verstandig om met 3 controlleren spelers te spelen ipv De Zeeuw en Enoh. Lijkt me goed om Donald op te stellen ipv Dennis.

Suarez - Mickey
Dus Urby - Donald - Zeeuw - Enoh

Beetje veiligheid is altijd goed tegen PSV
pi_71818142
quote:
pi_71818292
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:52 schreef versteegrob het volgende:
Engelaar doet mee zondag tegen Ajax he. En de Mexicanen doen ook weer mee. Is het niet verstandig om met 3 controlleren spelers te spelen ipv De Zeeuw en Enoh. Lijkt me goed om Donald op te stellen ipv Dennis.

Suarez - Mickey
Dus Urby - Donald - Zeeuw - Enoh

Beetje veiligheid is altijd goed tegen PSV
Nee want dan ga je achteruit lopen. En nodig je PSv je eigen 16 in. Je moet hun zwakke punten uitbuiten en dat is bij hun op de flanken ongeacht wie er speelt.
pi_71818517
quote:
ALKMAAR - Marko Vejinovic wil zijn contract bij AZ voorlopig niet verlengen. De verbintenis van de 19-jarige middenvelder met de landskampioen loopt aan het einde van dit seizoen af. AZ wil graag met het talent verder, maar Vejinovic is teleurgesteld over het gebrek aan speeltijd in dit nog prille seizoen.

Vejinovic, afkomstig uit de jeugdopleiding van de Alkmaarders, maakte vorig seizoen zijn debuut in het eerste elftal. De clubleiding ziet in de geboren Amsterdammer een groot talent. Directeur voetbalzaken Marcel Brands heeft Vejinovic daarom een nieuw contract aangeboden, maar de middenvelder weigert vooralsnog bij te tekenen. „Hij wil eerst spelen en dan bijtekenen. Maar zo werkt het niet”, aldus Brands. Vejinovic behoorde bij de eerste twee competitieduels van AZ niet tot de selectie van trainer Ronald Koeman. Brands beaamde dat Vejinovic verkocht mag worden als hij niet bijtekent.
Iemand die deze jongen heeft zien spelen? Wat voor Ajax? Is het trouwens een aanvallende of verdedigende middenvelder?
pi_71818552
Je moet bij PSV zeker niet te te defensief gaan spelen, dan nodig je ze uit zoals Chadi zegt en aanvallend is PSV zeker niet zwak. Hun defensie is matig dus daar moet je gebruik van zien te maken.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_71818986
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:14 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Iemand die deze jongen heeft zien spelen? Wat voor Ajax? Is het trouwens een aanvallende of verdedigende middenvelder?
Aanvallende middenvelder met fatsoenlijke lengte. Weet alleen niet of hij beter is dan Siem de Jong, denk wel dat hij meer potentie heeft.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:30:12 #128
131603 Afwazig
Serious business
pi_71819026
Gewoon vol in de aanval tegen PSV.
pi_71819239
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:14 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Vraag me af wat me dan met hem moeten. We hebben Aissati en De Jong al
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:38:29 #130
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_71819264
Heb vertrouwen dat Jol Ajax van PSV laat winnen. Bij Rutten zn teams duurt het altijd even voor ze op gang zijn.
#FreeHat
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:42:07 #131
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_71819374
Eindstand wordt trouwens 2-3. Iets over bookies
Please consider the environment before printing this post
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:52:26 #132
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_71819647
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:42 schreef damsco het volgende:
Wedden van niet.
Overal verstand van.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:53:36 #133
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_71819672
laten we nog een middenvelder halen inderdaad!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_71819753
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:42 schreef damsco het volgende:
Waar kan ik tekenen?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:57:21 #135
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_71819759
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:53 schreef Catch22- het volgende:
laten we nog een middenvelder halen inderdaad!
Aissati en De Jong willen inderdaad twee man er bij om mee te klaverjassen op de bank. Honda en die Veijnogwatovic. Sterk plan.
Overal verstand van.
pi_71820078
Middenvelders volgens mij zitten we daar ook krap in..
AJAX AMSTERDAM!
pi_71820151
Wanneer worden er nou eens spelers verkocht/verhuurd?
pi_71820205
quote:
Bij Ajax lopen deze week twee officials van de Chinese voetbalbond mee. Hun bezoek is het eerste in het kader van het samenwerkingsverband tussen Ajax en de Chinese bond.

Dat staat in AD Sportwereld woensdag. De bondsafgevaardigden kijken rond in de jeugdopleiding op de Toekomst en bezoeken woensdagavond ook de interland van Oranje tegen Engeland. Het bezoek van de Chinezen wordt gefilmd door een meegereisde ploeg van de Chinese staatszender CCTV. Die bereikt zeker 300 miljoen kijkers.

Ajax wil met zijn sponsors Aegon en Adidas commercieel actief worden op de markt in Zuid-Oost Azië. De club richt zich specifiek op China en India. Dat laatste land heeft een bevolking van één miljard mensen en een voetbalmarkt die nog volledig kan worden ontgonnen. (tekst: AT5)
pi_71820252
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:13 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Goede zaak, Ajax populair maken in andere werelddelen. Net als in Italië waar ze de Serie A ook in dat soort landen promoten.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71820297
300 miljoen kijkers? Shit als je Ajax populair kan maken in Azië dan kan je echt veel geld gaan verdienen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71820345
De KNVB mag wel is een plan gaan maken om het niveau in de eredivisie op te krikken, als de eredivisie nu al gezakt is naar de 10e competitie van Europa mag er hier toch wel is wat gaan veranderen. Toch wel iets om zorgen om te maken.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71821050
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:18 schreef bloodysunday het volgende:
De KNVB mag wel is een plan gaan maken om het niveau in de eredivisie op te krikken, als de eredivisie nu al gezakt is naar de 10e competitie van Europa mag er hier toch wel is wat gaan veranderen. Toch wel iets om zorgen om te maken.
Ach volgend jaar stijgt Nederland er weer minimaal 1 omdat een heel goed jaar van Roemenië wegvalt
pi_71821131
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:41 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Ach volgend jaar stijgt Nederland er weer minimaal 1 omdat een heel goed jaar van Roemenië wegvalt
1 dan sta je nog maar 9e. Nederland moet als het kan minstens 6/7 staan.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71821144
quote:
Van der Vaart mag transfervrij weg

woensdag 12 augustus, door Parajax, Amsterdam, 15:39u, VI
De wereldwijde vakbond voor voetballers (FIFPro) stelt dat Real Madrid de overbodige Rafael van der Vaart transfervrij moet laten gaan. Het contract met de middenvelder wordt namelijk niet gerespecteerd door de Spaanse topclub, waardoor Real geen recht heeft op een transfersom.

'Het is duidelijk dat Real niet van plan is om Van der Vaart te laten spelen en dus geen gebruik wil maken van zijn diensten', is de mening van FIFPro-advocaat Wil van Megen. 'Hij krijgt zelfs geen rugnummer voor komend seizoen, eigenlijk moeten ze hem dus voor niets laten gaan.'

'Blijkbaar is Van der Vaart niets waard voor Real', vervolgt Van Megen. 'Dus waarom zouden ze een transfersom vragen? De FIFA en de clubs praten altijd over spelers die hun contracten moeten respecteren. Maar in dit geval is Real degene die het contract niet respecteert.'

Volgens de jurist heeft De Koninklijke het recht op een transfersom verloren. 'Real heeft Van der Vaart afgeschreven door te weigeren hem deel uit te laten maken van het team. Naar mijn mening heeft Real op deze manier het recht verloren om een transfersom te vragen voor deze speler.'
Halen, hem of Honda
pi_71821201
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:18 schreef bloodysunday het volgende:
Tja dat kunnen ze alleen doen door wat wetten te veranderen zodat voetballers hier minder belasting moeten betalen of de clubs. Dan is het makkelijker voor clubs goede spelers te halen, waardoor het voor iedereen interessanter wordt om naar de eredivisie te kijken en je zo weer meer tv-geld ontvangt.
pi_71821249
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:45 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Halen, hem of Honda
hij komt niet. Hij wil gewoon nog niet naar Ajax.
AJAX AMSTERDAM!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:48:57 #147
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_71821276
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:45 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Halen, hem of Honda
1. Dat vindt de FIFPro, dus het is nog niet zo en zal vast ook niet snel gebeuren, lijkt me niet dat Real zo'n domme actie uit zal halen
2. Hij wil waarschijnlijk 3x zoveel salaris
3. Maar voor Honda moet je lappen
4. Het is vast sportief gezien niet de beste optie
5. zou wel heel cool zijn
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_71821348
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:46 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Tja dat kunnen ze alleen doen door wat wetten te veranderen zodat voetballers hier minder belasting moeten betalen of de clubs. Dan is het makkelijker voor clubs goede spelers te halen, waardoor het voor iedereen interessanter wordt om naar de eredivisie te kijken en je zo weer meer tv-geld ontvangt.
Er moet gewoon een plan gemaakt worden waardoor het hele betaald voetbal hier anders gaat lopen.Het moet aantrekkelijk worden om in de Eredivisie te spelen al is het enkel maar om later naar een hogere divisie te gaan. Dit gebeurt nu ook wel, maar als je dat professioneler aanpakt en zorgt dat spelers langer blijven waardoor de competitie sterker word. Het verschil van de Jupiler League en de Eredivisie is ook te groot waardoor er onderaan vaak dezelfde weer uitgaan die er een seizoen eerder ingekomen zijn.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71821412
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:13 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Wel een beetje laat. Was laatst in Indonesie en daar is het Man Utd, Man utd en Man Utd. Soms wat AC Milan, Liverpool of Arsenal. Daar hoorde ik dat het ook zo ging in andere Aziatische landen
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_71821444
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:51 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Er moet gewoon een plan gemaakt worden waardoor het hele betaald voetbal hier anders gaat lopen.Het moet aantrekkelijk worden om in de Eredivisie te spelen al is het enkel maar om later naar een hogere divisie te gaan. Dit gebeurt nu ook wel, maar als je dat professioneler aanpakt en zorgt dat spelers langer blijven waardoor de competitie sterker word. Het verschil van de Jupiler League en de Eredivisie is ook te groot waardoor er onderaan vaak dezelfde weer uitgaan die er een seizoen eerder ingekomen zijn.
Kom je toch weer uit bij fuseren met Belgie Brede top.. brede suptop.. 4 leagues waartussen het verschil kleiner is en genoeg interesse voor de 2de league.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')