abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:47:23 #1
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71791994

Omdat jitzzzze het zo lief vraagt

Deel vol? De OP vind je hier.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.

KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:

Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.

Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).

Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!

[ Bericht 49% gewijzigd door Japsnars op 11-08-2009 15:58:15 ]
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  Moderator dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:47:38 #2
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71792006
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:46 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Fappen

Nee, het was lapotijd en dat is meestal de tijd dat IQM ineens uit het niets een lapo komt plaatsen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:47:48 #4
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  Moderator dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:47:58 #5
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71792024
Toch had ik mijn eerste naam topic anders voor gesteld.
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
pi_71792026
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:47 schreef jitzzzze het volgende:
Waar is de OP, faalhaasdeluxe

[Thema]

De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.

KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:

Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.

Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).

Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_71792049
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:48 schreef BobbyB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[Thema]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Haal dagdag er even uit dan
pi_71792060
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:49 schreef iszinloos het volgende:

[..]

Haal dagdag er even uit dan
Hoezo?
pi_71792081
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:31 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ik heb honger, verder gaat het okay. En jij?
Hongerig en slaperig was net per ongeluk in slaap gevallen ..
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:28 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik ben bang voor je.
You should be.
  Moderator dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:50:38 #11
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71792089
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:49 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Hoezo?
Zijn user icon word gehost op een site met malware.
Dat was de reden dat de Op steeds niet werd gepost.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:51:20 #13
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_71792109
Kut, ik moet m'n bed wassen maar weet niet hoe.
0 topics op naam. 14.gif
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:51:31 #14
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71792115
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:50 schreef jitzzzze het volgende:
Als je die japsnars er maar niet voor in de plaats zet
Wat een haat
Haha Jap jonge trollgod
pi_71792116
Bt mijn buikje voelt naar.
Mag ik een kusje er op?
pi_71792119
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:50 schreef iszinloos het volgende:

[..]

Zijn user icon word gehost op een site met malware.
Dat was de reden dat de Op steeds niet werd gepost.
De OP is al aangepast op dagdag's verzoek.
  Moderator dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:52:00 #17
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:52:29 #18
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_71792135
Ik weet dat er iets in het bakje van de wasmachine moet en er moet een bolletje met nog meer wasspul in de machine op de was zelf.
Maar welk middel nou in welke moet?
0 topics op naam. 14.gif
pi_71792141
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:51 schreef BobbyB het volgende:

[..]

De OP is al aangepast op dagdag's verzoek.

Zou ik er trouwens ook bij mogen?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:52:43 #20
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71792144
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:52 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ja, jij denkt dat je erbij hoort. Maar dat is heul niet zo.
Dat denk ik heul niet
Ik ben slechts een leecher
Haha Jap jonge trollgod
pi_71792155
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:52 schreef Broekpaling het volgende:
Ik weet dat er iets in het bakje van de wasmachine moet en er moet een bolletje met nog meer wasspul in de machine op de was zelf.
Bleekmiddel moet in het bolletje in ieder geval.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:53:37 #22
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_71792170
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:52 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Bleekmiddel moet in het bolletje in ieder geval.
Zo achterlijk ben ik ook weer niet.
0 topics op naam. 14.gif
  Moderator dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:53:44 #23
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71792178
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:52 schreef iszinloos het volgende:

[..]

Zou ik er trouwens ook bij mogen?
Ja, is goed. Ik zet je wel op de plaats van Jitzzzze.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:53:54 #25
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71792180
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:52 schreef Broekpaling het volgende:
http://www.consumentenbon(...)erkt_een_wasmachine/
Haha Jap jonge trollgod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')