Cowgirl.quote:
Das waar.. maar in de 1100 serie heb ik ook al eens gepost... en heb nu ook alweer meer dan 10 topics meegedaan...quote:
via een trapquote:
laat maar dan... graag of niet hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef Pheno het volgende:
En alleen Buzzer kan er uit, maar daar zijn ze het niet over eens
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan is het wel een heel oud archief![]()
john
Ik post ook wel eens in BeF, Lounge, CUL en R&P, dus wat is je puntquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das waar.. maar in de 1100 serie heb ik ook al eens gepost... en heb nu ook alweer meer dan 10 topics meegedaan...
why not?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef Pheno het volgende:
En alleen Buzzer kan er uit, maar daar zijn ze het niet over eens
Blame the k-oldies. Die het verleden niet los kunnen latenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
laat maar dan... graag of niet hoor![]()
Dat jij echt te veel slowchatquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik post ook wel eens in BeF, Lounge, CUL en R&P, dus wat is je punt
Een Forumadmin. ZIjn vrouw is overleden en hij wilde een nieuw leven opbouwen, waaronder geen fok. Hij postte al niet veel in de KSC, maar omdat hij het een kans heeft gegeven vind men dat hij er nog steeds in hoort. Maar wel Sander er uit gooien, dat is dan zo hypocrietquote:
Jij kent de snelheden van die slowchats overduidelijk nietquote:
de mijnes ook niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:44 schreef MaleDuck het volgende:
Maar Pheno... mijn UI staat er helemaal niet in
quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
Ik wilde hem aanpassen enzo
Ik moest ff wat doen en de wiki was slow dus de OP liet op zich wachten...
stelletje ongeduldigenHet topic was er toch?
Moet je het vanaf 1450 doen, is wel een leuke mijlpaal...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
Al wil ik wel eens een nieuwe in elkaar knopen, ik heb eigenlijk best wel een leuk idee.
Zielig (van het overlijden) maar om zn UI er nou in te houden..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een Forumadmin. ZIjn vrouw is overleden en hij wilde een nieuw leven opbouwen, waaronder geen fok. Hij postte al niet veel in de KSC, maar omdat hij het een kans heeft gegeven vind men dat hij er nog steeds in hoort. Maar wel Sander er uit gooien, dat is dan zo hypocriet
Nah, nu is MPg er niet, dan krijg je tenminste een kans , anders gaat ie sputteren en komt er koffie uit zijn orenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moet je het vanaf 1450 doen, is wel een leuke mijlpaal...
Wat een eerbetoon aan die manquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zielig (van het overlijden) maar om zn UI er nou in te houden..
Mja, dat is mij ook wat overdreven. Er zijn ook fokspecials van btw, dan zie je buzzer na het gebeuren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zielig (van het overlijden) maar om zn UI er nou in te houden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |