finish him off!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een nooit afgemaakte klus zeg maar![]()
die gestrand is in goede bedoelingen
Ohh, zo herkenbaar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je gaat e-mails, smsjes en gesproken woord ontleden en daar conclusies aan verbinden. Bedoelt ie het zo of toch anders? Deed ie een x in zijn laatste sms of werd die weggelaten? Waarom was dat? Moet ik nu terug smsen of moet ik wachten.
Idd AAAAAAAARGH!
Eey!quote:
Tis echt daar a small world after all. ons kent ons.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey!Tis Tibo's best friend!
Er wordt hier niemand gefinished!
Geen Mortal Kombat Finish Him?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis echt daar a small world after all. ons kent ons.
sweetie, met finish him off bedoel ik iets anders dan dat wat jij bedoelt. denk ik.
ik wilde nog een dvdhoes laten zien van finish him off, maar ik mag geloof ik geen naakt posten.
Nogal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis echt daar a small world after all. ons kent ons.
quote:
we snappen niet allemaal jouw jargonquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, finish him off as in em door je vuistje halen. Je kent dat toch wel, na het bangen dat ze nog manual verder gaan om het af te maken.
Doe voor mij ook ff, heb ook geen zin.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Liefjes. Ik moet zo boodschappen doen en ik heb geen zin.
Ja dit is echte jamin vaktaal/quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we snappen niet allemaal jouw jargon
Ben je bitch niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe voor mij ook ff, heb ook geen zin.
Ik heb al boodschappen gedaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Liefjes. Ik moet zo boodschappen doen en ik heb geen zin.
Blijft de meest meesterlijke reclame ooit vind ik.quote:
Hoe laat staat het op mijn stoepje?quote:
Te voet ook niet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:02 schreef Stroekie het volgende:
ik kan geen boodschappen doen
de winkel is onbereikbaar in verband met kermis en dat wel 10 dagen lang
pad van anderhalve meter breed, slalommend tussen de attracties door, nee dank je beleefdquote:
Collega van me was naar roze maandag in Eindhoven geweest op het trudo plein. Ze had enorm genoten van de travo actsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:05 schreef Stroekie het volgende:
oh en volgens mij dit jaar kermis bij ons zonder roze randje
maar ja wie zat er ook op de naaldhakkenrace te wachte n
oh het was een trudo ding?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Collega van me was naar roze maandag in Eindhoven geweest op het trudo plein. Ze had enorm genoten van de travo actsKwam ze speciaal vertellen tegen me, hahaha.
Ik ben niet thuis, niemand die je zietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:09 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik mag niet shoppen voor vreemde mannen. [ afbeelding ]
Ik heb er ook niets van meegekregen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh het was een trudo ding?
collega van mij had het er ook over, en ik zo van nou dan toch duidelijk verkeerde marketing voor verkeerde doelgroepen en zo![]()
en dat allemaal op een steenworp afstand van mijn werk
mij lijken ze allebei juist wel goed,quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sneak = Taking of pelham 123. Lijkt me geen fuck aan.
[..]
Hij zou 't nog laten weten. Ligt aan 2 dames.
[..]
NeeNiks anders?
[..]
Jep.
Pelham 123 is echt een foute standaard actiefilm. Sowieso: Travoltaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mij lijken ze allebei juist wel goed,
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we snappen niet allemaal jouw jargon
die ken ik van SEX SCquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nogal.
Angel --> Tibo --> Dizer
Angel --> Stel van 3 --> Tibo --> Murmeli
Angel --> Tibo --> Robin --> Stroekie
Angel --> Tibo --> Willem --> CDP
johny depp, en geen mafia maar bankovervallersquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pelham 123 is echt een foute standaard actiefilm. Sowieso: Travolta
Die ander is een maffia film en ik hou niet van die tijd.
Ik sliep ook niet als ik niet 's avond iets van Maik gehoord had. Ik moest zeker weten dat ie veilig thuis was of zo. Op zich had ik allemaal rare ideeën wat er gebeurd had kunnen zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ohh, zo herkenbaar.
Er staat geen x deze keer en de vorige keer wel! is iee nu afgekoeld? O kijk, hij sms't babe, bedoelt ie dat als grapje of niet? Waarom reageert ie zo traag? Ik reageer altijd meteen! Moet ik nou een 2e SMS sturen? Hij zegt dat ik niet meer naar de gaybar hoef omdat ik hem al heb, na onze eerste avond samen.... da's vast een grapje toch? Maar grapjes hebben een kern vanw aarheid. Net zoals het grapje over vreemdgaan met Pino. Niemand gaat vreemd met Pino, duh... maar niemand zegt vreemdgaan als ie niet iets van eeen relatie bedoelt. Of is het echt een grap die je ook teegen je vrienden maakt? ARRRRRAAAAAAAAAAAAAGH!
Ik ken haar van [Singles] en toen hebben we elkaar gespot op een Vive la Fete concert. Vervolgens is ze meegegaan naar Friso (gay feest) en bleef ze bij me slapen. "Maar ik ga eerst ff naar een oud klasgenoot!" en dat bleek dus Tibo te zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die ken ik van SEX SCnou kennen.....
Is het kleine blonde prinsje weer in de picture ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar goed ang3l jij gaat niet mee naar de bios vanaaf?
ook niet om Teun tegen mij te beschermen?
nooit uit het oog verloren, wel uit het hartquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is het kleine blonde prinsje weer in de picture ?
Ja, leuk moment was datquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vervolgens is ze meegegaan naar Friso (gay feest) en bleef ze bij me slapen. "Maar ik ga eerst ff naar een oud klasgenoot!" en dat bleek dus Tibo te zijn
maar jij kent saffia dus ookquote:
Ja, van de middelbare school. Heel tof, redelijk veel mee om gegaan.quote:
ik moest gelijk hieraan denken:quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:42 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)tanken-in-assen.html
MisterO as cowboytje!
die heeft nu iets met Mathijs, ze zijn nu samen naar Szigetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, van de middelbare school. Heel tof, redelijk veel mee om gegaan.
meer krijg je niet te eten ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:05 schreef Yurithemaster het volgende:
zo de soep zit achter de kiezen
jij kookt ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
had ook broodjes met vleeswaren, tis een luie kook dag
oud nieuwsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:15 schreef Ang3l het volgende:
http://www.gay.nl/article/15871//Sperma_goed_voor_huid
![]()
Vandaar mijn jonge gezichtje
Ik ga wel. En ik zit tussen jullie in.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar goed ang3l jij gaat niet mee naar de bios vanaaf?
ook niet om Teun tegen mij te beschermen?
O nee, daar heb ik geen last van.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik sliep ook niet als ik niet 's avond iets van Maik gehoord had. Ik moest zeker weten dat ie veilig thuis was of zo. Op zich had ik allemaal rare ideeën wat er gebeurd had kunnen zijn.
Hopsa, Snuitje-gate!quote:
Vast, maar het stond er vandaag pas op.quote:
180 euro voor andermans kwakje ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vast, maar het stond er vandaag pas op.
Ik haal het wel vers van de koequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
180 euro voor andermans kwakje ?
Zeilvereniging, Friesland, 10 dagen. Ik vind het vooral vervelend dat ik 10 dagen geen contact met me vriend kan hebben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat/hoe/wie/waarvan is dat kamp dan?
O ja, de stier melken ipv de koequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stier ang3l net als overhemd ipv bloese volgens ajuu!
Waarom ga je er sowieso heen dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:31 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Zeilvereniging, Friesland, 10 dagen. Ik vind het vooral vervelend dat ik 10 dagen geen contact met me vriend kan hebben.
gaat je htc niet mee dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:31 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Zeilvereniging, Friesland, 10 dagen. Ik vind het vooral vervelend dat ik 10 dagen geen contact met me vriend kan hebben.
Geen idee eigenlijk. xDquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom ga je er sowieso heen dan?
als je hem mee de boot op neemt dan word ie minder snel gestolen maar wie neemt zn mobiel mee naar zeilenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
boeven ontsnappen ook heel eenvoudig van een zeilboot op open water
op een zondag zeker ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:52 schreef Eustace. het volgende:
Vorig jaar legden we ergens aan in Schubbekutteveen ofzo, kwam een vet hysterische kerkige jurkdrager naar buiten dat we niet mochten aanleggen bij God zijn huis ofzo.De grefohomo.
Heb je mij nou al gezien in de Manfield?quote:
neequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb je mij nou al gezien in de Manfield?
Uitprinten en boven je bed hangen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat moeten we daar mee?
dan hoef ik de stad niet inquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat moeten we daar mee?
Dat gaat D vast niet waarderenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Uitprinten en boven je bed hangen?
Ach, hij zal het vast niet al te erg vinden...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat gaat D vast niet waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |