finish him off!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een nooit afgemaakte klus zeg maar![]()
die gestrand is in goede bedoelingen
Ohh, zo herkenbaar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je gaat e-mails, smsjes en gesproken woord ontleden en daar conclusies aan verbinden. Bedoelt ie het zo of toch anders? Deed ie een x in zijn laatste sms of werd die weggelaten? Waarom was dat? Moet ik nu terug smsen of moet ik wachten.
Idd AAAAAAAARGH!
Eey!quote:
Tis echt daar a small world after all. ons kent ons.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey!Tis Tibo's best friend!
Er wordt hier niemand gefinished!
Geen Mortal Kombat Finish Him?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis echt daar a small world after all. ons kent ons.
sweetie, met finish him off bedoel ik iets anders dan dat wat jij bedoelt. denk ik.
ik wilde nog een dvdhoes laten zien van finish him off, maar ik mag geloof ik geen naakt posten.
Nogal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis echt daar a small world after all. ons kent ons.
quote:
we snappen niet allemaal jouw jargonquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, finish him off as in em door je vuistje halen. Je kent dat toch wel, na het bangen dat ze nog manual verder gaan om het af te maken.
Doe voor mij ook ff, heb ook geen zin.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Liefjes. Ik moet zo boodschappen doen en ik heb geen zin.
Ja dit is echte jamin vaktaal/quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we snappen niet allemaal jouw jargon
Ben je bitch niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe voor mij ook ff, heb ook geen zin.
Ik heb al boodschappen gedaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Liefjes. Ik moet zo boodschappen doen en ik heb geen zin.
Blijft de meest meesterlijke reclame ooit vind ik.quote:
Hoe laat staat het op mijn stoepje?quote:
Te voet ook niet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:02 schreef Stroekie het volgende:
ik kan geen boodschappen doen
de winkel is onbereikbaar in verband met kermis en dat wel 10 dagen lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |