Ja, van de middelbare school. Heel tof, redelijk veel mee om gegaan.quote:
ik moest gelijk hieraan denken:quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:42 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)tanken-in-assen.html
MisterO as cowboytje!
die heeft nu iets met Mathijs, ze zijn nu samen naar Szigetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, van de middelbare school. Heel tof, redelijk veel mee om gegaan.
meer krijg je niet te eten ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:05 schreef Yurithemaster het volgende:
zo de soep zit achter de kiezen
jij kookt ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
had ook broodjes met vleeswaren, tis een luie kook dag
oud nieuwsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:15 schreef Ang3l het volgende:
http://www.gay.nl/article/15871//Sperma_goed_voor_huid
![]()
Vandaar mijn jonge gezichtje
Ik ga wel. En ik zit tussen jullie in.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar goed ang3l jij gaat niet mee naar de bios vanaaf?
ook niet om Teun tegen mij te beschermen?
O nee, daar heb ik geen last van.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik sliep ook niet als ik niet 's avond iets van Maik gehoord had. Ik moest zeker weten dat ie veilig thuis was of zo. Op zich had ik allemaal rare ideeën wat er gebeurd had kunnen zijn.
Hopsa, Snuitje-gate!quote:
Vast, maar het stond er vandaag pas op.quote:
180 euro voor andermans kwakje ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vast, maar het stond er vandaag pas op.
Ik haal het wel vers van de koequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
180 euro voor andermans kwakje ?
Zeilvereniging, Friesland, 10 dagen. Ik vind het vooral vervelend dat ik 10 dagen geen contact met me vriend kan hebben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat/hoe/wie/waarvan is dat kamp dan?
O ja, de stier melken ipv de koequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stier ang3l net als overhemd ipv bloese volgens ajuu!
Waarom ga je er sowieso heen dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:31 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Zeilvereniging, Friesland, 10 dagen. Ik vind het vooral vervelend dat ik 10 dagen geen contact met me vriend kan hebben.
gaat je htc niet mee dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:31 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Zeilvereniging, Friesland, 10 dagen. Ik vind het vooral vervelend dat ik 10 dagen geen contact met me vriend kan hebben.
Geen idee eigenlijk. xDquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom ga je er sowieso heen dan?
als je hem mee de boot op neemt dan word ie minder snel gestolen maar wie neemt zn mobiel mee naar zeilenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
boeven ontsnappen ook heel eenvoudig van een zeilboot op open water
op een zondag zeker ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:52 schreef Eustace. het volgende:
Vorig jaar legden we ergens aan in Schubbekutteveen ofzo, kwam een vet hysterische kerkige jurkdrager naar buiten dat we niet mochten aanleggen bij God zijn huis ofzo.De grefohomo.
Heb je mij nou al gezien in de Manfield?quote:
neequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb je mij nou al gezien in de Manfield?
Uitprinten en boven je bed hangen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat moeten we daar mee?
dan hoef ik de stad niet inquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat moeten we daar mee?
Dat gaat D vast niet waarderenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Uitprinten en boven je bed hangen?
Ach, hij zal het vast niet al te erg vinden...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat gaat D vast niet waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |