quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:38 schreef McWurth het volgende:
[..]
Ja ik weet het.... toch kan ik niet wachten tot Jayson geboren is. wil die dreumes dolgraag vasthouden. 9 maanden is zo lang lijkt het wel maar aan de andere kant zijn ze voorbij gevlogen. volgende week weer naar het ziekenhuis. dan is het nog maar 3 weken ongeveer![]()
nee, dat voelt echt alsof ie em eruit wil drukken. Niet goei!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:06 schreef MamsX het volgende:
Hier ook.het liefst met 40 weken nog bovenop de buik.. Nou nee dankje
Vind die opmerkingen over zweverigheid ook nogal zweverigquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]dr komt geen dreumes uit hoor hoop ik toch voor je vrouw
![]()
spannend dus! alvast succes.
Heb dat over katten inderdaad wel eens vaker gehoord ja. Ik vind het ook niet zweverig
mwah hooguit wat ongelukkig geformuleerd van mijn kant.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:01 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Vind die opmerkingen over zweverigheid ook nogal zweverig
En dan zullen die mensen Einstein ook waarschijnlijk wel zweverig vinden![]()
Hoe vinden Olifanten hun kerkhoven terug ?
Er zijn gewoon dingen die wij niet snappen of afwijzen omdat het niet aansluit om onze denkbeelden.
Gefeliquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:54 schreef McWurth het volgende:
nou het is gebuerd hoor na 2 weken ziekenhuisin en uit (vriendin had erg heeel erg veel pijn)
is onze zoon geboren Jayson Matthias!!!
we zijn heel trots op hem![]()
[ afbeelding ]
Beetje een baby hier verstoppen! Gefeliciteerd McWurth en vriendin!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:54 schreef McWurth het volgende:
nou het is gebuerd hoor na 2 weken ziekenhuisin en uit (vriendin had erg heeel erg veel pijn)
is onze zoon geboren Jayson Matthias!!!
we zijn heel trots op hem![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |