zou niet best zijn als dit niet het geval wasquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
Katten zitten graag op warme plekken. Is de buik van een zwangere dame niet warm?
0_o enge beestenquote:
Kom zelf eens met wat beters dan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
12 reacties in het topic en allemaal ontzettend zweverig. Kom op mensen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:47 schreef Buschetta het volgende:
Hmm...
Het kan meerdere redenen hebben. Katten zien andere dimensies en door te slapen bij bepaalde denkenden kunnen ze signalen oppikken. Ook herkennen ze ziekten en bijvoorbeeld of iemand dood gaat.
Kijken es naar je UIquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
Zie mijn reactiequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Kom zelf eens met wat beters dan.
je hoort het wel vaker dat katten graag bij zwangere vrouwen liggen. De katten van kennisen kwamen ook altijd, naast/op me liggen toen ik zwanger was van dennis, terwijl ze me voorheen bijna niet zagen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:11 schreef McWurth het volgende:
Hmm ja ze zal wel voelen dat de baby misschien zeer binnenkort geboren gaat worden ofzovind ik ook niet erg hoop maar dat de hormoontjes maar gauw weer normaal worden hahaha.
ik kan via google ook niet echt veel erover vinden helaas. het ziet er natuurlijk wel lief uit hoor, maar ja ze zegt dat het niet zo lekker ligt 5 kilo kat en aan de andere kant word ze geschopt.
kan toch niet wachten tot die kleine geboren is, hoop maar dat het snel klaar is allemaal die zwangerschap
Ja ik weet het.... toch kan ik niet wachten tot Jayson geboren is. wil die dreumes dolgraag vasthouden. 9 maanden is zo lang lijkt het wel maar aan de andere kant zijn ze voorbij gevlogen. volgende week weer naar het ziekenhuis. dan is het nog maar 3 weken ongeveerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:28 schreef hestria het volgende:
[..]
je hoort het wel vaker dat katten graag bij zwangere vrouwen liggen. De katten van kennisen kwamen ook altijd, naast/op me liggen toen ik zwanger was van dennis, terwijl ze me voorheen bijna niet zagen.
en trouwens die zwangerschap is alleen maar het voorwerk, het echte werk moet nog beginnen hoor
Je bedoelt je zegt iets heel doms?quote:
Wat is er zweverig aan mijn reactie? Ik hou nl niet van zweverig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:38 schreef McWurth het volgende:
[..]
Ja ik weet het.... toch kan ik niet wachten tot Jayson geboren is. wil die dreumes dolgraag vasthouden. 9 maanden is zo lang lijkt het wel maar aan de andere kant zijn ze voorbij gevlogen. volgende week weer naar het ziekenhuis. dan is het nog maar 3 weken ongeveer![]()
nee, dat voelt echt alsof ie em eruit wil drukken. Niet goei!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:06 schreef MamsX het volgende:
Hier ook.het liefst met 40 weken nog bovenop de buik.. Nou nee dankje
Vind die opmerkingen over zweverigheid ook nogal zweverigquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]dr komt geen dreumes uit hoor hoop ik toch voor je vrouw
![]()
spannend dus! alvast succes.
Heb dat over katten inderdaad wel eens vaker gehoord ja. Ik vind het ook niet zweverig
mwah hooguit wat ongelukkig geformuleerd van mijn kant.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:01 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Vind die opmerkingen over zweverigheid ook nogal zweverig
En dan zullen die mensen Einstein ook waarschijnlijk wel zweverig vinden![]()
Hoe vinden Olifanten hun kerkhoven terug ?
Er zijn gewoon dingen die wij niet snappen of afwijzen omdat het niet aansluit om onze denkbeelden.
Gefeliquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:54 schreef McWurth het volgende:
nou het is gebuerd hoor na 2 weken ziekenhuisin en uit (vriendin had erg heeel erg veel pijn)
is onze zoon geboren Jayson Matthias!!!
we zijn heel trots op hem![]()
[ afbeelding ]
Beetje een baby hier verstoppen! Gefeliciteerd McWurth en vriendin!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:54 schreef McWurth het volgende:
nou het is gebuerd hoor na 2 weken ziekenhuisin en uit (vriendin had erg heeel erg veel pijn)
is onze zoon geboren Jayson Matthias!!!
we zijn heel trots op hem![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |