abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71788054
Mijn vriendin is zwanger: nog 4 weken ongeveer te gaan.
alles gaat erg goed maar nu is het volgende gebeurt:

1 van onze katten (ook een vrouwtje) wil steeds op mijn vriendin haar buik liggen terwijl ze normaal gesproken niks van mijn vriendin moet hebben. beetje vaag.

heeft iemand hier ervaring mee of weet misschien waarom die poes dat doet?
pi_71788130
Grappig

Misschien voelt ze de schopjes van de baby en is dat interessant of zo. Vergezocht maar het is het enige wat ik kan bedenken.
pi_71788268
Katten voelen aan dat ze zwanger is, deed die van ons ook altijd
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:40:29 #4
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_71788274
Katten zitten graag op warme plekken. Is de buik van een zwangere dame niet warm?
pi_71788282
Wat lief
pi_71788353
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
Katten zitten graag op warme plekken. Is de buik van een zwangere dame niet warm?
zou niet best zijn als dit niet het geval was

over 4 weken in de krant: "Kind geboren met onderkoelingsverschijnselen"
Gewoon, omdat het kan.
pi_71788432
je kat is verkapt berbeklimmer
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:45:51 #8
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_71788434
Oppassen dat hij zijn nagels niet in de buik zet als het kind schopt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:46:00 #9
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71788439
Die van mij wil dat ook altijd maar ik wil dat echt niet. Zo irritant, zo'n lodderig half stoned kijkend beest hangend op je en dan dat kind dat em eraf probeert te trappen waarop kat zelf niet eens reageert behalve dat ie ronkt als een helicopter.
Ik kan mijn kat uberhaupt niet luchten op dit moment maar hij vindt mij nog steeds heel lief en interessant
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:47:43 #10
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_71788499
Hmm...

Het kan meerdere redenen hebben. Katten zien andere dimensies en door te slapen bij bepaalde denkenden kunnen ze signalen oppikken. Ook herkennen ze ziekten en bijvoorbeeld of iemand dood gaat.

Mogelijkheden zijn ook dat ze het nieuwe leven voelen en daar iets mee willen doen. Of dat ze het klotsende geluid van de baby interesant vinden. Ik denk het laatste wat een kat is erg aangetrokken vaak to water.

http://i-petblog.blogspot(...)dicts-deaths-of.html
pi_71788709
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:47 schreef Buschetta het volgende:
...
0_o enge beesten

Onze ene kat wil alleen nog maar naast me liggen of op mijn benen als ik die uitgestrekt heb, de andere gaat keihard met zijn voorpoten in mijn buik leunen, dus die mieter ik er altijd direct af. Maar ik heb nog niet gemerkt dat ze anders tegen me doen dan anders.

[ Bericht 4% gewijzigd door Twinkly op 11-08-2009 14:46:33 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_71788714
mijn shinnie speelde altijd met selene toen ik zwanger was van selene. zeker op het laatst niet bijster plezierig, zo'n spingende kat op je buik en een trugschoppende baby in je buik.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_71788720
Ik ben nog maar 20 weken, maar mijne liggen ook altijd op mn buik/schaamstreek

Dat deden ze altijd al, maar nu kunnen ze hun favoriete houding niet meer aannemen
Dus voor mij geen verandering dus. Ik kan ze ook nog steeds prima luchten en zien

En idd, wat Buschetta zegt, ze zullen wel iets aanvoelen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:02:48 #14
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_71788936
Ik zeg 'toxoplasmose'!
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:03:24 #15
39631 GoeRoe86
pi_71788954
12 reacties in het topic en allemaal ontzettend zweverig. Kom op mensen
pi_71789011
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
Kom zelf eens met wat beters dan.
pi_71789030
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:47 schreef Buschetta het volgende:
Hmm...

Het kan meerdere redenen hebben. Katten zien andere dimensies en door te slapen bij bepaalde denkenden kunnen ze signalen oppikken. Ook herkennen ze ziekten en bijvoorbeeld of iemand dood gaat.
pi_71789047
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:05 schreef 1299 het volgende:

[..]

Verkapt TS-z'n-vriendin-krijgt-een-miskraam..
pi_71789056
quote:
Kijken es naar je UI

Katten zijn toffe beesten trouwens
pi_71789146
Die van mij doet het nu ook steeds, toen ik net zwanger was moest hij niks van me weten trouwens. Nu lijkt hij niet van me af te slaan..
Ik vind het zwaar voelen, dus zet hem er vaak al gauw af, en al helemaal omdat hij altijd met die voorpoten zo ''open en dicht'' graait op mn borsten
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71789186
Hmm ja ze zal wel voelen dat de baby misschien zeer binnenkort geboren gaat worden ofzo vind ik ook niet erg hoop maar dat de hormoontjes maar gauw weer normaal worden hahaha.

ik kan via google ook niet echt veel erover vinden helaas. het ziet er natuurlijk wel lief uit hoor, maar ja ze zegt dat het niet zo lekker ligt 5 kilo kat en aan de andere kant word ze geschopt.

kan toch niet wachten tot die kleine geboren is, hoop maar dat het snel klaar is allemaal die zwangerschap
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:12:50 #22
39631 GoeRoe86
pi_71789215
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:05 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Kom zelf eens met wat beters dan.
Zie mijn reactie
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:28:29 #23
156412 hestria
erg gastvrij
pi_71789619
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:11 schreef McWurth het volgende:
Hmm ja ze zal wel voelen dat de baby misschien zeer binnenkort geboren gaat worden ofzo vind ik ook niet erg hoop maar dat de hormoontjes maar gauw weer normaal worden hahaha.

ik kan via google ook niet echt veel erover vinden helaas. het ziet er natuurlijk wel lief uit hoor, maar ja ze zegt dat het niet zo lekker ligt 5 kilo kat en aan de andere kant word ze geschopt.

kan toch niet wachten tot die kleine geboren is, hoop maar dat het snel klaar is allemaal die zwangerschap
je hoort het wel vaker dat katten graag bij zwangere vrouwen liggen. De katten van kennisen kwamen ook altijd, naast/op me liggen toen ik zwanger was van dennis, terwijl ze me voorheen bijna niet zagen.

en trouwens die zwangerschap is alleen maar het voorwerk, het echte werk moet nog beginnen hoor
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_71789913
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:28 schreef hestria het volgende:

[..]

je hoort het wel vaker dat katten graag bij zwangere vrouwen liggen. De katten van kennisen kwamen ook altijd, naast/op me liggen toen ik zwanger was van dennis, terwijl ze me voorheen bijna niet zagen.

en trouwens die zwangerschap is alleen maar het voorwerk, het echte werk moet nog beginnen hoor
Ja ik weet het.... toch kan ik niet wachten tot Jayson geboren is. wil die dreumes dolgraag vasthouden. 9 maanden is zo lang lijkt het wel maar aan de andere kant zijn ze voorbij gevlogen. volgende week weer naar het ziekenhuis. dan is het nog maar 3 weken ongeveer
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:40:55 #25
190853 RockabeIIa
pi_71789969
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:02 schreef ElectricEye het volgende:
Ik zeg 'toxoplasmose'!
Je bedoelt je zegt iets heel doms?
quote:
Wat is er zweverig aan mijn reactie? Ik hou nl niet van zweverig.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:25:24 #27
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_71791357
Een van mijn poezen deed precies hetzelfde, tijdens mijn beide zwangerschappen. De tweede keer wist ze bijna eerder dan ikzelf dat ik weer zwanger was. Buiten de zwangerschappen is het niet zo dat ze niets van me wil weten, maar zit ze heel zelden op schoot.
  Jubileum moderator dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:49:52 #28
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71793737
1 van onze katten deed het ook altijd en ik moest altijd enorm lachen als hij door kind nr. 1 getrapt werd want dan sprong hij zowat een meter hoog
kind 2 werd er juist heel rustig van, leek wel slaapmuziek dat gesnor van de kat
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71794188
Hier ook.het liefst met 40 weken nog bovenop de buik.. Nou nee dankje
pi_71794232
Deed onze kat ook toen mijn moeder zwanger van me was.
pi_71810783
Hier ook, en dan het liefst ook nog met meerdere katten tegelijk en dan vechten om het beste plekje. Zodra ik ging zitten kwamen de katten al aanrennen
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 augustus 2009 @ 09:59:34 #32
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71811196
Deed onze kat ook.
pi_71811394
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:38 schreef McWurth het volgende:

[..]

Ja ik weet het.... toch kan ik niet wachten tot Jayson geboren is. wil die dreumes dolgraag vasthouden. 9 maanden is zo lang lijkt het wel maar aan de andere kant zijn ze voorbij gevlogen. volgende week weer naar het ziekenhuis. dan is het nog maar 3 weken ongeveer
dr komt geen dreumes uit hoor hoop ik toch voor je vrouw
spannend dus! alvast succes.

Heb dat over katten inderdaad wel eens vaker gehoord ja. Ik vind het ook niet zweverig, ondanks dat ik echt niets met zweverigheid heb vind ik het wel wonderbaarlijk hoe dieren in het algemeen zulk soort dingen lijken te voelen. Het is een vrij bekend gegeven dat dieren over het algemeen ruim van tevoren een veilige plek opzoeken bij natuurgeweld. Ze zullen de trillingen wel aanvoelen komen ofzo.
Over dat katten bij mensen die dood gaan gaan liggen, dat schijnt geloof ik te komen doordat katten de doodsgeur kunnen oppikken ofzoiets. Als je sterft verandert er iets in de chemische samenstelling van je lichaamsgeur, te vroeg nog om voor ons op te pikken maar schijnbaar voor zo'n beest niet.
Wellicht geldt hetzelfde voor zwangere vrouwen? Ruiken zwangere vrouwen dankzij de veranderde hormoonhuishouding anders dan normaal en is dat voor dieren op te pikken ofzo? kom dr maar in met flauwe grappen over stinkende vrouwen...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:32:43 #34
190853 RockabeIIa
pi_71813558
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:06 schreef MamsX het volgende:
Hier ook.het liefst met 40 weken nog bovenop de buik.. Nou nee dankje
nee, dat voelt echt alsof ie em eruit wil drukken. Niet goei!
pi_71825775
Toch zou ik het wel leuk vinden als ze wel op mijn buik wilden liggen, lijkt me grappig als ze schrikken van het schoppen
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:01:58 #36
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_71826377
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:08 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dr komt geen dreumes uit hoor hoop ik toch voor je vrouw
spannend dus! alvast succes.

Heb dat over katten inderdaad wel eens vaker gehoord ja. Ik vind het ook niet zweverig
Vind die opmerkingen over zweverigheid ook nogal zweverig

En dan zullen die mensen Einstein ook waarschijnlijk wel zweverig vinden

Hoe vinden Olifanten hun kerkhoven terug ?
Er zijn gewoon dingen die wij niet snappen of afwijzen omdat het niet aansluit om onze denkbeelden.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:18:38 #37
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_71826796
Wij hebben 4 katten, eentje is gewoon een zwangerschapstest.
Zodra er een zwangere vrouw is gaat ze op de buik liggen en probeerd ze zowat haar koppie door de navel te drukken.
Terwijl ze normaal nooit zo knuffelig is.

Een van de andere katten begon net voor de bevallingen heel zenuwachtig om mijn voeten heen te lopen en liet me geen seconde met rust, zelfs als ik op de wc zat begon ze aan de deur te krabben dat ze erbij wilde.

Overigens is de verklaring niet zweverig hoor, de geur van een zwangere vrouw is gewoonweg anders dan bij mensen die niet zwanger zijn , katten ruiken vele malen beter dan mensen en die geur trekt ze vaak aan.
Net voor een bevalling veranderd die geur ook weer.

Katten zijn rare dieren.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_71827067
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:01 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Vind die opmerkingen over zweverigheid ook nogal zweverig

En dan zullen die mensen Einstein ook waarschijnlijk wel zweverig vinden

Hoe vinden Olifanten hun kerkhoven terug ?
Er zijn gewoon dingen die wij niet snappen of afwijzen omdat het niet aansluit om onze denkbeelden.
mwah hooguit wat ongelukkig geformuleerd van mijn kant.

Ik bedoelde dat ik het wonderbaarlijk vind om te zien dat de zintuigen van dieren zoveel sterker ontwikkeld zijn dan die van de mens.

Het voelen aankomen van een aardbeving/tsunami/hevige storm... ik doe het ze niet na
en datzelfde geldt voor die geurwaarnemigen. Er zijn niet voor niets lijkhonden enzo. Die ruiken niet het soort lijklucht dat wij ruiken (de ontbindingsgeur van rottend vlees) maar een ander soort geur die al uitgescheden wordt op het moment dat de dood intreedt, maar die voor een mens onmogelijk te ruiken is.
Het zal hetzelfde zijn met een bepaalde geur die een zwangere vrouw heeft denk ik. (wat snakelady al zegt.)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71827956
Twee van mijn vier katten zijn ook niet van mijn buik te slaan. Begint nu met 32 weken toch wat minder comfotabel te worden, maar ik vind het wel schattig... En inderdaad, ze geven niks om de rotschoppen die ze krijgen van de baby.
pi_71828692
mjah het blijkt dus wel vrij normaal te zijn gelukkig

We zullen het wel merken later wanneer die kleine geboren is of ze nog steeds graag bij mijn vriendin wil liggen al betwijfel ik dat aangezien het iets is van de laatste tijd.

De andere kat die wij hebben is een mannetje en die lag vanmorgen tegen haar buik aan en toen schopte Jayson, nou ik heb nog nooit een kat zo hoog zien springen met mijn eigen ogen van de schrik
was erg grappig jammer dat ik de camera niet bij de hand had!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:29:22 #41
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_71828870
Zo ken ik het verhaal waar iemands kat helemaal wild werd van haar ondergoed toen ze pas zwanger was, de kat haalde zelf het ondergoed uit de wasmand
Een tijd later toen de kat opnieuw met haar ondergoed aan de haal ging heeft ze maar een zwangerschapstest gehaald en bleek ze idd weer zwanger te zijn.
pi_71866894
Tijd voor een tegengeluid. Mijn kat wil juist niets van me hebben, waarschijnlijk omdat ik niet zo lang stil kan liggen in één positie. Ik merk in ieder geval niets van bovenmatige fijngevoeligheid of doortastendheid. Mijn kat is net zo egocentrisch als ze altijd was. De hond, een pup nog, blijft even ruig. Hij beukt gerust uit alle macht tegen m'n buik aan. Bijten vindt hij ook geen probleem.

Niet elk huisdier is een Derek Ogilvie.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_71868289
we zitten nu in het ziekenhuis nog geen ontsluiten maar er wel tegenaan volgens de verloskundige mijn vriendin kan amper lopen want ze heeft echt gigantische rugklachten op het moment ze kan niet eens zelfstandig naar de wc. ik dacht laat het even weten.

oh ja misschien dat de kat dat wel voelde aankomen

[ Bericht 0% gewijzigd door McWurth op 14-08-2009 09:45:45 (typos) ]
pi_71869107
succes!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71869117
succes dan!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_71871917
Ohh.... dáárom ging die kat van mn schoonouders steeds bovenop me zitten. Ik was toen ook zwanger. Lag ik op de bank te slapen, werd ik wakker met kat op mn borst. Keek me recht aan: prauw?

Ze zullen het idd wel weten. Die hond van mn ouders vond mijn menstruaties ook altijd interessant
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_72014166
Ik heb zoiets ook meegemaakt. Ik was net zwanger en wij hadden het nog niemand verteld. Toen waren wij op bezoek bij mijn zwager en diens vriendin, die toen een jinge kat hadden. De kat die anders meestal alleen bij zijn baasjes op schoot zat, liep over zijn baasjes heen en kwam op mijn buik liggen. Hij wist toen gewoon dat ik zwanger was denk ik.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_72298052
nou het is gebuerd hoor na 2 weken ziekenhuisin en uit (vriendin had erg heeel erg veel pijn)
is onze zoon geboren Jayson Matthias!!!
we zijn heel trots op hem

pi_72309370
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:54 schreef McWurth het volgende:
nou het is gebuerd hoor na 2 weken ziekenhuisin en uit (vriendin had erg heeel erg veel pijn)

[ afbeelding ]
Gefeli dat je maar veel slapeloze nachten zult hebben

zuigtie nou op z'n lip, of lijkt dat nou zo op die foto?
Gewoon, omdat het kan.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:35:40 #50
35189 Troel
scherp en bot
pi_72367561
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:54 schreef McWurth het volgende:

[ afbeelding ]
Beetje een baby hier verstoppen! Gefeliciteerd McWurth en vriendin!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')